Ky është çelësi i vërtetë për gjenerimin e kreativitetit

Ky është çelësi i vërtetë për gjenerimin e kreativitetit


Sa kohë i kushtoni mendimit kreativ në punë? Sipas një studimi të fundit, do t’ju duhet të rrisni pritshmëritë nga vetja.

Brian Lucas, një profesor asistent i shkencave të sjelljeve në Booth School of Business në Universitetin e Çikagos, dhe Loran Nordgren, një profesor i asociuar i manaxhimit dhe organizatave në Shkollën Kellog të Manaxhimit, kanë shkruar në Revistën Harvard Business rreth një serie studimesh që udhëhoqën, ku zbuluan se njerëzit e nënvlerësojnë impaktin e këmbënguljes në kreativitet.

Në një prej studimeve për shembull, Lucas dhe Nordgren u kërkuan të testuarve që të jepnin sa më shumë ide që të mundnin për menunë e Falenderimeve. Pas 10 minutave, studiuesit u kërkuan studentëve të parashikonin sa ide do të mund të gjeneronin nëse do ngulnin këmbë për 10 minuta. Pasi u përgjigjën, ata shpenzuan edhe 10 minuta të tjera për të gjetur ide të reja.

Të pyeturit parashikuan, se ata do të ishin të aftë të gjeneronin mesatarisht edhe 10 ide të reja nëse do t’u jepej kohë ekstra. Por kur u munduan ta bënin vërtet, ata erdhën mesatarisht me nga 15 ide të reja secili.

Ishte interesant fakti se, idetë shtesë që u dhanë ishin më kreative dhe më me peshë se të parat. Lucas dhe Nordgren gjetën rezultate të ngjashme në pjesën më të madhe të studimeve të tyre.

“Jo vetëm që pjesëmarrësit e nënvlerësojnë aftësinë e tyre për të gjenreuar ide ndërsa ngulin këmbë, at anënvlerësuan aftësinë e tyre për të gjeneruar idetë e tyre më kreative,” ka thënë dyshja e shkencëtarëve. Njerëzit kanë tendencën t’u dorëzohen ndjenjave të “goditjes së murit me kokë” ose “të ngecjes” që vjen me të menduarin kreativ dhe kështu zgjedhin të mos ngulin këmbë, kanë thënë kërkuesit.

“Idetë kreative kanë kohën e tyre. Ato janë shpesh të gjeneruara pas një periudhe fillestare të të menduarit të thelle rreth problemit, duke marrë në konsideratë mënyrat e ndryshme të përceptimit (shtruarjes) të problemit, dhe duke eksploruar rrugë të mundshme të zgjidhjes së problemit,” kanë shkruar ata.

Në një studim tjetër, Lucas dhe Nordgren u kanë kërkuar të testuarve për të punuar mbi një sfidë krijimtarie, në të cilën ata paguheshin me shuma të vogla monetare pas çdo ideje të re që gjenin. Pas kësaj seance, kërkuesit u kërkuan pjesëmarrësve që nëse vazhdojnë të gjenerojnë ide të tjera, do të duhej të paguanin shuma të vogla, por do të arrinin të bënin më shumë para nga çdo ide. Vetëm 54% e pjesëmarrësve zgjodhën të vazhdonin.

“Nëse nuk e kuptoni sa vlerë ka këmbëngulja në kreativitetin tuaj, ka gjasa që të këmbëngulni më pak kur të përballeni me sfidat e kreativitetit,” kanë konkluduar studiuesit.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0