Si të kuptoni çfarë nuk shkon në kompaninë tuaj

Si të kuptoni çfarë nuk shkon në kompaninë tuaj


Steve Jobs e kaloi pjesën më të madhe të jetës në Apple. Por ai nuk po drejtonte thjesht një kompani teknologjike, ai ishte gjithashtu një drejtues dhe investitori kryesor i Pixar.

Kur u njoh me ekipin e Pixar, ai donte të kuptonte menjëherë se çfarë po ndodhte aty. Andy Raskin, një profesionist i mesazheve strategjike, shkruan për taktikën e Jobs:

Jobs organizonte seanca informuese me grupe të ndryshme në Pixar. Rreth 12 njerëz ishin pjesë në çdo takim. Rreth një duzinë njerëzish ishin në çdo mbledhje, shkruan Raskin.

Më pas ai përzgjidhte një person në çdo seancë dhe thoshte: “Më trego se çfarë nuk po shkon siç duhet në Pixar.”

Personi përgjigjej dhe Jobs kërkonte aprovimin e pjesës tjetër.

Më pas Jobs zgjidhte një punonjës të ri dhe i thoshte: “Më thuaj çfarë nuk shkon në Pixar.”

Në çdo seancë, Jobs vazhdonte të alternonte këto dy pyetje deri kur arrinte problemin e vërtetë me të cilin çdo skuadër përballej.

Çdo gjë tjetër përveç ‘Ka ndonjë pyetje?’

Drejtuesit e dinë se kanë nevojë për feedback. Por, punonjësit e rinj janë të gatshëm të fshehin ankesat dhe sfidat e tyre më të mëdha.

Të gjithë e njohim atë situatën ku gjatë një mbledhjeje vjen pyetja “Keni ndonjë pyetje apo sugjerim?” dhe punonjësit zakonisht përgjigjen me heshtje ose një “Jo” të thatë.

Ndarja në grupe të vogla e punonjësve dhe pyetje të menduara mirë për ta, mund të shmangin heshtjen e tepërt.

Po çfarë mund t’i pyesni?

Ja çfarë sugjerojnë disa sipërmarrës të suksesshëm:

“Më trego dy gjëra që unë po i bëj mirë dhe dy të tjera ku kam nevojë të përmirësohem?”

“A ka ndonjë gjë që duhet të bëj apo të mos bëj që do ta bënte më të thjesht punën tonë?”

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0