Agi Haxhimurati dizenjon vizualin kryesor për “Hardh Fest”


Dizajneri i njohur nga Kosova, Agi Haxhimurati, i cili është njëri ndër orgaznizuesit kryesorë ka lançuar vizualin kryesor për “Hardh Fest” për të tretin vit rradhazi që do të fillojë me 2,3,4 shtator në Rahovec. Në faqen kryesore të “Hardh Fest”, është prezantuar ky vizual, ku sipas kësaj faqe, pritet të jetë diçka më argëtuese.

Ky është postimi i plotë rreth vizualit kryesor për “Hardh Fest”:

Agi-Haxhimurati-dizenjon-vizualin-kryesor-për-Hardh-Fest-business-mag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PREZANTOHET VIZUALI KRYESOR I HARDH FEST 2016

Duke u nisur nga slogani i sivjetshëm “PËR KOKËRR T’QEFIT” vizuali këtë herë është konceptuar që të jetë diçka më argëtuese (trip – fun).

Është ilustruar një kalavesh rrushi ku në kokrrat e kalaveshit shihet që secila kokërr e rrushit është në disponim ‘sipas qefit te vet’ që lidhet direkt me sloganin “Për Kokërr t’Qefit”.

Turleja (nxjerrësja e tapave) simbolizon hapjen e festivalit për këtë vit dhe gota e vjetër e verës poshtë kalaveshit simbolizon traditën (vjetërsin) e qytetit të Rahovecit sa i përket kultivimit të rrushit.

Concept/Design © Agi Haxhimurati
Departamenti i Kreativës në HardhFest

BURIMI: Gazeta InfoPress

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale