Jeff Bezos ju tregon si të përballeni me kritikat

Jeff Bezos ju tregon si të përballeni me kritikat


Jeff Bezos është përballur me kritika që në momentin kur lançoi Amazon si vendin më të mirë për shitjen e librave online, në vitin 1994, dhe që nga ajo kohë ai ka krijuar një strategji për t’u përballur me komentet e ashpra.

Sulmet kanë qenë të shpeshta për Amazon. Titujt e gazetave, se kompania po shkatërrohet, nuk dolën të jenë të vërteta. Vetëm në tetë vitet e fundit, Amazon ka shtuar 530,000 punonjës dhe tani është një nga kompanitë me vlerën më të madhe.

Bezos përballet me kritikat në këtë mënyrë: “Kur ju kritikojnë, në fillim shihuni në pasqyrë dhe vendosni, a kanë të drejtë? Nëse po, ndrysho. Mos bëj rezistencë”.

Ai vijon më tej duke thënë se ka dy lloje kritikash: ato të mirëkuptimit dhe ato egoiste. Kur këto kritika ndajnë përshtypje, një këndëvështrim se çfarë mund të rregullohet dhe çfarë është në interes të konsumatorit, kjo e bën më të lehtë për t’i dalluar nga njëra tjetra.

Kur është fjala për sindikatat që argumetojnë se “Amazon” nuk i paguan punonjësit mjaftueshëm, Bezos thotë se ai beson që kompania e tij ka një komunikim të mirë me punonjësit dhe nuk ka nevojë për një sindikatë si ndërmjetës.

“Nëse do të bëni diçka të re apo inovative, ju duhet të jeni të gatshëm të keqkuptoheni. Nëse nuk e përballoni dot këtë, atëherë thjesht mos bëni asgjë të re apo inovative”.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0