Me shishen e Coca-Cola-ës tashmë mund të bëni dhe selfie - Business Magazine Albania

Me shishen e Coca-Cola-ës tashmë mund të bëni dhe selfie


Në Izrael, Coca-Cola ka krijuar një shishe që iu bën selfie, ndërkohë që ju pini prej saj. I ashtuquajturi “shishe selfie” është bërë nga agjencia Gefen për Coca-Cola Summer Love, ngjarjen më të madhe të Izraelit për markat në natyrë.

Përdoruesit i bëjnë tag vetes dhe miqve të tyre në fotot në mediat sociale të Coca-Cola-së“, shpjegon Gefen. “Është me të vërtetë interesante dhe i bën personat që marrin pjesë më të pranishëm dhe aktivë gjatë eventit, duke e ditur se ata mund të ndajnë momentet e tyre të veçanta vetëm duke pirë.

Shishja ka një aparat fotografik ndërtuar në bazën e saj, së bashku me një sensor që fotografon kur e kthen shishen në 70 gradë. Selfiet mund të shpërndahen në Facebook, Instagram dhe Snapchat.

Gefen thotë se shishet u konceptuan pasi ata vunë re një boshllëk në treg për këtë “risi pijesh.” Sepse kush dëshiron të humbasë këtë shpërblim fotosh?

Shishja me shumë gjasa do të jetë e kufizuar për Summer Love, pasi nuk ka asnjë fjalë nëse ajo do të jetë një “boom” në dyqanet izraelite. Por në qoftë se kjo do bëhet një hit në mesin e adoleshentëve, do të shohim nëse do të jetë edhe në evente të tjera. Për ata që shqetësohen për jetën e tyre sociale, mendoni për të si një evolucion natyror i “duckface”.

 

burimi: adweek.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0