Lajm i madh në botën e teknologjisë kreative digjitale: Adobe njoftoi se do të blejë Figma për 20 miliardë dollarë, duke i dhënë fund një prej rivalëve të tij më të mëdhenj në fushën e dizajnit digjital.
WSJ dhe Bloomberg raportuan herët këtë mëngjes se Adobe ishte afër finalizmit të marrëveshjes për të blerë Figma. Në fund, Adobe konfirmoi lajmin.
Fitimet e tremujorit të tretë konfirmuan shifra prej 4.43 miliardë dollarësh dhe fitime për aksion prej 3.40 dollarësh, të cilat respektivisht përmbushën dhe tejkaluan pritshmëritë e analistëve. Sidoqoftë, kompania tha se mund t’i duhet ta financojë këtë marrëveshje me një kredi dhe ajo dha një perspektivë të vakët për tremujorin e ardhshëm, me të ardhura që priten të jenë 4.52 miliardë dollarë dhe EPS prej 3.50 dollarë, duke përmendur “mjedisin e përgjithshëm makroekonomik”. Aksionet e saj po tregtohen me rënie gati 10%, ndërsa Adobe ka shpresuar se lajmi i konsolidimit dhe largimit të një rivali mund t’i jepte një shtysë.
Jo vetëm investitorët janë të shqetësuar…
Reagimet nga komuniteti i përdoruesëve janë një sinjal i fortë për Adobe dhe Figma, për të patur kujdes në integrimin e tyre.
Blerja vjen në formën e një marrëveshjeje që është gjysmë në para dhe gjysmë në aksione, tha Adobe, dhe do të përfshijë gjithashtu 6 milionë njësi shtesë të aksioneve të kufizuara të dhëna për CEO dhe punonjësit e Figma, të cilat do t’i fitojë katër vjet pas mbylljes. Marrëveshja pritet të mbyllet në vitin 2023.
Dizajni dhe prototipizim, për individë dhe ekipe, të ekzekutuara në një mjedis efektiv dhe modern, të bazuar në cloud, janë pikat e forta të produktit të Figma, dhe deri më sot ka grumbulluar rreth 4 milionë përdorues. Ndërkohë, Adobe ka ndërtuar dhe blerë një numër biznesesh në botën më të gjerë të krijimit digjital, dhe kjo e ka çuar atë jo vetëm në shtrirjen më të madhe dhe më të përgjithshme të dizajnit, por edhe në marketing dhe fusha të tjera ngjitur me dizajnin në zinxhirin e gjatë të krijimit digjital. Megjithatë, ADN-ja e Adobe qëndron në dizajn duke krijuar produkte ikonike në fusha si imazhet (të tilla si Photoshop), fontet, ilustrimi, video, 3D dhe më shumë.
Ideja qëndron në krijimin e një lidhjeje të pandërprerë midis tyre dhe Figma, në thelb duke e ndërtuar atë si platformën vendase për t’i bashkuar të gjitha. Adobe, natyrisht, kishte tashmë diçka të tillë, në formën e AdobeXD dhe pse nuk është e qartë se çfarë do të ndodhë me të kur kjo marrëveshje të mbyllet.
“Madhështia e Adobe ka qenë e rrënjosur në aftësinë tonë për të krijuar kategori të reja dhe për të ofruar teknologji të avancuara përmes inovacionit organik dhe blerjeve inorganike,” tha Shantanu Narayen, kryetar dhe CEO i Adobe, në një deklaratë. “Kombinimi i Adobe dhe Figma është transformues dhe do të përshpejtojë vizionin tonë për krijimtarinë bashkëpunuese.”
“Me inovacionin dhe ekspertizën e mahnitshme të Adobe, veçanërisht në 3D, video, vektorë, imazhe dhe shkronja, ne mund të riimagjinojmë më tej dizajnin e produktit nga fillimi në fund në shfletues, ndërkohë që ndërtojmë mjete dhe hapësira të reja për të fuqizuar klientët të dizajnojnë produkte më shpejt dhe më lehtë”, shtoi Dylan Field, bashkëthemelues dhe CEO, Figma. Field do të qëndrojë dhe do të vazhdojë të udhëheqë biznesin e Figma, tha Adobe.
Lexo: ElliQ, roboti që ofron ndihmë emocionale dhe shëndetësore
Një çmim prej 20 miliardë dollarësh është një rritje e konsiderueshme për Figma, e cila për herë të fundit u vlerësua në 10 miliardë dollarë në qershor 2021, kur mblodhi 200 milion dollarë. Por Adobe po bën më shumë sesa thjesht të nxjerrë jashtë loje një konkurrent të madh, po merr një biznes me përshkallëzim të shpejtë.
Vihet në dukje se tregu total i adresueshëm i Figma është 16.5 miliardë dollarë deri në vitin 2025 dhe se “kompania pritet të shtojë afërsisht 200 milion dollarë në ARR të reja neto këtë vit, duke tejkaluar 400 milion dollarë në total ARR duke dalë nga 2022. Me marzhe bruto prej afërsisht 90 për qind dhe flukse monetare pozitive operative, Figma ka ndërtuar një biznes efikas dhe me rritje të lartë.
Marrëveshja definitivisht “shtrin dorën” për emra të tjerë të mëdhenj në botën e dizajnit digjital. Konkretisht do të jetë interesante të shihet se çfarë do të vijë më pas për kompanitë si Canva dhe Sketch.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.