Dushet e reja që përdorin më pak ujë - Business Magazine Albania

Dushet e reja që përdorin më pak ujë


Ky startup vjen me idenë për të revolucionarizuar dushet dhe CEO i Apple ka investuar në të.

Quhet Nebia, një sistem dushi automatik dhe qëllimi i saj është të ndryshojë mënyrën sesi ne lahemi.

Dushet janë burimi më i madh i shpenzimit të ujit. Nebia përdor një presion shumë të madh për të ta kthyer ujin në miliona pikëza të imëta.

Fillimisht kjo teknologji u zhvillua për motorrët reaktiv.

Pikëzat përhapen në një sipërfaqe më të gjerë kështuqë më shumë ujë do të bjerë në kontakt me trupin tonë.

Nebia mbulon nëj sipërfaqe 10 herë më të madhe se një dush i zakonshëm duke krijuar atmosferën e një reje një reje të ngrohtë.

Nebia përdir 70% ujë më pak krahasuar me një dush të zakonshëm që harxhon 28 litra ujë krahasuar me standartin e industrisë 9.5 litra.

Koka e dushit është e lëvizshme dhe montohet në të njëjtin vend ku ndodhet dushi juaj aktual.

Kjo ide do të jetë zgjidhja për thatësirën e shumë vendeve dhe ruajtjes së ujit si një burim i shtershëm.

Fushata e tyre e parë mblodhi 3 milionë dollarë dhe investitorët janë CEO i Apple Tim Cook dhe rrjeti i palestrave Equinox.

Ndoshta 400 dollarë mund të duken një shpenzim i madh për një dush, por Nebia nuk është një dush çfarëdo.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0