Ekspertët synojnë vazhdimisht për efikasitet dhe përfundojnë me kompani dhe marka jo interesante. Një konsulent i njohur i strategjisë së markës beson se shumica e markave dhe komunikimi janë po aq të mërzitshëm sa kanë qenë ndonjëherë. Dhe kjo është e pafalshme.
” Të qenurit i mërzitshëm apo jo interesant është një zgjedhje,” thotë Adam Morgan, partner themelues i “eatbigfish”, një kompani konsulence e specializuar në mentalitetin e sfiduesit dhe autor i bestsellerit të tij ndërkombëtar që popullarizoi për herë të parë konceptin e markave sfiduese: Eating the Big Fish. “Pse kaq shumë njerëz të zgjuar dhe me qëllime të mira prodhojnë komunikime dhe marka të tilla të “shurdhër” dhe çfarë do të bëjmë ndryshe? Sepse rruga drejt lodhjes është e shtruar me qëllime të mira,” pohon ai me theks të madh.
Së pari, kur i përmbaheni metrikës së marketingut të performancës – aktivizimi afatshkurtër i shitjeve për konsumatorët tashmë në treg për një kategori – në ndërtimin afatgjatë të markës. Duke injoruar se duhet të angazhoni njerëz që nuk janë në treg për një kategori në një mënyrë shumë më tërheqëse dhe interesante. Sigurisht, shumica e njerëzve nuk janë aq të interesuar për kategorinë ose markën tonë sa ne mund të dëshironim të mendonim se janë. Një tjetër faktor kyç është që njerëzit duan të luajnë të sigurt. Askush nuk dëshiron kthimin e mediave sociale, ose të jetë drita e ardhshme e Budit. Bota e marketingut traumatizohet nga ngjarje të tilla. Ata besojnë se duke reduktuar pothuajse çdo rrezik ata po bëjnë gjënë përgjegjëse për biznesin. Por, duke bërë këtë, ata po i shtojnë gjithashtu një kosto të konsiderueshme mënyrës se si marka e tyre bën biznes.
Lexo edhe:Flet letonezja e cila hapi shkollën shqipe në Londër. Çfarë e shtyu?
Është e qartë se ka shumë konkurrencë për vëmendjen e klientit tuaj. “Nuk është as një lojë me shumën zero vetëm me konkurrencën tuaj – CEO themelues i Facebook (siç ishte atëherë) tha në fillim se qëllimi i tyre ishte të konsumonin sa më shumë vëmendjen tonë, dhe kjo është padyshim vetëm një formë. e konkurrencës së vëmendjes sot, vetëm një algoritëm, madje as më i suksesshmi. Ne po konkurrojmë për vëmendje me disa nga varësitë më të fuqishme dhe më të sofistikuara në botë. Nëse duam të konkurrojmë, duhet të ulemi dhe të mësojmë nga më e mira, si nga biznesi i jashtëm ashtu edhe nga brenda”, tha Morgan.
Morgan e ndjeu këtë temë aq në kohën e duhur sa që shkroi një podcast të ri dhe jo një libër të ri. Quhet: ‘Le ta bëjmë këtë më interesante’. Podkasti dëshiron të bëjë dy gjëra. E para është të përcaktojë sasinë e ‘Kosto e shurdhër’ – vendosni një kosto konkrete se sa e shtrenjtë është për një biznes të jetë e mërzitshme. E dyta është të intervistosh njerëz, puna e të cilëve është t’i bëjnë temat e mërzitshme interesante – producentët e shfaqjeve televizive të realitetit, mësuesit e shkencës, shkrimtarin kryesor në rrugën Sesame, për shembull – dhe të shohim se çfarë mund të mësojmë ne në biznes prej tyre.
Maz Farrelly, i cili prodhoi shumë shfaqje të njohura televizive të realitetit, duke përfshirë Celebrity Apprentice dhe Dancing with the Stars, dhe tani ndihmon kompanitë të japin mesazhin e tyre me ndikimin e një grushti të madh çimentoje në një dorezë të butë lesh kashmiri, ishte i ftuari i parë i Morgan. Ajo thotë se mërzitja është e keqe sepse askush nuk është i interesuar. Është kaq e thjeshtë.
Për të vërtetuar pikëpamjen e tij, Morgan bashkëpunoi me një nga ekspertët më të respektuar në Efikasitetin e Marketingut, Peter Field, dhe një lider në testimin e komunikimit, System1 për të vënë një kosto konkrete për një biznes në një markë që është e mërzitshme në komunikimin e saj. Ndërsa është një projekt ende në zhvillim, gjetjet e hershme janë magjepsëse. 48 për qind e komunikimeve B2C e lënë audiencën e tyre të mos ndjejë asgjë. Dhe me B2B kjo shifër është shumë më e keqe – 78%.
“Ne kemi parë më pas se sa më shumë para ju nevojiten për të vënë pas komunikimeve të mërzitshme për të pasur të njëjtin efekt si ato emocionalisht të angazhuara, shifra mesatare është rreth 10 milion dollarë,” thotë Morgan. “Nëse keni zgjedhur të jeni të mërzitshëm, por dëshironi të keni të njëjtin efekt në treg si një fushatë shumë më tërheqëse, do t’ju duhet t’i kërkoni CFO-së tuaj për rreth 10 milion dollarë më shumë për të shpenzuar në të. Dhe Britania e Madhe është afërsisht një e pesta e madhësia e SHBA-së, kështu që ju mund të shihni se në SHBA ato shifra fillojnë të bëhen vërtet shumë të mëdha.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.