Je një CEO apo një sipërmarrës - Business Magazine Albania

Je një CEO apo një sipërmarrës


Identifikimi i diferencës mes tyre mund t’ju ndihmojë të jeni një lider më efektiv

Tom Gimbel themelues dhe CEO i LaSalle Network

Shumë shpesh, konsulentët, ekspertët e rritjes, trajnuesit e karrierës do t’ju thonë se të jesh një CEO i shkëlqyer duhet të punoni me biznesin tuaj dhe jo në biznesin tuaj.

CEO është vizioni, mundësitë, dhe qëndrimi larg barërave të keqija.

Ju keni zyrtarë kryesorë operacionalë, drejtues që po jetojnë të tashmen dhe po kryejnë punët për të arritur vizionin e vendosur nga CEO.

Ka shumë kuptim dhe është dëshmuar për dekada që kjo është mënyra e duhur për t’a rritur. Atëherë ju shihni një intervistë me dikë si John Chambers, ish-udhëheqësi jashtëzakonisht i suksesshëm i Cisco, që do të fliste për drekat me stafin dhe bisedat për rregullimin e dosjeve në formën e duhur.

Cila është mënyra më e mirë për të udhëhequr? A ka ndonjë ndryshim midis një sipërmarrësi dhe një CEO me armë në dorë? Unë besoj se ka.

Mos më keqkuptoni. Disa sipërmarrës duan të jenë CEO dh nuk duan të jenë më në biznes. Kjo është ok. Gjithsesi, sipërmarrësit themelues i dashurojnë detajet. Ata adhurojnë të dinë se si realizohen gjërat edhe në nivelin e detajeve. Duan të dinë çfarë ndodh në mbledhjet e stafit, si punësohen të rinjtë, cili është procesi i shpërndarjes dhe nëse gjithçka është bërë në mënyrën se si është parashikuar dhe nëse është bërë në një mënyrë më të mirë apo më të keqe

Kompania jonë është rritur çdo vit prej 20 vitesh. Kemi qenë pjesë e INC 5000 honoree për 12 vjet. Unë kam një ekip të plotë me drejtorë, burime njerëzore etj. dhe jam i përfshirë sot në biznes ashtu si gjithmonë, pavarësisht se në mënyrë tjetër.

Këtë javë isha në zyrë pak para orës 7 dhe çuditërisht recepsioni ishte bosh. Zakonisht ne kemi dikë aty para orës 7 për t’iu përgjigjur telefonit.

Telefoni binte

Kështu që, siç kam bërë në vitet e para të nisjes së kompanisë, u ula te recepsioni dhe iu përgjigja telefonatave. Thirrjet erdhën me pyetje në lidhje me pagat, anulim i një takimi me një rekrutues, dikush që nuk do të vinte në punë dhe një problem nga një klient. Më në fund, ritmi i telefonatave ra dhe pashë dritën e mesazhit që ndizej në telefon. Kontrollova kutinë e postës zanore dhe ishin katër mesazhe nga fundjava dhe dy telefonata të humbura nga java e kaluar.

Ne nuk jemi perfekt. Ndër vite dhe përmes delegimit, diçka kemi humbur. Ndërsa do të doja që dikush të mos jetë sëmurë dhe recepsioni të kishte patur dikë aty, isha i lumtur që u lidha sërish me bazën. Mori 30 minuta nga dita ime dhe unë:

  1. Rifitova empatinë që mendoja se e kisha por në fakt e kisha humbur, për stafin tonë mbështetës.
  2. Identifikova probleme teknike në sistemin tonë të telefonatave dhe emaileve
  3. Pyes veten sa drejtues që nuk janë edhe themelues të kompanisë do të uleshin tek zyra e recepsionit.

Unë nuk i them askujt se çfarë është e drejtë ose e gabuar. Ka kompani 10 herë më të mëdha se e  jona, ku CEO nuk do të ëndërronte t’u përgjigjej telefonave, por edhe CEO sa një e pesta e kompanisë sonë nuk do të donin gjithashtu.

Nuk ka zgjidhje magjike. Varet nga ju. Kjo ishte vështirësia e shefit të fshehtë. “Një sipërmarrës që po futej në barëra të keqija”.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0