Agi Haxhimurati: “Dizajni, Ambasador i brandi-it tuaj”

Agi Haxhimurati: “Dizajni, Ambasador i brandi-it tuaj”


Ndërsa të rinjtë sot po fokusohen më së shumti drejt bizneseve inovative dhe teknologjisë, tema e dizajnit nuk mund të anashkalohej në një event si StartUp City, i cili në thelb ka pikërisht teknologjinë dhe inovacionin. Për këtë temë referoi Agi Haxhimurati, djali nga Kosova. Ai prezantoi para të rinjve me ide inovative, temën “ Dizajni, Ambasador i Brand-it tuaj”.

Në një intervistë për BusinessMag.al ai jep disa detaje më të hollësishme rreth temës dhe qëllimit të saj. Agi shprehet se të rinjtë sot janë fokusuar të krijojnë kompani, por që kjo kompani të mbahet mend dhe të identifikohet nga të tjerat duhet që të ketë një dizajn.

Fakti që shikon shpesh të rinj të fokusuar tek startup-et, krijimet dhe inovacionet, e nxit të flasë për tema të tilla. Për të, detyra e çdo profesionisti të kësaj fushe, është që përveçse të bëjë punën, duhet të emancipojë tregun apo komunitetin ku ai jeton. Fakti që tregu po zhvillohet nga të rinjtë, por dhe nga sipërmarrës me të mëdhenj, bën që e ardhmja të duket  pozitive, sepse ka filluar një lloj emancipimi rreth një identiteti vizual, apo  një brand-i visual dhe të qëndrueshëm.

Për të rinjtë ka një mesazh domethënës: “Mos iu përshatni tregut, por kultivoni kulturën e tregut”.

Lexo:  Agi Haxhimurati dizenjon vizualin kryesor për “Hardh Fest”

Agi është tepër aktiv në promovimimin e vlerave dhe bukurive të dy shteteve të përzemërta të tij, Kosova dhe Shqipëria.

Për të pestin vit me rradhë ai po organizon “Hardh Festival”. Ai është angazhuar edhe në promovimin e bukurive shqiptare, duke sjellë turistë të huaj në vend. Këtë vit pikësynimi i tij është Syri i Kaltër, ku edhe shprehet se interesi ka qenë i jashtazakonshëm. Turistët kryesorë, sipas tij, janë turisë të luksit dhe vijnë nga Europa.

Historia e Shqipërisë, vendet e pa eksploruara, traditat dhe shume vyrtyte të tjera, i nxisin turistët që të kthehen disa herë për t’a rivizituar këtë vend. Për BusinessMag.al ai shprehet se qëllimi është që përmes vizitorëve, të përhapim “zërin e vendit” jashtë.

Prej një viti e gjysmë ai ka themeluar edhe agjencinë kreative me emrin e tij ‘Agi Haxhimurati’ me fokus brandimin tek turizmi. Në ekipin e tij ai tashmë ka 5 veta dhe shprehet se puna ka ecur mirë dhe se këtë vit ka në fokus brand-imin e  Syrit të Klatër.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0