Amazon po përballet me pyetje të reja mbi mbrojtjen e dështuar të COVID në magazinat e saj, të nxitura nga Prokurorja e Përgjithshme e New York Letitia James. Pas më shumë se një viti protestash nga punëtorët dhe pyetjeve nga ligjvënësit, James tani po kërkon një urdhër gjykate për t’i kërkuar Amazon të caktojë një monitorim për të mbikëqyrur masat e shëndetit dhe sigurisë në magazinën e saj në Staten Island. Si pjesë e të njëjtit mocion, James i kërkoi kompanisë të rikthente në punë punonjësin e pushuar Christian Smalls, i cili drejtoi protestat publike kundër Amazon vitin e kaluar, duke e akuzuar kompaninë se nuk ofronte siguri të punonjësit.
Sipas James, Amazon ka hequr shumë nga masat e saj të shëndetit dhe sigurisë në magazinë, të njohur si JFK8. Magazina e Staten Island, e cila punëson afërsisht 5,000 njerëz, ka qenë vendi i një lufte të vazhdueshme midis Amazon dhe punonjësve të saj.
“Amazon dhe lidershipi i saj grumbulluan miliarda dollarë gjatë pandemisë COVID-19 dhe ndërsa kriza po vazhdon, shëndeti dhe shqetësimet e punëtorëve vazhdojnë të injorohen”, tha James në një deklaratë. “Amazon duhet të garantojë një mjedis pune që promovon sigurinë, transparencën dhe respektin për punonjësit e saj dhe jo një mjedis që i rrezikon më tej ata.”
Në shkurt, Amazon paditi paraprakisht zyrën e New York AG, duke thënë se zyrës i mungonte autoriteti ligjor për të kërkuar mjete juridike për trajtimin e kushteve të COVID-19 nga kompania në JFK8. Zyra e James ngriti padi kundër kompanisë katër ditë më vonë, duke pretenduar se Amazon dështoi të mbronte punonjësit e magazinës së saj në ditët e para të pandemisë së koronavirusit dhe u hakmorr kundër punëtorëve që ngritën shqetësime për ato që ata i konsideronin si masa të pamjaftueshme sigurie.
Punëtorët në magazinë JKF8 të Amazon thanë në mars 2020 se nuk kishin pajisje të mjaftueshme mbrojtëse dhe nuk ishin të informuar nëse kolegët e tyre rezultuan pozitivë për koronavirus.
Amazon pushoi disa punëtorë që protestuan kundër kushteve, duke përfshirë Smalls, pasi punëtorët organizuan protesta publike. Amazon tha në atë kohë se Smalls dhe punëtorët e tjerë nuk u pushuan nga puna për protestën, por për shkelje të rregullave të distancës sociale. James kërkoi një hetim nga Bordi Kombëtar i Marrëdhënieve të Punës, duke e quajtur shkarkimin e Smalls “të turpshëm”.
James thotë në mocionin e fundit, të paraqitur në Gjykatën e Lartë të shtetit të New York, se Amazon “përjashtoi dhe disiplinoi punonjësit në mënyrë të paligjshme që raportuan shqetësimet e tyre në lidhje me pajtueshmërinë e kompanisë me këto mandate shëndetësore dhe sigurie, duke përfshirë Christian Smalls”. James po kërkon gjithashtu një urdhër gjykate për të rikthyer Smalls në një bazë të përkohshme, në pritje të rezultatit të padisë. Padia pretendon se shkarkimi i Smalls shërbeu si frikësim për punonjësit e tjerë të cilët mund të kenë frikë të shfaqin shqetësime shtesë.
James gjithashtu pretendon se Amazon shkeli ligjin e shtetit kur nuk arriti të kryente protokolle adekuate pastrimi, sipas një hetimi nga zyra e saj, dhe se programi i saj i gjurmimit të kontakteve nuk arriti të identifikonte punëtorët që kishin rënë në kontakt me të tjerët që rezultuan pozitivë për virusin.
Mocioni i kërkon gjykatës të urdhërojë Amazon të ndryshojë mënyrën se si monitoron produktivitetin e punonjësve për të lejuar kohë për pastrimin dhe distancimin social dhe për të kërkuar që kompania të miratojë protokolle adekuate dezinfektimi kur një punëtor i infektuar ka qenë në objekt. Zyra e AG gjithashtu dëshiron që kompania të krijojë protokolle më të mira të gjurmimit të kontaktit COVID-19, të cilat do të përfshijnë njoftimin e kontakteve të ngushta të punëtorëve të infektuar. Padia kërkon që një monitorim i caktuar nga gjykata të mbikëqyrë këto ndryshime.
Zëdhënësja e Amazon Kelly Nantel tha në një deklaratë se kompania kishte si kosto më shumë se 15 miliardë dollarë si pjesë e një “qasjeje gjithëpërfshirëse ndaj masave të sigurisë COVID-19”, për të mbështetur klientët dhe punonjësit. “Është zhgënjyese që Prokurorja e Përgjithshme po kërkon të politizojë pandeminë duke kërkuar lehtësim ‘urgjent’ tani, pavarësisht se e kishte ngritur këtë padi nëntë muaj më parë,” vazhdoi Nantel, duke shtuar se kompania kishte “dëgjuar dhe mësuar nga ekspertët”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.