Por kjo është thjesht pjesë e filozofisë së Apple për produktet e saj e themeluar që në fillim nga Jobs. Eliminimi i një teknologjie në favor të ndërtimit të një teknologjie tjetër më të mirë. Në këtë rast janë kufjet me wireless AirPads dhe një karikues me wireless për të cilën Apple po punon akoma.
Shefi ekzekutiv i marketingut të produkteve në Apple, Phis Schiller thotë: “Është kurajoja për të ecur përpara, të bëjmë diçka të re për më të mirën e të gjithëve.”
Steve Jobs ka përdorur të njëjtën fjalë “kurajo”, ndërsa jepte shpjegime mbi ndonjë vendim të mëparshëm të Apple.
Jobs në një intervistë të vitit 2010 ka thënë: “Ne po përpiqemi të bëjmë produktet më të mira për njerëzit, dhe kështu ne kemi së paku kurajën për të thënë ‘nuk mendojmë se kjo është pjesë e të bërit të një produkti të shkëlqyer, prandaj do e heqim’. Kjo është ajo për çfarë na paguan shumica e konsumatorëve, të bëjmë produktet më të mira që mundemi. Dhe në qoftë se kemi sukses atëherë ata do t’i blejnë. Në qoftë se jo, nuk do t’i blejnë.”
Edhe risia e fundit e sjellë për iPhonin e ri, është pjesë e të njëjtës ideologji inovacioni që Apple kërkon të sjellë tek produktet e saj për konsumatorët.
burimi: krokodili.al
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.