Midis tyre ishte Blerim Marku, menaxher i Pizza Club në Edgewater, New Jersey dhe një kushëri i tretë i Selës që u rrit me të në zonën e qytetit të New York. Në atë kohë, Pizza Club po bënte marrjen dhe shpërndarjen e porosive me telefon, në mënyrën e vjetër. Problemi ishte se dyqanet e vogla të picerisë nuk kishin teknologji të mjaftueshme për të ndërtuar sisteme porosie online dhe platformat digjitale si Grubhub dhe Seamless ishin tepër të shtrenjta.
Kur Sela i ofroi kushëririt të tij një mënyrë të lirë për të marrë porosi në mënyrë digjitale – një shërbim që ai e quajti MyPizza – Marku u regjistrua menjëherë. Rezultati: Shitjet e Pizza Club, të cilat ishte të pakta, u rritën dhe Slice tani po e ndihmon dyqanin të bëjë rreth 1 milionë dollarë në vit.
Lexoni: Shqiptari sundon tregun e picerive në SHBA
Sot Pizza Club është një nga 8.200 piceritë në 2,200 qytete në çdo shtet në të gjithë vendin që përdor platformën për porosinë e picave, e cila tani është quajtur Slice. Mbështetur nga 20 milionë dollarë në financim, Slice me bazë në New York City po rritet me shpejtësi. Ai procesoi rreth 100 milionë dollarë për dërgesat vitin e kaluar. Forbes vlerëson se me porositë e pritshme prej 250 milionë dollarë këtë vit, Slice duhet të nxjerrë rreth 25 milionë dollarë të ardhura.
Ka potencial të bëhet shumë më i madh. Pica, në fund të fundit, është një treg prej 45 miliardë dollarësh në Shtetet e Bashkuara. Por, ndërsa zinxhirët janë zgjeruar në mënyrë digjitale, piceritë lokale kanë shkuar mbrapa. Megjithatë, Sela beson se konsumatorët kanë braktisur dyqanet lokale – madje edhe ato me përbërës të freskët, shije më të mira dhe lidhje me komunitetet e tyre – kryesisht për shkak se nuk kanë aftësinë për të marrë porosi online. “Vizioni“, thotë Sela, “ishte se si të bashkohen piceritë lokale për të ofruar teknologji dhe komoditet.”
Familja e Sela vjen nga Dibra, një qytet i vogël, në kufi të Maqedonisë dhe Shqipërisë, që është adhurues i picave. Ajo ka rreth pesë piceri për vetëm 15,000 njerëz dhe emigrantët e saj kanë hapur të paktën 50 pica në SHBA. Kur Sela u largua në vitet 1970, familja e tij u zhvendos në Staten Island, ku filloi të hapte piceri. “Gjyshi, xhaxhai dhe babai im drejtuan Charlie’s Pizza në ‘75 dhe pastaj hapën John Anthony, tani Slice i Brooklyn,” thotë ai. “Është një komunitet mjaft i vogël dhe ata ishin disa prej pionierëve të parë.”
Edhe pse Sela e donte picerinë, ai vendosi të studionte për teknologji. Në vitin 2003, pas diplomimit për shkenca kompjuterike në City University, Kolegji i Staten Island, lançoi Nerd Force, një kompani web-design që u shndërrua në një firmë për shërbime teknologjike. Në vitin 2008, ai e shiti Nerd Force për $ 500,000.
Sela i përdori paratë për të filluar MyPizza, duke u ofruar dyqaneve lokale dy përfitime. Së pari, shitja digjitale rrit porositë pasi konsumatorët kanë tendencë të shtojnë elemente fitimprurëse si shkopinj të mozzarellës ose një pije. Sela thotë se porosia mesatare e klientëve të tij është rritur nga 18 dollarë në telefon në 30 dollarë me platformën. Së dyti, me shitjet online vijnë të dhëna, duke ndihmuar dyqanet lokale më mirë të shërbejnë dhe të synojnë konsumatorët me programe besnikërie dhe zbritje.
Më herët, në kompani ishte vetëm Sela dhe një inxhinier që punonte për faqen e internetit. Ai nuk kishte shumë për një buxhet marketingu, kështu që i ngjiste banerat rreth një makine dhe e parkonte atë para dyqaneve që shpresonte të merrte. Ky lloj marketingu ndihmoi Slice të zgjerohej në më shumë se 80 restorante në zonën e New York pa financim të jashtëm dhe staf minimal. Ai mbajti shpenzimet e ulëta duke krijuar një zyrë në vendlindjen e tij në Maqedoni, ku tani ka 300 punonjës, që bëjnë kryesisht regjistrimin e të dhënave dhe menaxhimin e llogarive.
Slice u ngarkon bizneseve $ 1.95 për porosi (plus një përqindje të vogël për të mbuluar tarifat e kartës së kreditit) pavarësisht nga madhësia e porosisë, gjë që është shumë më e ulët se 12% në 35% që Grubhub, DoorDash, Postmates, Uber Eats dhe shërbime të tjera marrin. “Pizza është një produkt me vlerë,” thotë Sela. “Për të paguar një komision prej 25%, [dyqanet lokale] duhet të rrisin çmimin e një pice të madhe nga $ 12 në $ 16.” Por kjo, thotë Sela, “detyron më shumë njerëz të blejnë në Domino’s dhe Papa John’s.”
Lexoni: Slice, themeluar nga Ilir Sela, i gatshëm për të punësuar në të gjithë Ballkanin
Pranverën e kaluar, Sela dhe Ryan Scott, kreu kryesor i marketingut pranë Slice dhe një ish-ekzekutiv në Grubhub dhe Seamless, bindën Jeff Richards, partner menaxhues në GGV Capital, për të fluturuar nga Silicon Valley për t’u takuar gjatë International Pizza Expo në Las Vegas.
Sela hapi mundësinë për të ndërtuar një biznes që mund të konkuronte me Big Pizza duke bashkuar dhjetëra mijëra dyqane të vogla. Ai gjithashtu sheh mundësinë që Slice do të ndihmojë klientët e saj të rriten.
“Si një sipërmarrës kapitali,” thotë Richards, “aq shumë herë dëgjoj njerëz që përpiqen të punojnë brenda një industrie ku përpiqen të mësojnë. Ky ishte një djalë, i cili u rrit me salcë të kuqe në venat e tij dhe që e dinte se ekzistonte një problem i madh.” Dhe nga problemet e mëdha, Richards dhe Sela ditën se si të krijojnë mundësi të mëdha.
burimi: Slice
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.