A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

influencues

Ndërkohë që përdorimi i influencuesve është një strategji popullore e marketingut, një studim i ri tregon se punësimi i tyre gjatë komunikimeve në periudhë krizash mund të rrisë mosbesimin ndaj një marke dhe të rrezikojë reagimin e konsumatorit.

Shpenzimet globale për influencuesit e mediave sociale parashikohet të arrijnë në 15 miliardë dollarë deri në vitin 2022, pasi më shumë se dy të tretat e markave shumëkombëshe në mbarë botën planifikojnë të rrisin shpenzimet për ta, brenda viteve të ardhshme.

Benedetta Crisafulli (Lektore e Lartë në Marketing, Birkbeck, Universiteti i Londrës) dhe Jaywant Singh (Profesor i Marketingut, Universiteti i Southampton) kanë vëzhguar se influencuesit e mediave sociale po përdoren gjithnjë e më shumë në komunikimet gjatë krizave.

Lexoni: Çfarë zgjidhni: frikë apo kënaqësi?

Krizat janë momente që zakonisht kthejnë vëmendjen drejt dështimit të markës, që humbasin besimin e konsumatorëve dhe mund të dëmtojnë marrëdhënien klient-markë.

Markat mund të adresojnë krizën duke përdorur disa mënyra ndikimi: duke folur për veprat e mira të së kaluarës dhe forcimin e vullnetit të mirë të markës. Megjithatë, autorët thonë, se “Nëse këto mënyra ndikuese komunikohen nga influencuesit, do të kishin një efekt të kundërt tek klientët”.

Kjo për faktin se prania e influencuesit bën që përgjigjja ndaj krizës të shfaqet manipuluese. Dhe studimi psikologjik tregon që konsumatorët i rezistojnë në mënyrë aktive komunikimeve të markave, që duken manipuluese.

Përdorimi i influencuesve gjatë komunikimeve në kohë krizash mund të paraqitet si një përpjekje e markës për të bindur konsumatorët se kriza është më pak serioze sesa mund të shfaqet.  Por “synimi manipulues i markës përkthehet në perceptim negativ, nga ana e klientit”, shprehen studiuesit.

“Vetëm nëse një markë synon të përdorë influencues në kontekstin e duhur, këta të fundit do të arrijnë të zvogëlojnë dëmin e markës në kohë krizash”, këshillojnë studiuesit.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0