A jeni një udhëheqës vizionar? Ja si ta tregoni dhe çfarë mund të bëni për t'u bërë i tillë! - Business Magazine Albania

A jeni një udhëheqës vizionar? Ja si ta tregoni dhe çfarë mund të bëni për t’u bërë i tillë!

Vizion

Të gjithë duan të dinë se si të jenë një udhëheqës i fuqishëm që transformon biznesin, por shumë njerëz supozojnë se puna e palodhur është gjithçka që ju nevojitet për të arritur atje. Por, e gjithë ajo punë bëhet e rëndësishme vetëm nga vizioni që qëndron pas saj.

Dëshironi thjesht të drejtoni një biznes të shkëlqyeshëm, apo jeni të interesuar të jeni një lider që ka një ndikim të qëndrueshëm në botë? Dallimi midis këtyre dy gjërave varet nga të menduarit vizionar.

Çfarë e bën një vizionar?

Shprehja “udhëheqësit udhëheqin” shfaqet shpesh, por ajo me të cilën ata duhet të udhëheqin shpesh lihet jashtë. Gjithçka ka të bëjë me vizionin. Është ajo që kishin të përbashkët sipërmarrësit e famshëm si Steve Jobs , Henry Ford dhe Estée Lauder. Kjo është arsyeja pse ende i referohen atyre dhe punës së tyre dekada pas fillimit të sipërmarrjeve të tyre të biznesit.

Fatmirësisht, si me çdo strategji të të menduarit, ka muskuj që secili mund të zhvillojë për ta bërë veten më të fortë në këto fusha. Për të kontrolluar nivelin tuaj të forcës, merrni parasysh këto vlera vizionare më poshtë dhe nëse i keni zbatuar apo jo ato:

Ndjenja e qëllimit:

Qëllimi është një mjet i fuqishëm biznesi. Mund të nxisë suksesin në terren me punonjësit dhe se lidhet shumë me një ndjenjë më të madhe ambicie. Është gjithashtu një pjesë qendrore e të menduarit vizionar. Një vizionar i vërtetë kërkon të bëjë më shumë sesa thjesht të fitojë para. Ata po kërkojnë mënyra për të përdorur aftësitë dhe idetë për të përmirësuar komunitetet e tyre, për të pasur një ndikim pozitiv dhe përfundimisht për të ndryshuar botën. Shpesh i referohen kësaj si “risi me qëllim”. Të bësh inovacion për hir të saj mund të jetë fitimprurëse, por suksesi i vërtetë vjen nga inovacioni që ankorohet nga qëllimi.

Duke parë “pamjen e madhe”:

Një sipërmarrës i madh nuk ka frikë të humbasë në detaje, por nëse po përpiqeni të transformoni qasjen e biznesit tuaj, duhet të jeni në gjendje të tërhiqeni dhe të shihni pamjen me kënd të gjerë. Është detyrë e një lideri të shohë më shumë se të gjithë të tjerët. Mos kini frikë të shikoni. Këtu ju merrni një ndjenjë të boshllëqeve dhe mundësinë se ku mund ta shtyni veten dhe punën tuaj më tej. Imagjinata është një tjetër pjesë thelbësore e transformimit në biznes. Një vizionar i vërtetë nuk e sheh vetëm pamjen e madhe. Ata kanë imagjinatën për të krijuar një më të mirë.

Të jesh i përkushtuar ndaj rezultatit:

Mendimtarët vizionarë jo vetëm që shohin se si duket rezultati, por mund t’i shohin projektet e tyre deri në fund. Ata janë të përkushtuar mendërisht, emocionalisht dhe fizikisht për të bërë gjithçka që nevojitet. Kjo është arsyeja pse ata janë në gjendje të krijojnë biznese dhe të ndërtojnë projekte që jo vetëm kanë sukses, por edhe mbahen mend.

Si të bëheni një vizionar?

Ju mund të mendoni se vlerat vizionare të diskutuara janë tashmë në leksikun tuaj, por nëse jeni duke luftuar, merrni parasysh të merrni kohë për të zhvilluar të menduarit tuaj. Ja se si:

1. Bëni pyetje më të mira:

Është thelbësore për të menduarit strategjik në çdo aspekt, por bërja e pyetjeve më të mira është absolutisht thelbësore kur zhvillon një qasje vizionare ndaj biznesit. Bëhuni kurioz për pyetjet që nuk keni bërë deri në këtë pikë dhe për zërat ose idetë e reja me të cilat mund të angazhoheni për të zgjeruar veten. Vizionarët ndërtojnë ndjenjën e tyre të vizionit duke u angazhuar me botën përreth tyre. Kjo është ajo që i bën ata udhëheqës kaq dinamikë dhe kaq të mirë në kultivimin e rritjes.

2. Jepni përparësi vlerave të duhura:

Jo domosdoshmërisht duhet të jesh një shenjtor, por thjesht për t’iu qasur çdo gjëje nga mendësia “e kam këtë ide nga e cila mund të fitoj miliona” i mungon vizioni. Në vend të kësaj, nëse do të thoshit, “Unë kam këtë ide që mund të ndryshojë botën dhe ta bëjë atë më të mirë, dhe mund të bëjë miliona”, atëherë po hyni në një fushë tjetër. Prioriteti i vlerës që mund të shtoni, jo vetëm dollarëve që mund të fitoni, është ajo që ndërton një vizionar të vërtetë.

3. Një hap përtej turmës:

Mos kini frikë të shkoni më tej me një ide se shumica. Vizionarët shohin kalimin e turmës dhe kalimin e normave. Ata shohin të kaluarën jo-. Ata shohin mundësinë për të transformuar linjën e montimit ose për të ndërtuar kompjuterin personal më të mirë në botë, dhe ata shkojnë për të.

A jeni një vizionar? Po ose jo, çështja është se çdokush mund të jetë. Thjesht duhet të përshtatni mentalitetin tuaj në një qasje të parë me vlerë dhe të jeni të gatshëm të tërhiqeni nga bota dhe ta shikoni atë ndryshe. Praktikoni këtë sa më shpesh që të mundeni. Jo vetëm që do të transformojë të menduarit tuaj, por sigurisht që do të transformojë biznesin tuaj.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0