Pse njerëzit më produktiv e nisin ditën në orën 4 të mëngjesit - Business Magazine Albania

Pse njerëzit më produktiv e nisin ditën në orën 4 të mëngjesit

rutina e mengjesit

Produktiviteti i turnit të orës 4

Një raport i ri i publikuar në gazetën Wall Street thotë se ora 4 është ora më produktive e ditës. Arsyet që fshihen pas produktivitetit të kësaj ore janë:

• Shpërqëndrim minimal (si fëmijët apo puna) përpara se të lind dielli.

• Askush nuk është duke të dërguar mesazhe apo email.

• Nuk ka shumë për të parë në rrjetet sociale.

Produktiviteti si koncept nuk duhet të lidhet domosdoshmërisht me punën. Ky trend për të ruajtur këtë “orë të shenjtë” duket i nevojshëm për të të dhënë energjinë e nevojshme për të patur sukses gjatë pjesës tjetër të ditës – të kujdesesh për veten, të bësh ushtrime, të kalosh kohë me familjen, të rritesh dhe të lidhesh shpirtërisht me veten.

Më poshtë janë listuar ekzekutivët më të famshëm që thonë se ora 4 e mëngjesit është ora e duhur:

• Tim Cook: CEO i Apple e nis ditën në orën 3:45 të mëngjesit.

• Sallie Krawcheck: Shefi ekzekutiv i Ellevest shkruan: “Unë jam tepër produktiv në orën 4 të mëngjesit.”

• Richard Branson: Sipërmmarrësi miliarder në fakt zgjohet një orë më vonë, në 5 të mëngjesit, për të bërë ushtrime fizike dhe për të kaluar kohë me familjen. Ai thotë “ky orar më organizon shumë para se të filloj të merrem me biznes.”

• Michelle Gass: Ish-presidente e Starbucks EMEA (Europë, Lindje e Mesme, Rusi, Afrikë) dhe tani shef marketingu dhe polic konsumatorësh në departamentin e Kohl, e vendos alarmin në orën 4:30 për të nisur vrapin.

• David Cush: CEO i The Virgin America zgjohet në 4:15 të mëngjesit për të telefonuar bashkëpunëtorët në Bregun Lindor (East Coast), më pas ai dëgjon radiot sportive, lexon gazetën dhe shkon në palestër.

Por ka një kompromis. Të zgjohesh në agim do të thotë dhe të flesh herët – shumë herët. Kjo do të thotë më pak kohë për rrjetet sociale me miqtë apo për ndeshjen e rradhës.

Peter Shankman, një sipërmarrës 44 vjeçar dhe folës bazuar në atë çfarë New York City thotë në gazetën Wall Street, “Unë jam i lodhur, por në një mënyrë të mirë, që do të thotë unë nuk do të kem energji për të bërë diçka idiote si për shembull të ha dy kile akullore Ben & Jerry’s ne 10 të natës.”

/Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0