Si mund të kenë sukses sipërmarrësit jashtë Silicon Valley? - Business Magazine Albania

Si mund të kenë sukses sipërmarrësit jashtë Silicon Valley?


Silicon Valley është etiketuar prej kohësh si Meka e botës së startup-eve. Me historinë e saj të sipërmarrësve, të një infrastrukture që ndihmon kompanitë e vogla të lulëzojnë dhe një sërë burimesh – si: talentet, investitorët dhe eventet e networking – duket si maja e ajsbergut për themeluesit e kompanive të reja.”

Por ky nuk është detyrimisht rasti. Ajo që duket si një utopi për startup-et gjithashtu ka dobësitë e saj, duke përfshirë luftën e talentit, koston e lartë të jetesës dhe shumë gjëra të tjera. Plus, ka shumë kompani jashtë Silicon Valley që janë një sukses i madh. MailChimp, Sprout Social dhe Sling TV janë vetëm disa emra të mëdhenj që kanë korrur mjaft sukses.

Me turin e fundit Rise of the Rest – një udhëtim i projektuar për të festuar sipërmarrjen në të gjithë SHBA-në – ne kemi pyetur disa udhëheqës në fushën sipërmarrëse se çfarë këshille kishin ata për themeluesit në kërkim të suksesit jashtë Silicon Valley.

Më poshtë janë disa nga këshillat e tyre:

Mos kini frikë

Mos kini frikë që të shkoni në çdo vend. Vendosini të gjitha monedhat tuaj në tavolinë, ulni kokën dhe punoni fort. Nuk ka asnjë arsye që të hezitoni vetëm sepse nuk jeni në Silicon Valley.

Mark Hasebroock

Themelues i Dundee Venture Capital, një firmë e vendosur në Omaha.

Përdorni komunitetin tuaj

Mos punoni vetëm në qytetin tuaj – punoni me qytetin tuaj. Qeveria lokale nuk mund të duket si partneri i mundshëm për novatorët, por unë kam parë që gjëra të mëdha ndodhin kur sipërmarrësit dhe politikëbërësit janë në të njëjtën tryezë. Liderët nuk janë vetëm për suksesin e startup-eve në sektorin qytetar – ata gjithashtu janë fjala mbrojtëse kur ndeshen me burokracitë dhe rregulloret e mjedisit që shumë sipërmarrës hasin. Dhe ne qëndrojmë brenda bashkisë që të përfitojmë nga idetë e novatorëve dhe të kontribuojmë për komunitetin tonë.

– Greg Stanton

Kryetar i Phoenix

Vendosni se çfarë roli keni

Këshilla ime për të gjithë sipërmarrësit është që të përqëndrohen në zhvillimin e aftësive udhëheqëse, ku  të mësojnë se si të vlerësojnë të gjitha perspektivat e anëtarëve të ekipit të tyre, të krijojnë një kulturë të lartë performuese dhe të formojnë një qëndrim që përfshin transparencën dhe bashkëpunimin.

– Cydni Tetro

Themelues dhe president i Women Tech Council

Krijo një qëllim

Nërtoni një kompani apo shërbim për arsye se doni të shihni se si do të ndihmojë në mënyrën tonë të jetesës, të punës dhe për shkak se është diçka, të cilën doni që bota ta ketë. Mos u ngutni. Mos kini frikë. Dhe bëhuni mjeshtër për të mësuar çdo gjë në çdo kohë, në çdo vend.

– Michael M. Crow

President i Universitetit Shtetëror të Arizonës

 

burimi: Entrepreneur

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0