Trajnim: Teknikat e Shitjes (Program i Ri)

Trajnim: Teknikat e Shitjes (Program i Ri)


QËLLIMI I PROGRAMIT TË TRAJNIMIT 

Qëllimi i këtij trajnimi është aftësimi i pjesëmarrësve, me metodat më të avancuara, për realizimin më të mirë të shitjeve. Në thelb ai paraqet qasjen, metoda, proçedurat dhe teknikat, për identifikimin dhe kthimin e një klienti potencial në klient ose konsumator real. Këtë objektiv e realizon nëpërmjet kombinimit të pjesës teorike me elementët praktikë të realizimit të shitjes.

Trajnimi i drejtohet një grupi të gjerë operatorësh në shitje dhe përmbledh gjithë procedurat nga evidentimi i klientit potencial deri tek shërbimi i konsumatorit individual. Trajnimi do të ndikojë pozitivisht në përmirësimin e njohurive bazike të shitjes në terren, organizimin e ditës së një përfaqësuesi shitjesh, menaxhimin e kohës, prezantimin vetjak, prezantimin/promovimin e produktit. Trajnimi do konsistojë në ciklin e jetës që klienti kryen, fazat që ai kalon deri në momentin perfundimtar në një biznes. Gjithashtu në këtë trajnim do të pasqyrohet qartë parapërgatitja dhe paraqitja që do të duhet të kryej një përfaqësues shitjesh. Teknika dhe strategjia që përfaqësuesi duhet të ndjeki në menaxhimin e klientit.

KUSH MUND TË PËRFITOJË

Ky trajnim do të jetë me interes dhe rëndësi të veçantë për kompanitë të cilat merren me shitje për aftësimin e shitësve / agjentëve të tyre – si dhe të gjithë personave që janë të interesuar të futen në sektorin e shitjes. Trajnimi do të njohë pjesëmarrësit me menaxhimin dhe teknikat e shitjes, duke i përgatitur ata për mjedise të ndryshme shitjesh, dhe si të aplikojnë këto teknika për të shitur një produkt, ide ose shërbim.

METODOLOGJIA

Një workshop – trajnim 3 -ditor prej 2 orësh e 30 minuta në ditë dy ditët e para (nga 16.00 -18:30 pm) dhe prej 3 orësh në ditën e fundit (nga 16:00 – 19:00 pm)

Ndërveprim interaktiv, punë në grup dhe prezantime.

Një qasje ku trajnuesit dhe pjesëmarrësit do të ndajnë në grup shembujt dhe eksperiencat e tyre konkrete.

PAGESA:

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 70 Euro, ku përfshihen të gjitha materialet e punës dhe çertifikata në fund të trajnimit. Për anëtarësine e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarde.

LEKTOR: Znj. Anisa Papajani

Anisa Papajani aktualisht është e punësuar në Vodafone Albania përkatësisht në sektorin e shitjeve dhe në rolin e Agjentes Ekzekutive të bizneseve prej vitit 2015. Anisa ka përfunduar me sukses universitetin e “Gjuhëve të Huaja” përkatësisht për mësimëdhënie të gjuhës Gjermane. Gjatë ciklit pasuniveristar punoi në Plus Communication të cilët i besuan fillimisht rolin e perfaqësueses së shitjeve në dyqanet kryesore, e cila ndihmoi në një detyrë më të lartë përkatësisht në Agjente Ekzekutive të bizneseve. E apasionuar pas formimit të marrëdhënieve korrekte, besuese me klientin. Gjithmonë në kërkim të zhvillimit të vetvetes dhe pjesëmarresë në projekte të ndryshme për përmisimin e vazhdueshëm të cilësisë së shërbimit ndaj klientit.

PROGRAMI:

Dita 1.

1. Intro në rrugëtimin 3 ditorë dhe prezantimi i pjesëmarrësve

Fazat në të cilat kalon klienti në procesin e shitjes
Eksplorimi
Blerja
Fillimi
Përdorimi i shërbimit
Suporti
Rinovimi ose humbja e klientit
Guida e shitjes personale
Shkëmbime mendimesh dhe eksperiencash mbi bazën e infove të marra sa më sipër

Dita 2.

1. Shitja “door to door” – derë me derë.

Përse duhet bërë kjo mënyrë shitjeje
Si duhet bërë
Kur duhet bëre
Komunikimi – si një aset i rëndësishëm i agjentit
Si të bindim një klient të hezituar (eksperiencë personale + eksperiencat e pjesëmarrësve)
Si qëndrojnë të motivuar agjentët më të suksesshëm (info bazë + video motivuese nga interneti)
Menaxhimi i kohës

Dita 3.

1. Roleplay

Zhvillimi i situatave të ndryshme të improvizuara ndërmjet pjesëmarrësve (Klient VS Agjent)
Punë në grupe dhe individuale
Përmbledhje e pikave kryesore të trajnimit
Tregimi i eksperiencave të ndryshme personale në procese shitjesh nga audienca

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0