Konferenca e Marketingut Digjital AllWeb , e cila zhvillohet më 2 nëntor (nesër) do të ketë 11 folës. Ata janë ekspertë në fushën e AI, Data specialist, ndër personat më të shquar në Linkedin, strategë, folës, themelues biznesi si dhe ekspertë marketingu. Më poshtë ju prezantojmë me të gjithë folësit, ndërsa ju kujtojmë se keni kohë edhe sot për marrë Biletën tuaj, nëse ende nuk keni rezervuar.
Folësit janë:
Me më shumë se 20 vjet përvojë me lidershipin, strategjitë e të dhënave dhe komunitetet dhe si folës i njohur ndërkombëtarisht në të dhëna, ai ka saktësisht atë që duhet për të krijuar vlerë nëpër organizata.
Në vitin 2001 Steen bashkëthemeloi agjencinë e tij të parë digjitale bazuar në idenë thelbësore që dixhitali duhej të ishte në qendër të biznesit dhe të mbështeste qëllimet e organizatës së pari. Në vitin 2005 ai u largua për të bashkëthemeluar një agjenci tjetër, sepse agjencia e parë nuk hyri aq thellë në të dhënat për të aktivizuar plotësisht potencialin strategjik. 7 herë fitues i “Danish Analytics House“; 4 herë i nominuar si agjenci ndërkombëtare analitike e vitit dhe Steen personalisht 5 herë është nominuar si praktikues dhe influencues i industrisë i vitit nga Shoqata Digital Analytics. Në 7 vitet e fundit ka ndihmuar gjithashtu në udhëheqjen e transformimit tonë dixhital. Si kompania e parë më e madhe në botë zbatuan një javë pune 30 orë/4 ditë me pagë të plotë në vitin 2017. Të 3-të vitin e kaluar madje fituan titullin “Vendi më i mirë për të punuar”.
“Sot jam krenar që jam një mendimtar, komunikues dhe strateg i njohur i biznesit ndërkombëtar dhe shpresoj se kjo është më se e mjaftueshme që ju të arrini dhe të lidheni për një bisedë më të thellë me mua se si mund të ndihmojmë njëri-tjetrin”- thotë Steen në Linkedin-in e tij.
Nxitoni të rezervoni biletën tuaj edhe sot!
“Unë ndihmoj markat të fitojnë zemrat”- shprehet Jasmin.
Jasmin është i specializuar në zgjidhjen e sfidave të mesazheve të markës dhe strategjisë për çdo biznes që beson në atë që bëjnë. Pavarësisht nëse sapo keni nisur ose po rriteni, ai mund t’ju ndihmojë të ri(lançoni) ose (ri)markoni në mënyrën e duhur. Në 7 vitet e fundit, ka ndihmuar klientët të dilnin përpara audiencave të The Times, Huffington Post, Google I/O dhe Entrepreneur. Disa emra markash me të cilat është lidhur puna e tij janë: Microsoft, Digicel, Marriott Bonvoy dhe Dash Digital Cash.
Ai është i shtyrë nga mantra “work smart at working hard“.
Specialist i reklamave në motorët e kërkimit, mësues, profesionist dhe folës TEDx, multilingual. Me përvojë dhe i specializuar në optimizimin e Google Ads dhe analizën statistikore (data mining). Mendimtar, në fakt, një tregimtar. Flet rrjedhshëm kroatisht, gjermanisht dhe anglisht.
Trajner i certifikuar i Google AdWords – GCT dhe pedagog i marketingut në internet në disa shkolla dhe institucione. Një person i sinqertë, humorist dhe i ngrohtë me një gamë të gjerë interesi.
I vetmi trajner i certifikuar nga Google Ads që është njëkohësisht edhe gjysh për herë të 6 në të gjithë botën dhe së fundmi rrëmbeu edhe çmimin e parë në AdWorld Experience 2023, eventin më të madh të “Pay Per Click & Conversion Rate Optimization” bazuar në raste reale.
Thënia e preferuar: ” Hit the target, and you miss everything else”!
Nxitoni të rezervoni biletën tuaj edhe sot!
Dave Birss: The sensible AI guy!
Dave Birss e ka vendosur shpejt veten si instruktori më i mirë i AI në LinkedIn Learning. Kursi i tij i parë i AI në platformë ka tërhequr mbi 100,000 studentë dhe merr komente të mira çdo ditë. Përtej mësimdhënies, Dave këshillon kompani të shumta për zbatimin praktik të AI, duke përfshirë firmat kryesore të Fortune 500. Ai së shpejti do të nisë Manifestin “Sensible AI” për t’u ofruar organizatave të të gjitha madhësive udhëzime për përfshirjen e AI gjeneruese në aktivitetet e tyre në mënyrat më efektive.
