Historia prapa TripAdvisor, siti më i madh i udhëtimeve nëpër botë - Business Magazine Albania

Historia prapa TripAdvisor, siti më i madh i udhëtimeve nëpër botë


TripAdvisor LLC është një kompani online në fushën e udhëtimeve ( travel) që ofron komente të vizitorëve të vendeve të ndryshme të botës.

Ai gjithashtu përfshin edhe forume interaktive udhëtimesh. TripAdvisor është gratis për përdoruesit dhe ai mbështetet nga një model biznesi reklamues.
TripAdvisor Media Group operon me 25 brande përfshirë TripAdvisor. Brandet e tjera janë Airfarewatchdog, BookingBuddy, Cruise Critic, Family Vacation Critic, FlipKey, GateGuru, Holiday Lettings, Holiday Watchdog, Independent Traveler, lafourchette, OneTime, SeatGuru, SmarterTravel, Tingo, Jetsetter, Travel Library, TravelPod, Viator,VirtualTourist dhe Kuxun.cn.

Qendra e TripAdvisor është në Newton, Masacusets (Amerikë). TripAdvisor pretendon se është uebsaiti më i madh në botë me më shumë se 60 milion anëtarë dhe mbi 170 milion komente dhe opinione rreth hoteleve, restoranteve, bukurive natyrore dhe bizneseve të tjera të lidhura me udhëtimet.

Historia

TripAdvisor u themelua në Shkurt të 2000 nga Stephen Kaufer, Langley Steinert dhe shumë të tjerë. Kaufer thotë se ideja origjinale nuk ishte një uebsait që gjeneronte social media për të rënë dakort për komentet.

“Ne e filluam si një uebsait ku fokusi ishin fjalët zyrtare nga guidat, gazetat ose revistat. Ne gjithashtu kishim edhe një buton ku vizitorët ishin të lirë të shtonin komentet e tyre. Por o Zot, ky buton ishte ç’ishte. Shume shpejt, numri i komenteve mesatare të konsumatorëve kaloi numrin e “komenteve profesionale”.  Kjo ishte pika kur ky uebsait u kthye në një koleksion të komenteve të vizitorëve nga vendet që shikonin nga e gjithë bota,” thotë Kaufer.

Financimi i këtij uebsaiti erdhi nga Flagship Ventures, the Bollard Group dhe investitorë privatë. Kompania u ble nga IAC/InterActiveCorp në 2004.  Në Prill 2009, TripAdvisor lancoi uebsaitin e parë zyrtar në Kinë (www.daodao.com). Që nga ajo kohë, kishte indeksuar më shumë se 20,000 hotele dhe informacion restorantesh si dhe komente nga klientët duke u kthyer kështu në një nga uebsaitet më të mëdhenj të udhëtimeve në korrik 2011.

Në shtator 2010, Smarter Travel, pjesë e TripAdvisor Media Group, lancoi SniqueAway (sot Jetsetter), siti i parë ku çdo marrëveshje udhëtimi miratohet nga njerëzit. TripAdvisor beson fort se është siti më i madh i udhëtimeve me afërsisht 280 milion vizitorë unikë çdo muaj. Në Prill të 2012s, kompania lancoi një lidhje me Facenook e cila i lejonte përdoruesit të zgjidhnin komentet nga njerëzit në grafin e tyre social. Në gusht të 2014, një anketim arriti në përfundimin se TripAdvisor është siti i udhëtimeve më i njohur, më i përdorur dhe më i besueshëm.
Në tetor të 2014, TripAdvisor lancoi një shërbim tjetër të quajtur “Just for you” i cili ofronte rekomandime për hotelet sipas nevojave dhe preferencave të njerëzve.

Blerjet

Në Maj 2007, TripAdvisor  bleu Smarter Travel.com, BookingBuddy.com; SeatGuru.com; TravelPod.com; dhe Travel-Library.com. Gjithashtu në May të 2007, TripAdvisor bleu The Independent Traveler, Inc., botues i Cruise Critic.com dhe IndependentTraveler.com. Në shkurt të 2008, TripAdvisor bleu Holiday Watchdog, një sit udhëtimesh në Britaninë e Madhe. Ne qershor të 2010, TripAdvisor bleu sitin më të madh në Angli për marrjen me qera të komplekse për të kaluar pushimet holidaylettings.co.uk. Për të vazhduar në korrik të 2011, kur bleu Where I’ve Been, një aplikacion në Facebook për udhëtimet me qendër në Çikago. Në 2012, bleu Wanderfly, një sit frymëzues për udhëtimet me bazë në New York City.

Në korrik të 2014, TripAdvisor njoftoi blerjen e Viator për afërsisht 200 milion dollarë. Në Janar të 2015, njoftoi blerjen e lens, një sit danez me komente nga restorantet dhe SeatMe, një sit tjetër danez për rezervimin e vendeve në restorant. Sipas TripAdvisor, kjo u bë për të stimuluar zhvillimin e Danimarkës.

Dy muaj më vonë, blen startup portugez, BestTables.

Polemikat rreth komenteve mashtruese

TripAdvisor ka qënë objekt i polemikave për lejimin e komenteve anonime të postuara për një hotel, B&B, apo restorant. Rreth 30 hotele janë futur në listën e zezë nga TripAdvisor për komente dyshuese përfshirë Cornwall, një hotel që i korruptoi klientët që të postonin komente pozitive për hotelin. TripAdvisor ka deklaruar se komentet e klientëve nuk botohen menjëherë por ato kalojnë nëpër një proces verifikimi.

Dietmar Doering, një pronar gjerman hoteli në Sri Lanka, akuzoi TripAdvisor për postimin e komenteve të këqija për resortin e tij, The Cosy Beach në Marawila ku një vizitor nga Singapori komentoi se “asnjë nga dhomat nuk është me pamje nga deti” kur në fakt të 11 dhomat ishin me pamje direkt nga deti. Kështu Doering dhe Bordi i tij i Drejtuesve vendosën ta hidhnin TripAdvisor në gjyq për një dëmtim të imazhit, të konstantuar në vlerën 500,000 dollarë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0