Besimi në ekonomi, biznese e individë “zhyten” në pezimizëm

Besimi në ekonomi, biznese e individë “zhyten” në pezimizëm


Besimi i individëve dhe bizneseve në ekonomi ka rënë ndjeshëm në tremujorin e dytë të këtij viti.

Banka e Shqipërisë, përmes Vrojtimit të Biznesit dhe Konsumatorëve, vëren se, Treguesi i Ndjesisë Ekonomike (TNE) ra me 9.9 pikë gjatë tremujorit të dytë të vitit 2018.

Rënia ka ardhur si nga ulja e besimit të biznesit edhe e konsumatorëve, ndonëse niveli i këtij treguesi është mbi mesataren historike.

Sipas të dhënave të vrojtimit, besimi ra në të gjithë sektorët e biznesit (industri, ndërtim, shërbime, tregti). Për më tepër, edhe për pritshmëritë nuk ka shenja pozitive.

Individët nga ana e tyre dhanë vlerësim negativ për situatën e tyre financiare të pritshme, të ardhurat e shpenzimet dhe blerjet e mëdha.

Ulja e perceptimit të qytetarëve dhe sipërmarrësve në ekonomi, erdhi pas një vlerësimi pozitiv në tre muajt e parë të vitit.

Besimi në Industri ra  3.7 pikë

Me gjithë rënien e shënuar, Treguesi vijon të jetë mbi 6 pikë përqindje mbi mesataren historike të saj. Ulja vërehet tek besimi në prodhim me 8.2 pikë përqindje; kontratat e porosisë 2.2.

Ndërtimi -1.9 pikë përqindje

Treguesi i besimit në sektorin e ndërtimit ra edhe në tremujorin e dytë, duke qenë 1.9 pikë përqindje poshtë nivelit të shënuar një tremujor më parë. Kjo ecuri e zhvendosi treguesin rreth 8.4 pikë përqindje nën mesataren historike të tij. Në ulje janë kontratat e porosisë, (4.2 pikë përqindje), ndërsa aktiviteti ndërtues shënoi rritje të lehtë me 0.5 pikë përqindje. Edhe niveli i shfrytëzimit të kapaciteteve shënoi rënie

Shërbimet – 8.9 pikë

Treguesi i besimit në sektorin e shërbimeve ra 8.9 pikë përqindje. Ndikimin kryesor e dha ulja e kërkesës (-15.9 pikë përqindje) dhe në një masë ecuria e biznesit. Tek shërbimet, janë përkeqësuar edhe pritjet për gjendjen financiare, për kërkesën dhe punësimin në tremujorin e ardhshëm. Ndërkohë, niveli i punësimit dhe norma e shfrytëzimit të kapaciteteve shënuan rritje.

Besimi konsumator bie 1.8 pikë

Edhe besimi konsumator për të ardhmen shënoi rënie, duke zbritur nën mesataren historike. Për më tepër, të gjithë faktorët që maten në vrojtim shënuan rënie. Këto faktorë janë: situata financiare e pritur e familjes, të ardhurat dhe shpenzimet aktuale, blerjet e mëdha dhe situata e përgjithshme ekonomike e pritur.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0