Agi Haxhimurati: “Dizajni, Ambasador i brandi-it tuaj”


Ndërsa të rinjtë sot po fokusohen më së shumti drejt bizneseve inovative dhe teknologjisë, tema e dizajnit nuk mund të anashkalohej në një event si StartUp City, i cili në thelb ka pikërisht teknologjinë dhe inovacionin. Për këtë temë referoi Agi Haxhimurati, djali nga Kosova. Ai prezantoi para të rinjve me ide inovative, temën “ Dizajni, Ambasador i Brand-it tuaj”.

Në një intervistë për BusinessMag.al ai jep disa detaje më të hollësishme rreth temës dhe qëllimit të saj. Agi shprehet se të rinjtë sot janë fokusuar të krijojnë kompani, por që kjo kompani të mbahet mend dhe të identifikohet nga të tjerat duhet që të ketë një dizajn.

Fakti që shikon shpesh të rinj të fokusuar tek startup-et, krijimet dhe inovacionet, e nxit të flasë për tema të tilla. Për të, detyra e çdo profesionisti të kësaj fushe, është që përveçse të bëjë punën, duhet të emancipojë tregun apo komunitetin ku ai jeton. Fakti që tregu po zhvillohet nga të rinjtë, por dhe nga sipërmarrës me të mëdhenj, bën që e ardhmja të duket  pozitive, sepse ka filluar një lloj emancipimi rreth një identiteti vizual, apo  një brand-i visual dhe të qëndrueshëm.

Për të rinjtë ka një mesazh domethënës: “Mos iu përshatni tregut, por kultivoni kulturën e tregut”.

Lexo:  Agi Haxhimurati dizenjon vizualin kryesor për “Hardh Fest”

Agi është tepër aktiv në promovimimin e vlerave dhe bukurive të dy shteteve të përzemërta të tij, Kosova dhe Shqipëria.

Për të pestin vit me rradhë ai po organizon “Hardh Festival”. Ai është angazhuar edhe në promovimin e bukurive shqiptare, duke sjellë turistë të huaj në vend. Këtë vit pikësynimi i tij është Syri i Kaltër, ku edhe shprehet se interesi ka qenë i jashtazakonshëm. Turistët kryesorë, sipas tij, janë turisë të luksit dhe vijnë nga Europa.

Historia e Shqipërisë, vendet e pa eksploruara, traditat dhe shume vyrtyte të tjera, i nxisin turistët që të kthehen disa herë për t’a rivizituar këtë vend. Për BusinessMag.al ai shprehet se qëllimi është që përmes vizitorëve, të përhapim “zërin e vendit” jashtë.

Prej një viti e gjysmë ai ka themeluar edhe agjencinë kreative me emrin e tij ‘Agi Haxhimurati’ me fokus brandimin tek turizmi. Në ekipin e tij ai tashmë ka 5 veta dhe shprehet se puna ka ecur mirë dhe se këtë vit ka në fokus brand-imin e  Syrit të Klatër.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale