Të dhënat e reja të LinkedIn, të ndara me Europe in Motion, tregojnë se numri i përdoruesve që po shtojnë tituj profesionalë në profilin e tyre po rritet ndjeshëm në të gjithë Evropën: +85% në Holandë, +69% në Mbretërinë e Bashkuar, +68% në Spanjë, +61% në Gjermani dhe +49% në Francë.
Të paktën gjysma e sipërmarrësve britanikë, gjermanë dhe francezë të bizneseve të vogla thonë se inteligjenca artificiale po e bën më të lehtë hyrjen në treg, duke u ofruar atyre aftësi që dikur ishin të arritshme vetëm me buxhete të mëdha dhe ekipe të specializuara. Eurostat duket se e mbështet këtë trend: numri i mikro-ndërmarrjeve (kompani me më pak se 10 punonjës) është rritur vazhdimisht vitet e fundit. Më e rëndësishmja, shumë biznese të vogla mendojnë se inteligjenca artificiale po i lejon ata të rrisin objektivat e tyre dhe të “shkojnë përtej peshës së tyre”, duke konkurruar me markat më të mëdha. Britanikët janë më entuziastët (76%), të ndjekur nga spanjollët (73%), ndërsa francezët (58%) mbeten më të vendosur. Megjithatë, përvetësimi i inteligjencës artificiale nuk po ndodh në mënyrë të barabartë dhe, në disa raste, është vetëm sipërfaqësor.
Në fakt, vetëm rreth një e katërta e punonjësve të bizneseve të vogla e përdorin atë për detyra të avancuara, të tilla si analiza e të dhënave ose puna me agjentë të inteligjencës artificiale. Sipas anketës së LinkedIn, Franca ka shkallën më të lartë të punonjësve që përdorin inteligjencën artificiale (AI), por është vetëm 2%, ndërsa shkalla më e ulët e përfshirjes në këtë fushë është në Itali dhe Suedi, të dyja me 22%. Edhe kur bëhet fjalë për detyrat më themelore të inteligjencës artificiale, ndihmë me shkrimin e email-eve, përmbledhjen e shënimeve, kërkimin në internet etj., disa biznese të vogla tregojnë një përfshirje mjaft të ulët, si në Francë (28%) dhe Itali (30%).
Fakti që bizneset evropiane kanë vështirësi në zhvillimin nga një perspektivë dixhitale nuk është i ri: në fakt, vetëm 58% e ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme (NVM), të cilat kanë më pak se 250 punonjës, kanë arritur një nivel bazë të shërbimeve dixhitale, sipas Eurostat.
“Bizneset e vogla po lëvizin më shpejt se organizatat e mëdha, por vetëm shpejtësia nuk do të fitojë”, tha Sue Duke, shefe e LinkedIn për EMEA & LATAM dhe politikat publike. “Ata që ecin përpara në vitin 2026 përdorin inteligjencën artificiale për të shkallëzuar kapacitetin e tyre, për të inovuar dhe për të trajtuar punën e përsëritur”, shtoi ajo. “Kjo i liron ekipet të përqendrohen në punën njerëzore që krijon avantazh të vërtetë: ndërtimin e marrëdhënieve, zgjidhjen e problemeve dhe marrjen e vendimeve strategjike më të qarta.”
Duke lënë mënjanë sfidat e përfshirjes, sipërmarrësit e bizneseve të vogla mbeten shumë të bindur se inteligjenca artificiale do t’i ndihmojë ata të përmbushin objektivat e tyre të të ardhurave. Më optimistët janë gjermanët, me një normë prej 78%.
Lexo edhe:Top podkastet shqiptare që frymëzojnë!
Italianët dhe holandezët janë më të kujdesshëm, me norma përkatësisht 60% dhe 58%.
“Perspektivat e rritjes së ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme janë përgjithësisht pozitive”, tha Eurobarometri i vitit 2025 në lidhje me këtë segment biznesi. “Që nga viti 2021, gati gjysma e ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme kanë raportuar rritje të xhiros dhe punësimit.” “Duke parë përpara, 67% presin rritje të xhiros së punonjësve dhe 46% planifikojnë të zgjerojnë fuqinë punëtore, megjithëse shumica parashikojnë një rritje modeste nën 10% në vit”, shtoi ajo. “Bizneset e reja dallohen, me gati një në pesë që parashikojnë rritje mbi 20% në vit.”
Lajmi i mirë për njerëzit është se, mes një “pushtimi” të përmbajtjes së inteligjencës artificiale në internet, shumica e sipërmarrësve të vegjël duan, para së gjithash, që zërat njerëzorë të ndërtojnë besim me komunitetin e tyre. Më konkretisht, ata po investojnë më shumë para te njerëzit, duke përdorur jo vetëm krijuesit dhe ekspertët, por edhe punonjësit e tyre.
Të anketuarit spanjollë regjistrojnë shkallën më të lartë (80%) të atyre që investojnë më shumë burime në përmbajtje të drejtuar nga komuniteti njerëzor, të ndjekur nga britanikët (77%) dhe, në përputhje me skepticizmin në dukje ndaj inteligjencës artificiale, francezët (75%). Disa sipërmarrës po e marrin çështjen në duart e tyre: 60% e sipërmarrësve të vegjël francezë thonë se u është dashur të bëhen vetë krijues përmbajtjeje, 64% në Mbretërinë e Bashkuar dhe 53% në Gjermani.
Përmbajtja video e shkurtër, si videot e Instagram, është gjerësisht mënyra e preferuar për të angazhuar komunitetin, e ndjekur nga përmbajtja e sponsorizuar ose studimet e rasteve dhe dokumentet zyrtare.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.