Spotify po blen The Ringer për të rritur përmbajtjen sportive në podcast

Spotify po blen The Ringer për të rritur përmbajtjen sportive në podcast


Sporti është një nga temat më të trajtuara në podcast dhe sot Spotify u dyfishua në strategjinë e tij të podcast me një blerje të madhe për të rritur mbulimin e tij sportiv. Kompania ka bërë të ditur se është duke blerë The Ringer, rrjeti i njohur i podcaste-ve të krijuar dhe drejtuar nga Bill Simmons, me rreth 30 sporte dhe podcast të tjerë në përzierjen e tij dhe rreth 100 milion shkarkime në muaj. Spotify sot ka 700,000 podcast në katalogun e tij dhe më herët sot vuri në dukje se biznesi u rrit me 200% në tremujorin e fundit.

Kushtet e marrëveshjes nuk po bëhen të ditura, por kur marrëveshja midis Spotify dhe The Ringer u përfol për herë të parë muajin e kaluar, u vërejt se kompania e fundit ishte fitimprurëse dhe kishte të ardhura prej 15 milion dollarë në vitin 2018. Si udhëzues, Spotify vitin e kaluar kaloi midis 400 milion dhe 500 milion dollarë në përvetësimin e pasurive të tjera të podcast.

Lexo: Si chatbots po ofrojnë funksionet kryesore në mbështetje të klientëve?

Duke lënë mënjanë çmimin, kjo është një marrëveshje e madhe për Spotify, duke zgjedhur një nga markat premium dhe më të njohura në podcasting për të rritur atë që tashmë është një biznes me zhvillim të shpejtë për kompaninë. Spotify suksesin prej 200% rritje në podcasting e dëgjon këtë tremujor.

Spotify po e përdor këtë blerje jo vetëm për të dyfishuar përmbajtjen sportive, por edhe për të bërë një lëvizje shumë më të madhe, “Tendenca, në të cilën po investojmë këtu është se radio po lëviz në internet”, tha SEO Daniel Ek. “Ne kemi blerë ESPN-në e ardhshme”. Sigurisht, Simmons dhe ekipi i tij gjithashtu kanë një ndjenjë pëlqimi shumë të fortë për shfaqje që mbulojnë kulturën pop dhe më shumë. Por tani për tani, sportet janë përparësi në strategjinë e kompanisë.

“Ne mezi presim ta fuqizojmë Spotify pas Ringer-it, pasi ato drejtojnë strategjinë tonë globale të sportit”, u shpreh drejtori i marketingut, Dawn Ostroff, gjatë një deklarate. “Ndërsa u përpoqëm të zgjerojmë ofertat tona sportive dhe argëtuese, kemi dashur një ekip editorial më të mirë. Bill Simmons është një nga mendjet më të ndritura në këtë dhe ai ka sjellë risi, si një shkrimtar dhe krijues i përmbajtjes në mediumet dhe platformat”.

Lexo: Cilat janë trendet teknologjike për vitin 2020? Shprehen sipërmarrësit shqiptarë të IT

“Spotify ka aftësinë unike për të “shfrenuar” me të vërtetë përmbajtjen dhe talentin e krijuesve nëpër zhanre sportive”, tha Bill Simmons, themeluesi i Ringer dhe drejtues i podcast-it, në deklaratën e tij. “Kemi kaluar vitet e fundit duke ndërtuar një kompani dixhitale multimediale sportive dhe kulturorës pop të klasit botëror dhe besojmë se Spotify mund të na çojë në një nivel tjetër. Ne nuk mund të jemi më të entuziazmuar për të zhbllokuar fuqinë e Spotify, për të prezantuar Ringer me një audiencë të re globale dhe për të ndërtuar rrjetin audio të sporteve. Ne po bashkohemi me një nga kompanitë më të mira mediatike në botë. “Ȅshtë një ditë e jashtëzakonshme për ne”.

Nuk është e qartë se si do të ndikojë kjo në veprimtarinë e Ringer në platformat e tjera.

Burimi: TechCrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0