Ariola dhe Imarion Ziraj dhe arti i tyre me gozhdë i quajtur Zamu

Ariola dhe Imarion Ziraj dhe arti i tyre me gozhdë i quajtur Zamu


Jo pak herë kemi lexuar e dëgjuar për të rinj të apasionuar pas artit, por arti në të cilin janë fokusuar Ariola dhe Imarion Ziraj, është pothuajse i rrallë. Të bësh art me gozhdë, është një punë e veçantë.

Për BusinessMag.al ata na rrëfejnë se si lindi ideja për t’u marrë me këtë lloj arti. Fillimisht filluan eksplorimin në fushën e artit, një fushë aq e bukur dhe komplekse. Ata janë tërhequr gjithmonë nga e bukura, ndjesitë që përcjellin ngjyrat dhe misteret e tablove.  Për ta energjia e artit është pozitive dhe frymëzuese, por ky pozitivitet nuk është vetëm për ata që e shikojnë dhe shijojnë artin, por edhe për ata që e krijojnë. Artëdashësit dhe miqtë e studios, nuk ngurrojnë t’u përcjellin entuziazmin dhe lumturinë për veprat e tyre, çka i motivon për të dhënë maksimumin nga vetja. Arti i tyre gëzon një emër të veçantë, Zamu. Për ta emri Zamu është  deformimi i fjalës Muza. Ky art është një “rebelim” i artit të mirëfilltë pamor. Arti që zhvillohet në Zamu, është një formë e ndërthurjes së pikturës dhe materies (gozhdë dhe fill). Produkti final është një tablo druri shumëngjyrëshe me reliev, e cila është e bazuar në një tematikë të caktuar.

“Frymëzimi dhe krijimtaria janë dy nga bashkëpunëtorët tanë më të mirë. Çdo punim realizohet me shumë përkushtim dhe dashuri për të dhururar sado pak copëza lumturie”, -shprehen ata për BusinessMag.al.

Prodhimet e tyre shpesh janë në formën e dhuratave për të afërmit për raste ditëlindjesh, përvjetoresh apo festa diplomimi. Por, një kategori tjetër e produktit, shkon për personat që janë të interesuar për të kryer ndërhyrje në interierin e bizneseve të tyre, ose në ambiente familjare. Ky kategorizim klientësh shënon dhe një rritje të Zamu, një evoluim produkti, teknike nga druri në mur por edhe në materiale të tjera.

Lexo: Endi dhe Babeta, vëlla e motër të apasionuar pas “handmade”

Ashtu si çdo i ri tjetër që vendos të hyjë në fushën e biznesit edhe Ariola me Imarionin kanë hasur vështirësi, të cilat nuk kanë qenë vetëm nga pikëpamja financiare, por edhe në pjesën e marketingut. Ata janë prezantuar vetë tek konsumatori me një produkt, i cili ishte tërësisht i panjohur për ta. Prandaj shprehen se fillimisht duhej të ishin të qartë se kujt do t’i shërbenin. Për këtë iu erdhi në ndihmë pjesëmarrja në një program akselerimi biznesi, organizuar nga “YSB Balkans”, ku njohuritë e marra mbi sipërmarrjen ishin të çmueshme, frytdhënese dhe u përkthyen në punë të vazhdueshme.

Mbështetja më e madhe për ta ka qenë familja dhe miqtë e afërt. Zamu ka tashmë dy vite në treg dhe risitë që kanë sjellë kanë mundësuar zhvillimin e biznesit. Ata kanë një mesazh për të gjithë ata që duan të guxojnë në fushën e sipërmarrjes.

“Ashtu siç kemi ndërtuar mundësitë për të krijuar diçka kaq të veçantë, mund t’a bëjë cilido person, i cili ka vullnetin idenë dhe përkushtimin për të ndërmarrë një risk të caktuar. Nëse gjithçka bëhet me punë të palodhur, këmbëngulje dhe pasion, atëherë çdo gjë është e mundur, çdo gjë mund të arrihet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0