A po përmirësohen gjërat për femrat në biznes?


Statistikat e femrave që krijojnë Startup-e po përmirësohen. Në vitin 2007, vetëm 7.2% e startup-eve të financuar kishin të paktën një themeluese femër. Ndërsa në vitin 2016, përqindja arriti në 16.8.

Në vijim, duke u bazuar në studimet e Techcrunch, 7% e partnerëve në 100 firmat e VC më të mira janë femra, deri para 20 vitesh. Kathryn Gould themeloi “Foundation Capital” para 22 vitesh dhe tha që mund t’i numëronte me gishtat e dorës partneret femra të firmës.

Lexoni: Ja cila është arsyeja pse femrat janë lidere më të mira se meshkujt

Në 3 vitet e fundit, bazuar në të thënat e CrunchBase, 16% e firmave të reja të VC (Venture Capitals), kanë të paktën një themeluese femër. Duke u fokusuar në 5 vitet e fundit, përqindja bie në 12%, që do të thotë që femrat duhet të vazhdojnë së krijuari kompani që ta mbajnë progresin. Tani për tani ka mjaft shenja të mira, por nuk janë të mjaftueshme.

Mendoj se mënyra më e mirë për t’i ndihmuar femrat, është duke investuar në mentorship-e. Gjatë jetës kam pasur shumë mentor, femra dhe meshkuj, të cilët më kanë ndihmuar shumë gjatë jetës dhe janë arsyeja se pse unë jam këtu sot. Në “Foundation Capital”, ne ofrojmë konferenca dhe trajnime për femrat që duan në merrem më investime.

Lexoni: Ja cilat janë profesionet ku femrat paguhen më shumë se meshkujt në Shqipëri

Përveç mentorship-eve, ka shumë vend për progres edhe në konceptimin e femrave në biznes, sepse ne jetojmë një botë të dominuar nga meshkujt në çdo fushë. Meshkujt simbolizojnë fuqinë, talentin dhe suksesin. Femrat gjithmonë vlerësohen si të pëlqyeshme, ndërsa meshkujt si të aftë. Edukimi është shumë i nevojshëm, përqindjet nuk mjaftojnë.

Burimi: Inc

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale