Tregu i veshjeve elektronike, dominon Fitbit

Tregu i veshjeve elektronike, dominon Fitbit ndjekur nga nga Apple dhe Xiaomi


Ngritja e industrisë së veshjeve teknologjike nuk ka të ndalur. Lideri kryesor i këtij sektori është Fitbit duke lënë pas orën inteligjente Apple Watch. Sipas të dhënave që vinë nga International Data Corporation (IDC) sektori është rritur me 200 % gjatë 2015-tës.

Në total janë shitur plot 21 milionë veshje elektronike vetëm në 3 mujorin e tretë financiar të 2015-ës, një rritje me 197% krahasuar me 7.1 milionë njësitë e shitura në të njëjtën periudhë një vit më parë.

Spikatën produktet si Fitbit Charge dhe Fitbit Surges ndjekur nga Apple Watch. Fitbit zotëron 22 % të tregut të veshjeve elektronike ndjekur nga Apple me 18.6 % dhe Xiaomi me 17.4 %.

Ky i fundit nxjerr në pah etjen e tregut kineze për të tilla produkte. Në vendin e katërt vjen Garmin me 4.1 % dhe BBK me 3.1 %. Pjesa tjetër e ngelur e tregut prej 34% përbëhet kryesisht nga orët inteligjente me platformën Android Wear.

Tregu-veshjeve-elektronike-dominon-Fitbit-businessmag

Prodhuesit kanë eksperimentuar me produkte të llojeve të ndryshme. por sfida e vërtetë është dalja përtej kufijve. Rast konkret është Xiaomi ku 97% e produkteve të shitur që i përkasin këtij sektori janë shitur në Kinë. Apple nga ana tjetër ka shitur 7 milionë orë inteligjente.

Por e ardhmja premton për këtë sektor. Në 2019-ën mendohet të jenë aktive mbi 500 milionë veshje elektronike. Kjo rritje e paprecedentë ushqehet nga trafiku mobil botëror ku nga 74.2 petabajt në 2014-ën do të arrijë në 634 petabajt në 2019-ën. (PC World Albanian)

Për artikuj të mgjashëm lexoni edhe: 5 dështimet më të të mëdhaja teknologjike për 2015-ën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0