Veza e famshme e Instagramit ka një mesazh për të gjithë ne

Veza e famshme e Instagramit ka një mesazh për të gjithë ne


Është zbuluar djaloshi që qëndronte pas “Vezës së Instagramit”, postimit më të famshëm me 52 milionë pëlqime.

Chris Godfrey, është 29 vjeçari që punon për agjencinë kreative “The & Partnership” në Londër. Ai tha që fillimisht e kishte postuar foton për pak humor, por dhe për të bërë një eksperimet se si do të reagonin njerëzit.

Lexoni: Kush e bëri të famshme vezën më të pëlqyer të Instagramit?

Për New York Times ai thotë: “Një vezë nuk ka gjini, rracë apo besim. Veza është thjesht vezë. Është universale.”

Godfrey e postoi foton më 4 janar me titullin: “Le të vendosim një rekord botëror së bashku dhe të arrijmë postimin më të pëlqyer në Instagram. Të mundim rekordin botëror që mban Kylie Jenner (18 milionë)! Ne mund t’ja dalim. ”

Godfrey ka kërkuar ndihmën e dy miqve të tij, Alissa Khan-Whelan, 26 dhe CJ Brown, 29, për të drejtuar llogarinë e vëzës në Instagram.

Gjatë dy javëve të kaluara, janë postuar foto të njëpasnjëshme të vezës me krisje si një fushatë ngacmuese.

Së fundmi në profilin e world_record_egg, është postuar një video që mban një mesazh për të gjithë ndjekësit:

“Përshëndetje! Unë jam world_record_egg, (ndoshta ke dëgjuar për mua). Kohët e fundit kam filluar të krisem. Presioni i medias sociale më ka mbërthyer dhe mua. Nëse dhe ti po vuan të njëjtën gjë, FOL ME DIKË.”

https://www.instagram.com/p/BtdYQwincYv/?utm_source=ig_web_copy_link

Godfrey ka folur për mediat duke treguar se këto javë kanë qenë “një çmenduri” dhe “një udhëtim real”, por ai ishte i vendosur ta përdorte suksesin e tij për një qëllim të mirë.

Lexoni: Fotografia e një veze është tani postimi më i pëlqyer në Instagram

“Nuk bëhet fjalë për mua,” thotë ai. “Gjithçka bëhet për vezën, ku mund ta çojmë e çfarë mund të bëjmë për të.”

Gjithsesi ai e pranon se suksesi ka qenë i papritur.

“Një ngacmim i vogël që kapi vëmendjen e botës,” tha ai. “Por ajo çfarë ti bën më atë vëmendje është ajo që vlen.”

/Standard.UK

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0