Shqiptari sundon tregun e picerive në SHBA - Business Magazine Albania

Shqiptari sundon tregun e picerive në SHBA

~5 minuta lexim


Miqtë dhe familja e Ilir Selës u mësuan me zilen e tij të telefonit. Kur binte zilja, ata e dinin që duhet të qetësoheshin dhe të fiknin muzikën në mënyrë që Sela të mund të kujdesej për biznesin.

Ai po kthehej në një biznes për të porositur pica online me një dorëzim të vërtetë në shtëpinë e dikujt. Sela po e bënte atë manualisht: Ai merrte një email me porosinë dhe i telefononte vetë.

“Mbaj mend që kam kaluar nga Verizon për te AT & T, për shkak se AT & T lejon që të shfletojmë internetin dhe të marrim telefonata në të njëjtën kohë”, ka thënë Sela në Business Insider. “Në atë kohë, unë isha duke marrë porosi çdo disa orë. Nuk kisha një staf për të transmetuar porosinë, madje nuk kisha as teknologji për të transmetuar porosinë”.

Kjo ishte në vitin 2011, kur biznesi përbëhej vetëm nga Sela dhe laptopi i tij. Por në më pak se një vit, Sela shtoi më shumë se 100 të punësuar pa asnjë rekrutim. Ai e ka kthyer biznesin në një sipërmarrje startup që numëron shumë piceri fizike si partnerë dhe ka për qëllim të çojë fitimin në 40 miliardë $.

Një biznes familjar

Sela ka lindur në Shqipëri, e cila është pjesë e arsyes që ai u fut në biznesin e picerisë. Shumica e miqve dhe familjes së Selës posedojnë dhe veprojnë në piceritë në zonën më të madhe të New York City dhe gjyshërit e tij kishin në pronësi një piceri në Manhatan në vitet ’70. Sela vetë u rrit në ishullin Staten.

Pas diplomimit në shkencat kompjuterike dhe fillimit të kompanisë së tij IT, ai shpejt u bë mbështetja e teknologjisë për dyqanet e picerive të familjes dhe miqve të tij.

“Rreth vitit 2009, kam vënë re një trend,” tha ai. “Ata erdhën tek unë dhe më thanë: ‘ Hej Ilir, mund të më ndërtosh një faqe interneti që të mund të realizohen edhe porosi online?’ ”

Sela filloi të shikonte nga industria e picave dhe kuptoi diçka të habitshme: Ishte një industri miliardë dollarëshe dominuar nga piceritë e pavarura – 60% e vendeve të picave ishin dyqanet e amvisave – por 90% e porosive online ishin vendosur nga ajo që Sela e quan “Big Pizza”: Domino, Papa John’s dhe Pizza Hut.

Sela këkronte t’a zhvillonte këtë fushë, kështu që ai filloi atë që u quajt më pas MyPizza: një faqe interneti që në partneritet me piceri të pavarura trajtonin aspektin e shpërndarjes për bizneset e tyre. Përdoruesit mund të hynë në MyPizza dhe të bëjnë një porosi në vend që t’a telefonojnë atë.

Tani, MyPizza po bëhet diçka e re: Slice.

1476375329_slice

Slice punon me 6.000 piceri në më shumë se 1.500 qytete amerikane dhe merr një taksë të sheshtë prej picerive me të cilat është partnere. Kompania u zhvendos në një zyrë të re në Chelsea rreth dy muaj më parë për të akomoduar zgjerimin e saj dhe u bë një Partnere për sipërmarrjet në korrik.

Me kalimin e kohës, Sela tha se shpreson që kompania mund të ndihmojë në nxitjen e konsumit të picave.

E veçanta e përgatitjes së picave të Ilirit është djathi klasik, madje ai thotë se shumë njerëz bëjnë shaka me këtë, por të gjithë e dinë se ky djathë bën që pica të jetë kaq e shijshme dhe e veçantë.

 

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi i përket atyre që nuk ndalojnë.”
— Confucius
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0