Partneriteti pritet të prezantojë disa marka të reja në aplikacionin e mesazheve. Turner dhe Snap, së bashku, do të zhvillojnë shfaqje origjinale nga TBS në pronësi të Turner, Adult Swim, truTV, Great Big Story dhe Super Deluxe.
Bleacher Report, e cila ka pasur një botim ndërkombëtar mbi Snapchat Discover që nga lançimi i platformës në janar 2015, do të krijojë një kanal në versionin amerikan të aplikacionit në 4 janar, 2017. CNN është zotuar të ofrojë përmbajtje të përditshme në kanalin e saj. (Mashable është një partner i Snapchat Discover dhe Turner është një investitor në Mashable.)
Kjo është lëvizja më e fundit që Snap ka marrë për të nxitur përmbajtjen me cilësi të lartë dhe origjinale në aplikacion pasi po përgatitet të bëhet publik në mars. Me Live Stories dhe Disvocer, Snap shet reklama në mënyrë që përmbajtja të marrë më shumë të ardhura.
Partnerët e Snap thonë se ata jeni të fokusuar në audiencë. Snapchat krenohet me më shumë se 150 milionë përdorues aktivë të përditshme, dhe vetëm 60 milionë në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada. Përdoruesit mesatarisht shpenzojnë 25 deri në 30 minuta në ditë në aplikacion.
“Të rinjtë, në veçanti, nuk janë gjithmonë të hapur për t’u ulur katër orë për transmetimet tradicionale të ndeshjeve sportive. Ata janë të pasionuar për atë që Cam Newton ka veshur gjatë konferencës për shtyp. Kapja e këtyre momenteve është ajo që ne bëjmë më mirë”, tha Rory Brown , president në Bleacher Report për Mashable.
Bleacher Report tha se arrihen më shumë se 250 milionë njerëz çdo muaj në të gjithë platformat e saj sociale dhe 80 për qind e audiencës së saj është nën moshën 34 vjeç.
Site-t sportive u bashkohet një sasi masive e përmbajtjeve të tjera sportive të lidhur me aplikacionin. NBA ka nënshkruar një marrëveshje që të trefishojë mbulimin e saj, duke prodhuar Live Stories për ndeshjet dhe një kanal javor Discover. NFL gjithashtu krijon Live Stories për çdo lojë dhe një kanal Discover.
Përveç kësaj, Turner do të prodhojë më shumë Live Stories të lidhura me sportin, duke përfshirë kampionatet NCAA të basketbollit për meshkuj dhe kampionatin PGA.
Kjo nuk është hera e pare që Snap ka partneritet me nje shperndares të madh përmbajtjeje. Viacom Comedy Central ka një kanal Discover dhe kompania punon me Snap për të shitur reklamat.
burimi: mashable
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.