Identifikimi i diferencës mes tyre mund t’ju ndihmojë të jeni një lider më efektiv
Tom Gimbel themelues dhe CEO i LaSalle Network
Shumë shpesh, konsulentët, ekspertët e rritjes, trajnuesit e karrierës do t’ju thonë se të jesh një CEO i shkëlqyer duhet të punoni me biznesin tuaj dhe jo në biznesin tuaj.
CEO është vizioni, mundësitë, dhe qëndrimi larg barërave të keqija.
Ju keni zyrtarë kryesorë operacionalë, drejtues që po jetojnë të tashmen dhe po kryejnë punët për të arritur vizionin e vendosur nga CEO.
Ka shumë kuptim dhe është dëshmuar për dekada që kjo është mënyra e duhur për t’a rritur. Atëherë ju shihni një intervistë me dikë si John Chambers, ish-udhëheqësi jashtëzakonisht i suksesshëm i Cisco, që do të fliste për drekat me stafin dhe bisedat për rregullimin e dosjeve në formën e duhur.
Cila është mënyra më e mirë për të udhëhequr? A ka ndonjë ndryshim midis një sipërmarrësi dhe një CEO me armë në dorë? Unë besoj se ka.
Mos më keqkuptoni. Disa sipërmarrës duan të jenë CEO dh nuk duan të jenë më në biznes. Kjo është ok. Gjithsesi, sipërmarrësit themelues i dashurojnë detajet. Ata adhurojnë të dinë se si realizohen gjërat edhe në nivelin e detajeve. Duan të dinë çfarë ndodh në mbledhjet e stafit, si punësohen të rinjtë, cili është procesi i shpërndarjes dhe nëse gjithçka është bërë në mënyrën se si është parashikuar dhe nëse është bërë në një mënyrë më të mirë apo më të keqe
Kompania jonë është rritur çdo vit prej 20 vitesh. Kemi qenë pjesë e INC 5000 honoree për 12 vjet. Unë kam një ekip të plotë me drejtorë, burime njerëzore etj. dhe jam i përfshirë sot në biznes ashtu si gjithmonë, pavarësisht se në mënyrë tjetër.
Këtë javë isha në zyrë pak para orës 7 dhe çuditërisht recepsioni ishte bosh. Zakonisht ne kemi dikë aty para orës 7 për t’iu përgjigjur telefonit.
Telefoni binte
Kështu që, siç kam bërë në vitet e para të nisjes së kompanisë, u ula te recepsioni dhe iu përgjigja telefonatave. Thirrjet erdhën me pyetje në lidhje me pagat, anulim i një takimi me një rekrutues, dikush që nuk do të vinte në punë dhe një problem nga një klient. Më në fund, ritmi i telefonatave ra dhe pashë dritën e mesazhit që ndizej në telefon. Kontrollova kutinë e postës zanore dhe ishin katër mesazhe nga fundjava dhe dy telefonata të humbura nga java e kaluar.
Ne nuk jemi perfekt. Ndër vite dhe përmes delegimit, diçka kemi humbur. Ndërsa do të doja që dikush të mos jetë sëmurë dhe recepsioni të kishte patur dikë aty, isha i lumtur që u lidha sërish me bazën. Mori 30 minuta nga dita ime dhe unë:
- Rifitova empatinë që mendoja se e kisha por në fakt e kisha humbur, për stafin tonë mbështetës.
- Identifikova probleme teknike në sistemin tonë të telefonatave dhe emaileve
- Pyes veten sa drejtues që nuk janë edhe themelues të kompanisë do të uleshin tek zyra e recepsionit.
Unë nuk i them askujt se çfarë është e drejtë ose e gabuar. Ka kompani 10 herë më të mëdha se e jona, ku CEO nuk do të ëndërronte t’u përgjigjej telefonave, por edhe CEO sa një e pesta e kompanisë sonë nuk do të donin gjithashtu.
Nuk ka zgjidhje magjike. Varet nga ju. Kjo ishte vështirësia e shefit të fshehtë. “Një sipërmarrës që po futej në barëra të keqija”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.