IKEA po rishikon modelin e saj të biznesit. Dyqane në qendër të Parisit - Business Magazine Albania

IKEA po rishikon modelin e saj të biznesit. Dyqane në qendër të Parisit

~2 minuta lexim


IKEA planifikon të investojë 400 milionë euro në Francë në tre vitet e ardhshme, pasi po ndërton dyqane të reja në qendër të qytetit, ka thënë drejtori ekzekutiv i IKEA-s për Francën, Walter Kadnar.

IKEA, shitësi më i madh i mobiljeve me pakicë në botë, është i njohur për dyqanet e veta të shërbimit të jashtëm të qytetit, por po transformon modelin e saj të biznesit që të kujdeset më shumë për konsumatorët, të cilët mund të porosisin onlinë e të presin pajisjet në shtëpi.

Dyqani i parë është hapur në qendër të Parisit pranë monumenteve historike, një lagje e populluar me turistë.

Hapja vjen ndërsa Parisi po përballet me protesta anti-qeveritare “jelekët e verdhë”, edhe pse aktet e dhunës nga demonstratat  kanë rënë së fundi.

Franca është tregu i tretë më i madh për IKEA-n, pas Gjermanisë dhe SHBA.
Në Francë IKEA punëson rreth 10 mijë veta, ndërsa shitjet u rritën 3% vitin e kaluar.

Që nga  angazhimi i tij si CEO i grupit në vitin 2017, Jesper Brodin ka rritur përpjekjet për të rishikuar modelin e biznesit të IKEA-s, me qëllim të rrisë shitje e-commerce dhe t’u përgjigjet konsumatorëve që nuk kanë më kohë ose makina për të shkuar në qendrat tregtare jashtë qytetit.

Reuters

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0