Sporti është një nga temat më të trajtuara në podcast dhe sot Spotify u dyfishua në strategjinë e tij të podcast me një blerje të madhe për të rritur mbulimin e tij sportiv. Kompania ka bërë të ditur se është duke blerë The Ringer, rrjeti i njohur i podcaste-ve të krijuar dhe drejtuar nga Bill Simmons, me rreth 30 sporte dhe podcast të tjerë në përzierjen e tij dhe rreth 100 milion shkarkime në muaj. Spotify sot ka 700,000 podcast në katalogun e tij dhe më herët sot vuri në dukje se biznesi u rrit me 200% në tremujorin e fundit.
Kushtet e marrëveshjes nuk po bëhen të ditura, por kur marrëveshja midis Spotify dhe The Ringer u përfol për herë të parë muajin e kaluar, u vërejt se kompania e fundit ishte fitimprurëse dhe kishte të ardhura prej 15 milion dollarë në vitin 2018. Si udhëzues, Spotify vitin e kaluar kaloi midis 400 milion dhe 500 milion dollarë në përvetësimin e pasurive të tjera të podcast.
Lexo: Si chatbots po ofrojnë funksionet kryesore në mbështetje të klientëve?
Duke lënë mënjanë çmimin, kjo është një marrëveshje e madhe për Spotify, duke zgjedhur një nga markat premium dhe më të njohura në podcasting për të rritur atë që tashmë është një biznes me zhvillim të shpejtë për kompaninë. Spotify suksesin prej 200% rritje në podcasting e dëgjon këtë tremujor.
Spotify po e përdor këtë blerje jo vetëm për të dyfishuar përmbajtjen sportive, por edhe për të bërë një lëvizje shumë më të madhe, “Tendenca, në të cilën po investojmë këtu është se radio po lëviz në internet”, tha SEO Daniel Ek. “Ne kemi blerë ESPN-në e ardhshme”. Sigurisht, Simmons dhe ekipi i tij gjithashtu kanë një ndjenjë pëlqimi shumë të fortë për shfaqje që mbulojnë kulturën pop dhe më shumë. Por tani për tani, sportet janë përparësi në strategjinë e kompanisë.
“Ne mezi presim ta fuqizojmë Spotify pas Ringer-it, pasi ato drejtojnë strategjinë tonë globale të sportit”, u shpreh drejtori i marketingut, Dawn Ostroff, gjatë një deklarate. “Ndërsa u përpoqëm të zgjerojmë ofertat tona sportive dhe argëtuese, kemi dashur një ekip editorial më të mirë. Bill Simmons është një nga mendjet më të ndritura në këtë dhe ai ka sjellë risi, si një shkrimtar dhe krijues i përmbajtjes në mediumet dhe platformat”.
Lexo: Cilat janë trendet teknologjike për vitin 2020? Shprehen sipërmarrësit shqiptarë të IT
“Spotify ka aftësinë unike për të “shfrenuar” me të vërtetë përmbajtjen dhe talentin e krijuesve nëpër zhanre sportive”, tha Bill Simmons, themeluesi i Ringer dhe drejtues i podcast-it, në deklaratën e tij. “Kemi kaluar vitet e fundit duke ndërtuar një kompani dixhitale multimediale sportive dhe kulturorës pop të klasit botëror dhe besojmë se Spotify mund të na çojë në një nivel tjetër. Ne nuk mund të jemi më të entuziazmuar për të zhbllokuar fuqinë e Spotify, për të prezantuar Ringer me një audiencë të re globale dhe për të ndërtuar rrjetin audio të sporteve. Ne po bashkohemi me një nga kompanitë më të mira mediatike në botë. “Ȅshtë një ditë e jashtëzakonshme për ne”.
Nuk është e qartë se si do të ndikojë kjo në veprimtarinë e Ringer në platformat e tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.