Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t'i shpëtonte falimentimit

Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t’i shpëtonte falimentimit


Vetëm një pyetje e Steve Jobs e bëri kompaninë Apple të ngjitej nga falimentimi në 1 bilionë dollarë fitime.

Jobs ishte kthyer në Apple për një mbledhje me stafin. Apple kishte 90 ditë para të mbetura në bankë. E ardhmja dukej e zymtë dhe pak njerëz i dhanë atij një shans për të mbijetuar, pa e ditur se ajo do të bëhej kompania e parë amerikane që arriti 1 bilionë $ në vlerën e tregut.

Në 23 shtator të vitit 1997, Jobs i tha stafit të tij se Apple kishte eleminuar 70% të produkteve të saj. pyetja që e bëri kompaninë të vihej në lëvizje dhe të synonte rimëkëmbjen ishte: “Kush është Apple dhe cili është vendi ynë në botë?”

Përgjgjia e kësaj pyetje e drejtoi kompaninë në realizimin e fushatës së suksesshme “Think Different”, duke e bërë Apple kompaninë më me vlerë në tregun amerikan.

Nuk mund të frymëzosh një skuadër nëse nuk arrin të frymëzosh veten. Por nuk është mjaftueshëm të pyesësh, “Çfarë pasioni ke?”. Steve Job na ka treguar se liderët e vërtet bëjnë pyetje me kuptim për qëllimin e një kompanie. “Vlera thelbësore e Apple është se ne besojmë se njerëzit me pasion mund ta ndryshojnë botën për më mirë. Njerëzit që janë aq të çmendur sa të mendojnë se mund ta ndryshojnë botën janë ata që në fakt e bëjnë.”

Pyeteni veten dhe skuadrën tuaj:

Çfarë të motivon çdo ditë?

Çfarë e bën zemrën tënde të këndoj?

Si t’i ndihmojmë klientët tanë të arrijnë ëndrrat e tyre?

Cila është vlera jonë thelbësore?

Cili është qëllimi jonë?

Cili është vendi ynë në botë?

Përgjigjet e këtyre pyetjeve luajnë një rol të rëndësishëm në komunikimin e një kompanie dhe misionin e saj kryesor.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0