Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj - Business Magazine Albania

Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj


KFC nuk e ka herën e parë që “shokon” në mënyrë që të shesi produktet e saj, por kjo është me të vërtetë një gjë e pazakontë. Kjo kompani, në partneritet me Baidu po krijon një restorant “të zgjuar”, i cili do të rekomandojë ushqimin në bazë të pamjes së konsumatorit.

Në mënyrë të veçantë, kabinat e porosisë në restorant, të cilat janë mundësuar nga sistemet kompjuterike të Baidu-së, do të shikojnë moshën, gjininë e konsumatorit dhe shprehjet e tij të fytyrës për të bërë supozime se çfarë mund dëshirojë konsumatori. Një djalosh në të 20-tat e tij, për shembull, me shumë gjasa do të porosiste një vakt të madh me një soda të madhe për drekë, në krahasim me një 75 vjeçare.

Këto janë vetëm sugjerime natyrisht, nuk është e thënë të hani atë që ajo rekomandon (akoma), por në qoftë se jeni klientë të rregullt, kabina do e mbajë mend porosinë tuaj të mëparshme dhe do ua rekomandojë atë gjithashtu. Mos u çudisni me këtë të fundit, nuk është dhe aq shume e ndryshme me një porosi të zakonshme.

Tani për tani, kjo ide për restorantet smart, është vetëm brenda Pekinit, por në qoftë se do të ketë sukses me klientët, teknologjia do të përhapet akoma me shumë.

 

burimi: engadget.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0