Si të mbroni privatësinë tuaj në Facebook? - Business Magazine Albania

Si të mbroni privatësinë tuaj në Facebook?


Nëse ju përdorni Facebook për të mbajtur kontakt me miqtë dhe familjen, të ndani mendime rreth botës ose vetëm për të lexuar lajme (të vërteta ose të rreme), çdo bashkëveprim që keni në rrjet është regjistruar diku. Nëse ju nuk i kushtoni vëmendje privatësisë tuaj, ju mund të lini më shumë informacion sesa ju dëshironi.

Ne kemi krijuar një përmbledhje me 5 hapa në mënyrë që ju të kontrolloni nëse privatësia juaj bazë është e mbrojtur.

1.Ndaloni “tagg” e padëshirueshme para se të ndodhin

A ju pëlqen kur njerëzit ju etiketojnë pa pyetur së pari? Ju mund të aktivizoni opsionin për të miratuar çdo “tagg” të miqve tuaj para se të shfaqen në Timeline-in tuaj dhe të tjerëve në News Feeds.

Së pari shko në menunë “Settings”. Më pas klikoni në menunë “Timeline and Tagging” në anën e djathtë të ekranit tuaj.

Ju do të shihni opsionin “Review posts that friends tag you in before they appear on your Timeline.” Klikoni “Edit Option”dhe zgjidhni “Enable”.

Ju tani do të merrni njoftime kur dikush ju etiketon dhe keni mundësinë për të vendosur nëse do të lejoni apo jo post-in në Timeline tuaj.

2. Vendosni alarme hyrje

Është një ide e mirë për të ngritur “alarme hyrje” në Facebook, kështu që ju mund të jeni i informuar, me anë të njoftimit në Facebook, email ose SMS në qoftë se dikush ka hyrë në llogarinë tuaj nga një pajisje e panjohur.

Shko në menunë Settings, pastaj klikoni në opsionin “Seciurity” në të majtë të ekranit.

Nga këtu, ju mund të vendosni alarme për të shkuar në adresën e e-mail ose numrit të telefonit sipas zgjedhjes tuaj.

Nëse ju doni të jeni super të sigurt, nga kjo menu ju gjithashtu mund të mundësoni “Login Approvals”, që do të thotë se hyrja në Facebook do të kërkojë një kod, që do t’ju dërgohet me anë të një SMS, për të hyrë në llogarinë tuaj nga shfletuesit e panjohur.

3. Kufizo personat të cilët mund të shohin postet e kaluara

Shkoni tek Settings, pastaj klikoni mbi menunë “Privacy” në anën e majtë.

Nën ” Who can see my stuff?”, ju do të shihni opsionin” Limit The Audience for Old Posts on Your Timeline.”.

Kliko në vendosjen e “Limit Old Posts”.

Ju tani do të merrni një pop-up për paralajmërim se kjo nuk është e mundur për t’u rikthyer dhe do t’ju kërkojë që ju të konfirmoni vendimin tuaj.

4. Kontrolloni se çfarë informacioni personal ju po ndani publikisht

Për të parë se çfarë përdoruesit e tjerë të Facebook – ata me të cilët nuk jeni miq – mund të shikojnë në profilin tuaj, klikoni tre pikat e vogla që shfaqen në fund të fotos tuaj “cover” dhe zgjidhni opsionin “View As …”

5. Rishikoni aplikacionet e lidhura me Facebook

Gjëja e fundit për të kontrolluar është se cilave aplikacione ju i keni dhënë akses dhe çfarë lejesh ju jeni duke i dhënë secilës prej tyre.

Shko në menunë Settings, zgjidhni “Apps” në menunë në anën e majtë.

Nga këtu ju do të shihni të gjitha aplikacionet me të cilat ju keni ndërvepruar gjatë viteve. Nëse doni të ndryshoni këto settings, klikoni opsionin “Edit”.

Kur ju klikoni Edit, ju do të merrni një ndarje më të detajuar të “Settings” së aplikacioneve.

Burimi: mashable.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0