Diane Wiredu është themeluesja e Lion Words, një kompani konsulence për strategjinë e mesazheve rreth markës, me të cilën ajo synon t’ju ndalojë të tingëlloni si të gjithë të tjerët. Ajo dëshiron të sigurohet që ju të keni përshtatjen e produktit/mesazhit dhe një strategji për t’ju shpëtuar nga mbytja në një “det ngjashmërie”.
Me mbi një dekadë që punon në lokalizim dhe komunikime globale, Diane është një mjeshtre për ta bërë gjuhën të funksionojë për ju – jo kundër jush – dhe e përdor këtë për të ndihmuar bizneset të tregojnë një histori që rezonon me klientët dhe e pozicionon produktin e tyre si zgjedhjen ideale. Diane konsultohet me kompanitë e teknologjisë B2B në të gjithë botën dhe është e njohur për qasjen e saj të drejtuar nga klientët ndaj mesazheve. Ajo gjithashtu ndan rregullisht njohuritë e saj për podkastet dhe skenat dhe ka folur në CopyCon, The Copywriter Club, The Marketing Meetup dhe Wynter Games. Kur ajo nuk është duke shpaketuar strategjinë e mesazheve ose duke shkruar një kopje me konvertim të lartë – ndoshta do ta gjeni me një shtangë dore ose një gotë Merlot në duar (për fat të mirë jo në të njëjtën kohë).
Andi Jarvis është themeluesi i Eximo Marketing, babai i Kiera dhe një fanatik i BBQ.
Andi krijoi Eximo Marketing në verën e 2017 për të ndihmuar kompanitë të gjejnë më shumë klientë, duke krijuar strategji efektive marketingu, të rregullojnë pjesët e fushatave të tyre me performancë të dobët dhe të ofrojnë trajnime për të edukuar dhe angazhuar ekipet e tyre. Të kesh një kornizë të përsëritshme për aktivitetin e marketingut është mënyra më e mirë për të siguruar që çdo sukses mund të përsëritet dhe çdo dështim mund të rishikohet dhe përmirësohet. Po, është e drejtë, edhe fushatat më të mira të marketingut ndonjëherë dështojnë. Por nëse të dhënat rishikohen nga mësimet e nxjerra, atëherë gjithçka nuk ka humbur. Një folës i kërkuar në konferenca ndërkombëtare, Andi ka ndarë pikëpamjet e tij mbi marketingun me audiencën në Mbretërinë e Bashkuar, Evropë dhe Amerikën e Veriut dhe është një folës me vlerësim të lartë për tema të tilla si strategjia e marketingut, planifikimi i marketingut, hedhja në treg e një oferte direkte për konsumatorin dhe sjellja e blerësit , e folur në ALLWEB22.
Drejtpërsëdrejti nga bordi i marketingut të Nokia-s, ish-Drejtori i Lartë Global i Digitalb në LEGO dhe Shefi Global i Markës në OLYMPICS është rrugës për në Tiranë për të tronditur skenën e AllWeb.Ai është njohur si një nga 25 tregtarët më novatorë dhe me ndikim në Evropë, duke theksuar aftësinë e tij për t’u lidhur me audienca të ndryshme dhe sektorë të ndryshëm.Emri i tij është Lars Silberbauer. Udhëheqja novatore e Lars, që shtrihet nga LEGO deri te Lojërat Olimpike, ka vendosur standarde të industrisë dhe ka formësuar të ardhmen e marketingut dixhital.Ndërsa ai merr frenat në Nokia Mobiles / HMD Global, qasja e tij vizionare premton të nxisë inovacionin, duke shtyrë kufijtë e asaj që është e arritshme në peizazhin e teknologjisë gjithnjë në zhvillim.
