A jeni një udhëheqës vizionar? Ja si ta tregoni dhe çfarë mund të bëni për t'u bërë i tillë! - Business Magazine Albania

A jeni një udhëheqës vizionar? Ja si ta tregoni dhe çfarë mund të bëni për t’u bërë i tillë!

Vizion

Të gjithë duan të dinë se si të jenë një udhëheqës i fuqishëm që transformon biznesin, por shumë njerëz supozojnë se puna e palodhur është gjithçka që ju nevojitet për të arritur atje. Por, e gjithë ajo punë bëhet e rëndësishme vetëm nga vizioni që qëndron pas saj.

Dëshironi thjesht të drejtoni një biznes të shkëlqyeshëm, apo jeni të interesuar të jeni një lider që ka një ndikim të qëndrueshëm në botë? Dallimi midis këtyre dy gjërave varet nga të menduarit vizionar.

Çfarë e bën një vizionar?

Shprehja “udhëheqësit udhëheqin” shfaqet shpesh, por ajo me të cilën ata duhet të udhëheqin shpesh lihet jashtë. Gjithçka ka të bëjë me vizionin. Është ajo që kishin të përbashkët sipërmarrësit e famshëm si Steve Jobs , Henry Ford dhe Estée Lauder. Kjo është arsyeja pse ende i referohen atyre dhe punës së tyre dekada pas fillimit të sipërmarrjeve të tyre të biznesit.

Fatmirësisht, si me çdo strategji të të menduarit, ka muskuj që secili mund të zhvillojë për ta bërë veten më të fortë në këto fusha. Për të kontrolluar nivelin tuaj të forcës, merrni parasysh këto vlera vizionare më poshtë dhe nëse i keni zbatuar apo jo ato:

Ndjenja e qëllimit:

Qëllimi është një mjet i fuqishëm biznesi. Mund të nxisë suksesin në terren me punonjësit dhe se lidhet shumë me një ndjenjë më të madhe ambicie. Është gjithashtu një pjesë qendrore e të menduarit vizionar. Një vizionar i vërtetë kërkon të bëjë më shumë sesa thjesht të fitojë para. Ata po kërkojnë mënyra për të përdorur aftësitë dhe idetë për të përmirësuar komunitetet e tyre, për të pasur një ndikim pozitiv dhe përfundimisht për të ndryshuar botën. Shpesh i referohen kësaj si “risi me qëllim”. Të bësh inovacion për hir të saj mund të jetë fitimprurëse, por suksesi i vërtetë vjen nga inovacioni që ankorohet nga qëllimi.

Duke parë “pamjen e madhe”:

Një sipërmarrës i madh nuk ka frikë të humbasë në detaje, por nëse po përpiqeni të transformoni qasjen e biznesit tuaj, duhet të jeni në gjendje të tërhiqeni dhe të shihni pamjen me kënd të gjerë. Është detyrë e një lideri të shohë më shumë se të gjithë të tjerët. Mos kini frikë të shikoni. Këtu ju merrni një ndjenjë të boshllëqeve dhe mundësinë se ku mund ta shtyni veten dhe punën tuaj më tej. Imagjinata është një tjetër pjesë thelbësore e transformimit në biznes. Një vizionar i vërtetë nuk e sheh vetëm pamjen e madhe. Ata kanë imagjinatën për të krijuar një më të mirë.

Të jesh i përkushtuar ndaj rezultatit:

Mendimtarët vizionarë jo vetëm që shohin se si duket rezultati, por mund t’i shohin projektet e tyre deri në fund. Ata janë të përkushtuar mendërisht, emocionalisht dhe fizikisht për të bërë gjithçka që nevojitet. Kjo është arsyeja pse ata janë në gjendje të krijojnë biznese dhe të ndërtojnë projekte që jo vetëm kanë sukses, por edhe mbahen mend.

Si të bëheni një vizionar?

Ju mund të mendoni se vlerat vizionare të diskutuara janë tashmë në leksikun tuaj, por nëse jeni duke luftuar, merrni parasysh të merrni kohë për të zhvilluar të menduarit tuaj. Ja se si:

1. Bëni pyetje më të mira:

Është thelbësore për të menduarit strategjik në çdo aspekt, por bërja e pyetjeve më të mira është absolutisht thelbësore kur zhvillon një qasje vizionare ndaj biznesit. Bëhuni kurioz për pyetjet që nuk keni bërë deri në këtë pikë dhe për zërat ose idetë e reja me të cilat mund të angazhoheni për të zgjeruar veten. Vizionarët ndërtojnë ndjenjën e tyre të vizionit duke u angazhuar me botën përreth tyre. Kjo është ajo që i bën ata udhëheqës kaq dinamikë dhe kaq të mirë në kultivimin e rritjes.

2. Jepni përparësi vlerave të duhura:

Jo domosdoshmërisht duhet të jesh një shenjtor, por thjesht për t’iu qasur çdo gjëje nga mendësia “e kam këtë ide nga e cila mund të fitoj miliona” i mungon vizioni. Në vend të kësaj, nëse do të thoshit, “Unë kam këtë ide që mund të ndryshojë botën dhe ta bëjë atë më të mirë, dhe mund të bëjë miliona”, atëherë po hyni në një fushë tjetër. Prioriteti i vlerës që mund të shtoni, jo vetëm dollarëve që mund të fitoni, është ajo që ndërton një vizionar të vërtetë.

3. Një hap përtej turmës:

Mos kini frikë të shkoni më tej me një ide se shumica. Vizionarët shohin kalimin e turmës dhe kalimin e normave. Ata shohin të kaluarën jo-. Ata shohin mundësinë për të transformuar linjën e montimit ose për të ndërtuar kompjuterin personal më të mirë në botë, dhe ata shkojnë për të.

A jeni një vizionar? Po ose jo, çështja është se çdokush mund të jetë. Thjesht duhet të përshtatni mentalitetin tuaj në një qasje të parë me vlerë dhe të jeni të gatshëm të tërhiqeni nga bota dhe ta shikoni atë ndryshe. Praktikoni këtë sa më shpesh që të mundeni. Jo vetëm që do të transformojë të menduarit tuaj, por sigurisht që do të transformojë biznesin tuaj.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0