Amazon po investon më tej në përvojat e blerjes të fuqizuara nga inteligjenca artificiale me lançimin të martën e Lens Live, një përditësim i ri i fuqizuar nga AI për funksionin e saj të blerjes Amazon Lens, i cili u mundëson konsumatorëve të zbulojnë produkte të reja përmes kërkimit vizual, ngjashëm me konkurrentët si Google Lens dhe Pinterest Lens. Ky mjet gjithashtu do të integrohet me asistentin e blerjes të Amazon, Rufus, për të ofruar informacione mbi produktet, sipas shitësit.
Lens Live nuk do të zëvendësojë mjetin ekzistues të kërkimit vizual të Amazon, Amazon Lens, i cili lejon të bësh një foto, të ngarkosh një imazh ose të skanosh një barkod për të zbuluar produkte. Në vend të kësaj, ai shton një komponent në kohë reale për Amazon Lens, duke të lejuar të drejtoni telefonin drejt objekteve që shihni në botën reale dhe të shihni produkte të ngjashme në një karusel të rrëshqitshëm në fund të ekranit.
Ky shtim është një nga disa mënyrat se si Amazon po përdor inteligjencën artificiale për të ndihmuar blerësit online. Gjatë vitit të fundit, kompania ka lançuar gjithashtu veçori të tjera si asistenti i saj i AI Rufus, udhëzues blerjeje të fuqizuar nga AI, përmbledhje të përmirësuara të rishikimeve të produkteve me AI, mjete AI për gjetjen e rrobave që përshtaten, përmbledhje audio të produkteve me AI, sugjerime të personalizuara blerjeje, si dhe mjete për tregtarët.
Lexo edhe:Pse euroja digjitale mund të mos mjaftojë për Evropën?
Lens Live përfiton nga aktivitete që klientët tashmë i bëjnë: krahasimi i blerjeve në dyqane fizike në botën reale për të parë nëse Amazon ofron një ofertë më të mirë për të njëjtin artikull ose të ngjashëm. Kur përdorin funksionin e ri Lens Live, klientët mund të prekin çdo artikull në pamjen e kamerës për të aktivizuar funksionin që fokuso Espresso në atë produkt. Nëse gjejnë një përputhje që u pëlqen, mund ta shtojnë në shportën e blerjes duke prekur ikonën (+) plus ose të prekin ikonën e zemrës për ta ruajtur në listën e dëshirave.
Ky funksion mundësohet nga shërbimet Amazon SageMaker, të cilat lejojnë vendosjen e modeleve të mësimit makinerik në shkallë të gjerë. Ai funksionon në Amazon OpenSearch të menaxhuar nga AWS.
Përveç kësaj, asistenti i blerjes i fuqizuar nga AI i Amazon, Rufus, është i disponueshëm në këtë përvojë të re, duke u mundësht klientëve të shohin përmbledhje të produkteve të gjeneruara nga AI dhe pyetje të sugjeruara bisedore që mund të bëjnë për të mësuar më shumë rreth artikullit. Sipas Amazon, kjo u lejon blerësve të bëjnë një hulumtim të shpejtë të produktit dhe të shohin informacione përpara se të bëjnë një blerje.
Funksioni Lens Live po lançohet fillimisht në aplikacionin Amazon Shopping për iOS, fillimisht për “dhjetëra miliona” blerës në SHBA përpara se të shpërndahet për të tjerët në SHBA. Kompania nuk tha nëse do të zgjerohet në tregje të tjera globale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.