Yahoo ka njoftuar per ndryshime ne strategjine e saj te cilat jane projektuar si parapergatitje per epoken mobile duke u perqendruar me teper tek produktet e rendesishme si Mail apo aplikacionet e motit.
Se shpejti kompania do te nxjerre jashte funksionimit Upcoming, Deal, SMS Alerts, Yahoo Kids, Yahoo! Mail, aplikacionet e Messenger si dhe disa versione te vjetra te Yahoo! Mail. Njerezit e kane te veshtire te perballojne kaq shume aplikacione prandaj reduktimi i tyre shihet si shume i nevojshem.
Yahoo ka deklaruar se aktualisht disponon 80 aplikacione, por eshte e ditur qe nje numer shume i vogel i tyre, per kete arsye fokusimi tek produktet me te rendesishme mund te konsiderohet si nje levizje e mencur.
Pjesa me e madhe e aplikacioneve do te jene terhequr deri ne fund te muajit prill, megjithate per secilin prej tyre ekziston nje alternative zevendesuese. P.sh ne vend te SMS Alert ju mund te ndiqni faqet e ndryshme te lajmeve te Yahoo me aplikacionet e tyre mobile ose mund te vendosni alarme email-i nepermjet Yahoo Messenger.
Persa i perket te versioneve te vjetra te Yahoo Mail duke perfshire ketu edhe Yahoo Mail Classic, caktivizimi i tyre do te realizohet me 3 qershor 2013. Yahoo po perpiqet te nxise njerezit te perdorin produktin e ri Mail dhe mundesisht vete versionin HTML te thjeshte ne rast se dispononi nje linje interneti te ngadalte, dial-up ose nje shfletues jo te perditesuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.