Ju prezantojmë folësin kryesor global, një ekspert të njohur në super-angazhimin në punë! Ai fuqizon udhëheqësit e ndërgjegjshëm, ekipet dhe profesionistët e shitjeve që të argëtohen duke u shërbyer njerëzve dhe planetit. Si autori numër 1 më i shitur në Amazon, njohuritë e tij mbi komunikimin janë elektrizuese. Që kur u largua nga bota e korporatave, ai ka drejtuar drejtues dhe ekipe në mbarë botën dhe ka zhvilluar një plan unik komunikimi për rezultate të jashtëzakonshme. Qasja e tij holistike bashkon psikologjinë dhe komunikimin, duke rritur angazhimin, produktivitetin dhe rritjen në punë. Punonjësit e angazhuar janë më produktivë, me kënaqësi të përmirësuar të klientit. Fatkeqësisht, pak organizata e arrijnë këtë. Në fjalimin e tij kryesor, do të zbuloni faktorët e fshehur pas angazhimit të punonjësve dhe tre superfuqive komunikuese.
Themeluesi i Crew, komuniteti më i madh i TikTok në rajonin e Ballkanit, dhe organizator i takimit të parë të TikTok në Kroaci.Dario ka mbi 650,000 ndjekës që konsumojnë përmbajtjen e tij. Ai do të sjellë një perspektive të re në industrinë e re të TikTok në Tiranë, 2 nëntor. Teknika të reja, praktika të reja dhe thjesht rruga e duhur për të rritur biznesin tuaj në TikTok!
Ajo e rriti biznesin e saj nga 0$ në 1M$ në 18 muaj, por kjo është më e pakta për të cilën do të tregojë! Ajo do fluturojë nga Barcelona në Tiranë më 2 Nëntor. Maeva është një CEO, Angel Investor dhe një marketer në shpirtin e saj. Që nga fillimi dhe rritja e një agjencie deri te gjenerimi i të ardhurave për kompanitë B2B Saas, do t’i dëgjoni të gjitha të mahnitur në fjalimin e saj të përsosur 20 minuta. Shfrytëzojeni mundësinë e jetës dhe dëgjoni, lidhuni, pyesni për disa nga emrat më të mëdhenj në botën digjitale!
Strateg i transformimit digjital, Folës në mbi 170 evente,në 24 shtete në 4 kontinente, altoparlant TEDx tre herë.
Tifoz i guximshëm i basketbollit, ai përfaqëson Malin e Zi.
Disa detaje të tjera rreth Vanjas: Klientët e tij përfshijnë kompani të Fortune 500, marka globale dhe rajonale në shumë sektorë, duke përfshirë telekomunikacionin, qeverinë, farmaceutikën, shërbimet financiare, shitjen me pakicë, turizmin, FMCG (CPG) dhe reklamat. Ai është Bashkëthemelues dhe President i Digitalizuj.Me dhe Drejtor Programi i konferencës Spark.me
Merrni biletën tuaj për AllWeb sot!
Më 2 nëntor, skena ALLWEB do të mirëpresë më shumë se 10 folës nga SHBA, Britania e Madhe, Danimarka dhe Izraeli, por edhe folës rajonalë nga Kroacia, Maqedonia, etj.
“Përvoja jonë dëshmon se investimi në mjete dhe kanale dixhitale është e vetmja mënyrë që kompanitë dhe organizatat të zhvillohen dhe të jenë konkurruese. Kjo është arsyeja pse fokusi ynë në marketingun dixhital, dixhitalizimin dhe transformimin e biznesit ishte zgjedhja e duhur për qasjen e ALLWEB të orientuar drejt së ardhmes.” – shprehet Gerti Boshnjaku, bashkëorganizator i konferencës.
“Tema kryesore për konferencën e këtij viti është Generative AI, e cila drejton evolucionin e marketingut dhe u mundëson markave të lundrojnë në peizazhin dixhital me saktësi dhe të ofrojnë përvoja të paharrueshme të markës. Folësit do të prekin aspekte të ndryshme të temës, duke përfshirë përmbajtjen, reklamat. analitikë, sjellje, kreativitet dhe komunikim,”- shton Darko Buldioski, një nga themeluesit dhe drejtor programi i konferencës.
Për ata që nuk e njohin, kjo konferencë organizohet brenda një dite, nga ora 09:00 –17:00
AllWeb është një konferencë rajonale e cila pati edicionin e parë në Maqedoni në vitin 2012. Prej atëherë, ka ofruar një përvojë unike për specialistë të shumë industrive nga Shqipëria, Kosova, Maqedonia e Veriut, Mali i Zi dhe Serbia. Pjesëmarrësit përfshijnë kompani dhe marka të njohura që specializohen në transformimin dixhital, agjencitë e marketingut, ekspertët në marketing, këshilltarët në inovacion, profesionistët në zhvillim dhe programim, ekspertët në ICT, specialistët në industrinë celulare, profesionistët e PR dhe ekspertët në mediat sociale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.