Ky është i vetmi aplikacion që Donald Trump ka në telefonin e tij

Ky është i vetmi aplikacion që Donald Trump ka në telefonin e tij


Fillimisht ai përdorte dy telefona iPhone dhe Android, por më pas vendosi të bojkotonte produktet Apple në Shkurt të vitit 2016, duke përdor vetëm Android. Kur u emërua si president, Kongresi pati disa probleme me sigurinë e telefonit të tij Android, prandaj në Mars të këtij viti ai ju rikthye sërisht iPhone-it.

ky-eshte-vetmi-aplikacion-qe-donald-trump-ka-ne-telefonin-e-tij-businessmagPor, për ti rënë shkurt, pavarsisht telefonit që ai zotëron një gjë është e sigurt: aplikacioni i vetëm që shkarkon në të është Twitter. Këtë tashmë e dimë të gjithë duke marrë parasysh faktin se sa aktiv është ai në Twitter me statuset e tij.

Megjithatë roli i rëndësishëm që ai luan e detyron të mos kryej shumë veprime me telefonin e tij apo të shkarkoj shumë aplikacione, për t’i shpetuar hack-imeve të ndryshme.

/TheCut

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0