E dini se kush janë 8 njerëzit e famshëm që nuk përdorin kompjuter, media sociale apo internet? - Business Magazine Albania

E dini se kush janë 8 njerëzit e famshëm që nuk përdorin kompjuter, media sociale apo internet?


Ndërsa pjesa tjetër e Hollywood-it po e “shtrrydhin” Twitter-in, një grup i vogël të famshëm nuk duan të marrin pjesë në “cirkun” e medias sociale.

Disa duan të mos kenë të bëjnë fare me teknologjinë.

Christopher Walken, për shembull, kohët e fundit tha për “Newsweek” se ai kurrë nuk kishte tundimin për të bërë “gjëra mazokiste” të mundësuara nga kompjuteri, si për shembull të “Google” veten.

Më poshtë është një grup i celebs që janë shume të lumtur duke jetuar pa internet:

Louis C.K.

Në një intervistë të kohëve të fundit në “Tonight Show”, Louis C.K. i tha Jimmy Fallon se ai kishte ndejtur pa e përdorur internetin për një muaj dhe nuk kishte në plan të rikthehej.

Komediani ka dalë më parë në kundërshtim të përdorimit të vazhdueshëm të celularëve, duke argumentuar në një intervistë për revistën “Conan” në 2013 , që shkatërron aftësinë e njerëzve për t’u socializuar dhe i bën të ndihen të trishtuar.

Angelina Jolie

Në vitin 2011, Angelina Jolie ka thënë për “USA Today” se ajo kishte qenë duke shfletuar Amazon.com për herë të parë dhe u ndje “e mbingarkuar” nga të gjitha opsionet e mundshme.

“Truri im është shpërndarë shumë dhe shkon në drejtime të ndryshme,” tha ajo. “Unë do të qëndroj me katalogët.”

Vetëm disa vite më parë, ajo pranoi se nuk dinte se si të ndizte një kompjuter.

Brad Pitt

Përveç se nuk është në Twitter – si çdo person tjetër – Pitt ka thënë në mënyrë të qartë se ai nuk e di se si punojnë kompjuterat dhe nuk do të marr pjesë në atë që ai e quan ” Makina e publicitetit”.

Elton John

Gati një dekadë më parë, Elton John deklaroi se i gjithë interneti duhet të mbyllej për një periudhë prej pesë vjetësh.

Muzikanti britanik argumentoi në atë kohë se muzika është duke vuajtur së tepërmi nga lindja e internetit.

“Le të dalim në rrugë, të marshojmë dhe të protestojmë në vend që të rrimë ulur në shtëpi dhe të lexojmë bloge,” tha ai në gazetën britanike “The Sun”.

George Clooney

Clooney është një kundërshtar i zëshëm i Facebook dhe Twitter.

Për t’ju bashkuar Facebook, ai tha: “Unë më mirë do të kisha një egzaminim të zorrës së trashë live në TV sesa të kem një faqe në Facebook.”

Për Twitter-in, ai i tha “Esquire”, “Unë mendoj se të gjithë ata që janë të famshëm janë të metë nëqoftëse ata janë në Twitter.”

Eminem

Në vitin 2010, Eminem dha arsyetimin e tij për të mos mësuar kompjuterin.

“Nëse unë mësoj se si ta përdor, unë do rri aty gjatë gjithë ditës duke kërkuar komentet rreth meje dhe kjo do të më çmendë.”

Dhe, edhe pse ai ju bashkua Twitter në vitin 2009, në 7 vite ai bëri “tweet” vetëm 615 herë.

Shailene Woodley

Ju mund të mendoni se një aktore që luan në një film si “Divergent” i pëlqen teknologjia por ajo ka thënë për The Daily Beast” në disa raste, që ajo rrallë hyn në internet, nuk ka një telefon celular dhe nuk është “një person i teknologjisë. ”

Kur ka nevojë për udhëzime, ajo thotë se pyet njerëzit, të cilët ajo preferon.

“Sa më shumë që të merrni larg nga të gjitha lëvizjet teknologjike,” tha ajo, “më shumë liri do keni.”

Jennifer Lawrence

Në vitin 2014, Lawrence tha për “BBC Radio 1” se mediat sociale dhe teknologjia prishin planet e saj.

“Unë nuk jam shumë e mirë për telefonat apo teknologjinë. Unë nuk mund të merrem me email-et, kështu që ideja e Twitter-it është e paimagjinueshme për mua,” tha ajo. Lawrence shton se “kurrë nuk do të kishte Twitter”.

Burimi: businessinsider.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0