Si të zgjidhni një emër për kompaninë tuaj

Si të zgjidhni një emër për kompaninë tuaj


Kështu që hapi i parë për të vendosur për emrin , është përcaktimi i rolit të biznesit dhe çfarë prisni të komunikoni nëpërmjet emrit.

Mbani mend se sa më shumë emri juaj komunikon me publikun, aq më pak përpjekje do duhet për të shpjeguar se me çfarë merreni. Sipas ekpertëve, ju duhet t’i jepni prioritet emrave realë ose kombinimit të tyre, pasi njerëzit preferojnë emërtime që mund t’i kuptojnë lehtësisht.

Emrat specifikë kanë kuptim, n.q.s doni të specializoheni në një fushë të veçantë. N.q.s keni qëllime për t’u zgjeruar, ju duhet të zgjidhni një emër për të përshtatur rritjen e biznesit tuaj.

Para se të vendosini për emrin e biznesit, përcaktoni qartë cilësitë  me të cilat doni të identifikoheni.

Zgjedhja e emrit

Filloni përcaktimin e emrit të biznesit  duke kërkuar në fjalorë, libra, revista për të prodhuar ide. Kërkoni ndihmën e miqve ose familjarëve për t’ju ndihmuar. Sa më shumë mendje, aq më mirë. Kërkoni për emra që i parshtaten sipërmarrjes suaj gjatë kësaj periudhe.

Së pari, emri i kompanisë suaj duhet të jetë i lehtë për t’u shqiptuar. N.q.s njerëzit nuk e shqiptojnë dot emrin e biznesit, ata do ta shmangin për ta thënë atë. Asgjë nuk  mund të jetë më kundër produktive se sa kur një kompani e re humb mundësinë për t’u reklamuar nëpërjmet rretheve shoqërore.

N.q.s  keni si qëllim për ta zgjeruar biznesin tuaj ndërkombëtarisht  ose jeni vendosur në një zonë shumëgjuhëshe, ju duhet të siguroheni  që emri i kompanisë nuk ka kuptime negative në gjuhët e tjera. Gjithashtu sigurohuni që  emri juaj mos të lërë hapësirë për t’u kthyer në një objekt humori.

Interbrand, një kompani këshilluese për zgjedhjen e emrit të bizneseve, kërkon nga sipërmarrësit një studim të mirë të tregut. Funksioni kryesor i emrit të një biznesi është  pët të bërë dallimet nga lojtarët e tjerë të tregut. Detyra juaj është të zgjidhni një emër që t’ju dallojë nga të tjerët. N.q.s zgjedhja  juaj ngjason me emrin e një  kompanie tjetër bëni mirë ta eliminoni si mundësi.

Pasi keni bërë një studim tregu, vendosni të zgjidhni 4-5 emra që janë të lehtë për t’u kujtuar, shqiptuar dhe mund të lexohen lehtësisht. Hapi tjetër është regjistrimi i markës suaj. Ky regjistrim është i rëndësishëm për t’u siguruar se nuk ka asnjë kompani tjetër me emrin tuaj dhe të shmangni ndonjë konflikt në të ardhmen. Imagjinoni sikur një kompani tjetër të ketë një emër të përafërt, ajo mundet t’ju hedhë në gjyq dhe të rrezikojë falimentin tuaj. Një shpenzim i vogël në fillim, mund t’ju shpëtojë biznesin nga konflikte me të tjerët.

Analiza përfundimtare

N.q.s jeni me fat, ju do të keni gjetur tre deri në pesë emra që i kalojnë testet fillestare. Si do të vendosni për emrin përfundimtar? Së pari, rikujtoni kriterin kryesor tuajin. Kush nga këto emra i përshtatet objektivit të biznesit që do të hapni? Cili nga këto emra përshkruan më mirë kompaninë që keni në mendje ? Cilin nga këto emra preferoni më shumë?

Ju mund t’i besoni intuitës suaj ose ta testoni emrin e përzgjedhur në fokus grupe. Gjithashtu mund të merrni opinionet e miqve tuaj. Lexoni emrin e kompanisë me zë të lartë, për të parë se si do të duket në reklamat televizive ose radiofonike në të ardhmen.

Pasi të keni zgjedhur emrin e biznesit , filloni të ndërtoni me entuziazëm sipërmarrrjen. Përzgjedhja e emrit është hapi i parë i ndërtimit të identitetit të biznesit tuaj.

Ky artikull u botua më parë në Entrepreneur.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0