Instagram po ndryshon mënyrën e blerjeve

Instagram po ndryshon mënyrën e blerjeve


Instagram është vendi ku ne ndajmë me miqtë tanë fotografitë, apo vendi ku të famshmit ndajnë me fancat jetën e tyre si dhe pikëpamjet e tyre rreth modës. Instagram është një mundësi e mirë edhe për të gjithë ata që duan të bëjnë biznes.

Deri kohët e fundit, markat kanë përdorur Instagram kryesisht si një mjet reklamimi për të rritur konsumatorët. Por Instagram ka bërë një seri lëvizjesh për t’u bërë një qendër tregtare, duke detyruar kompanitë të adaptojnë strategjitë e tyre dixhitale.

Në Mars, Instagram prezantoi një opsion të ri, arkën që lejon klientët të blejnë produkte direkt nga  faqet zyrtare të kompanive. Instagram gjithashtu ka shtuar mjete që lejojnë klientët të blejnë artikuj në faqet e tij Stories dhe Explore. Blerësit mund të blejnë edhe veshjet e të famshmëve Kylie Kenner, Kim Kardashiandhe West, të cilët i veshin dhe i reklamojnë në instagramin e tyre.

Instagram është një mjet i dobishëm për blerësit për të zbuluar me lehtësi një përzierje të kuruar të veshjeve nga markat dhe të famshëm, thonë ekspertët. Kjo lloj “gjuetie” shpesh mund të jetë zhgënjyese për klientët në internet. Kjo për shkak se shfletimi për të gjetur veshje është sfidues në faqet e internetit dhe aplikacionet e shitësve me pakicë dhe kërkon shfletimin e shumë faqeve e produkteve. Përpjekjet e Instagramit për t’u shndërruar në një qendër tregtare kanë tërhequr disa marka. Këto kompani shohin një treg të pashfrytëzuar për të shitur mallrat e tyre direkt tek ndjekësit e tyre më të mëdha në Instagram. Kompanitë si Adidas thonë se po përfitojnë nga mjeti i ri duke publikuar atlete dhe rroba të reja në Instagram.

“Konsumatori ynë harxhon shumë kohë në Instagram”, tha Emily Maxey, nënkryetare e marketingut në Adidas. “Konsumatori është duke përdorur Instagram për të hulumtuar produktet tona, të lidhet me miqtë për të marrë rekomandime në lidhje me produktet tona, dhe në fund të fundit për të blerë”. Strategjia e Instagramit i ngjan aplikacionit të njohur të mediave sociale WeChat në Kinë, tha Lipsman. WeChat, platforma mbizotëruese e mesazheve në Kinë, ka qenë e suksesshme duke marrë blerësit për të blerë aplikacionin.

Një mundësi në rritje
Blerja në Instagram mund të jetë një treg prej 10 miliardë dollarësh deri në vitin 2021, sipas Deutsche Bank, dhe platforma lejon markat të përdorin blerësit përtej web-faqeve të tyre dhe Amazon (AMZN). Instagram thotë se 80% e përdoruesve të aplikacionit ndjekin një biznes. Më shumë se 130 milion përdorues çdo muaj shfetojnë postimet në Instagram për të parë etiketat e produkteve. Më shumë se 20 marka, duke përfshirë Nike (NKE), Adidas, Uniqlo, Warby Parker, Outdoor Voices, Prada, Dior dhe Kylie Cosmetics, po testojnë  veçori të azhurnuara të arkëtimit me Instagram. Këto kompani shpresojnë se opsioni do t’a lehtësojë blerjen përmes Instagram dhe do të rrisë shitjet e tyre jashtë platformës. Kompanitë si Adidas (ADDDF) dhe Burberry (BURBY) gjithashtu thonë se po bashkohen me Instagram për të fituar një aksion më të madh në të ardhmen e blerjeve përmes mediave sociale. “Ne mund të jemi një lëvizës i parë,” tha Maria Culp, zëdhënëse e kompanisë së veshjeve sportive.

Lexo: Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram

Shenjat paralajmëruese për shitësit me pakicë
Instagram nuk e zbulon tarifën që merr kur blerësit blejnë një produkt jashtë aplikacionit të tij dhe markat kanë qëndruar të mbyllura për rregullimet e tyre financiare. Përkundër optimizmit të Instagramit dhe markave partnere të saj, analistët thonë se ka sfida për shitësit me pakicë që shiten përmes platformës dhe përqafojnë shumë ngushtë Instagramin. Sucharita Kodali, analist në Forrester Research, argumentoi se markat duhet të jenë të kujdesshme të bëhen shumë të varura nga Instagram për shitje. Kjo për faktin se markat nuk kanë aq kontroll mbi klientët e tyre në Instagram sikurse bëjnë në dyqanet e tyre fizike ose në vendet e tregtisë elektronike.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0