Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj - Business Magazine Albania

Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj


KFC nuk e ka herën e parë që “shokon” në mënyrë që të shesi produktet e saj, por kjo është me të vërtetë një gjë e pazakontë. Kjo kompani, në partneritet me Baidu po krijon një restorant “të zgjuar”, i cili do të rekomandojë ushqimin në bazë të pamjes së konsumatorit.

Në mënyrë të veçantë, kabinat e porosisë në restorant, të cilat janë mundësuar nga sistemet kompjuterike të Baidu-së, do të shikojnë moshën, gjininë e konsumatorit dhe shprehjet e tij të fytyrës për të bërë supozime se çfarë mund dëshirojë konsumatori. Një djalosh në të 20-tat e tij, për shembull, me shumë gjasa do të porosiste një vakt të madh me një soda të madhe për drekë, në krahasim me një 75 vjeçare.

Këto janë vetëm sugjerime natyrisht, nuk është e thënë të hani atë që ajo rekomandon (akoma), por në qoftë se jeni klientë të rregullt, kabina do e mbajë mend porosinë tuaj të mëparshme dhe do ua rekomandojë atë gjithashtu. Mos u çudisni me këtë të fundit, nuk është dhe aq shume e ndryshme me një porosi të zakonshme.

Tani për tani, kjo ide për restorantet smart, është vetëm brenda Pekinit, por në qoftë se do të ketë sukses me klientët, teknologjia do të përhapet akoma me shumë.

 

burimi: engadget.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0