Studimi nga firma e reklamave InSkin Media, në bashkëpunim me firmën kërkimore Now Hulumtime dhe Sticky – përfshiu rreth 4,300 konsumatorë në Mbretërinë e Bashkuar dhe teknologjinë duke përfshirë “ndjekjen me sy” dhe matjen e shikueshmërisë.
Një e treta arriti një “kohë shikimi” (koha e kaluar duke parë reklamën) më pak se një sekondë, ndërsa vetëm 42% e panë reklamën për të paktën një sekondë.
Koha mesatare që një reklamë ishte parë në fakt ishte 0.7 sekonda.
Studimi gjithashtu zbuloi se sa kohë një reklamë duhet të shikohet për të rritur nivele të caktuara të kohës së shikimit.
Mesatarisht, një reklamë duhet të shikohet për 14 sekonda.
Studim zbuloi gjithashtu se koha që njerëzit kalonin duke parë reklama ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme nga katër formatet kryesore. Më shumë kohë shpenzohet në faqe për sipërmarrje rreth 7.5 sekonda, e ndjekur nga billboards (3.3 sekonda), gjysmën e faqeve (shikon vetëm pjesën e parë të një ëebsite) rreth 0.9 sekonda dhe në fund reklamat e shfaqura në website (0.7 sekonda).
Steve Doyle, CCO i InSkin Media, shpjegoi se një fushatë duhet të vlerësohet në tri faza: a ka patur reklama mundësinë për t’u parë, a u pa në të vërtetë dhe si ka qenë ndikimi.
Formatet e vogla kanë norma dhe mundësi më të larta për t’u parë” dhe shumë fushata të mëdha u optimizuan kundër tyre, tha ai. “Por koha e shikimi është shumë e ulët dhe në këtë mënyrë është e optimizuar për angazhim dhe ndikim të ulët.”
Burimi: warc.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.