Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj? - Business Magazine Albania

Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj?


Bizneset kanë më shumë arsye për të festuar këtë të Martë – Shën Valentini është burim i madh fitimi çdo vit, kryesisht në formën e luleve dhe kartolinave.

Megjithatë edhe kjo festë është me pasoja, sipas kompanisë së shitjeve online SUMO Heavy Industries, më shumë se 50% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Të motivuar nga dashuria – ose nga frika – konsumatorët kanë shpenzuar rreth 785 dollarë 14 Shkurtin e kaluar. Madje dhuratat e Shën Valentinit nuk kanë pse të blihen gjithmonë për personin e zemrës: prandaj vitin e kaluar, femrat kanë shpenzuar më shumë se 100 milionë dollarë për t’i blerë vetes buqeta me lule.

Njerëzit zakonisht kërkojnë bizhu, çokollata dhe lule për Shën Valentin, por më shumë se gjithçka tjetër ata duan dashuri.

Thonë se dashuria nuk kushton asgjë, por në të vërtetë…

• 53% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Konsumatorët kanë shpenzuar një mesatare prej 18.9 miliardë dollarë për Shën Valentin në vitin 2015. Ku shpenzimet për çdo konsumatorë janë mbi 142 dollarë.

Dashuria është e ëmbël…

1.7 miliardë dollarë janë shpenzuar ditën e Shën Valentit për ëmbëlsira.

Njerëzit shpenzojnë më shumë se 785 dollarë vetëm gjatë javës së Shën Valentinit.

Seks dhe dashuri

Meshkujt shpenzojnë rreth 190.53 dollarë, pothuajse dyfishin e shpenzimeve të femrave me 96.58 dollarë.

Mendohet se femrat shpenzojnë më shumë për kartolina, rreth 85% të 180 milionë të katolinave për ditën e Shën Valentinit.

Ndërsa meshkujt shpenzojnë më shumë për lule. Rreth 73% të të gjitha luleve.

Po çfarë ndodh me lulet që mbeten?

14% e femrave blejnë lule për veten duke shpenzuar kështu rreth 100 milionë dollarë për ktë akt vet-dashës.

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0