Pse tradhëtojnë njerëzit e famshëm? - Business Magazine Albania

Pse tradhëtojnë njerëzit e famshëm?

Pse tradhëtojnë njerëzit e famshëm?

Sipas një studimi të ri, shanset për tradhti janë dukshëm më të larta tek më të famshmit. Psikologët nga Universiteti Reichman në Herzliya, Izrael dhe Universiteti i Rochester kryen një sërë eksperimentesh dhe zbuluan se dinamika e fuqisë luan një rol të rëndësishëm në mënyrën se si njerëzit ndihen dhe sillen kur bëhet fjalë për të qenë besnikë ndaj bashkëshortëve ose njerëzve të tjerë të dashur.

Pse? Studimet e mëparshme kanë vërtetuar se ndjenja dhe perceptimi si i famshëm mund t’i bëjë njerëzit të ndihen më të sigurt dhe të drejtë – dhe ka gjasa të veprojnë më impulsivisht. Studimet e mëparshme kanë treguar se ata që zotërojnë shkallë relativisht më të madhe të pushtetit kanë më shumë potencial për të ndikuar, ndryshuar ose kontrolluar një person tjetër, ose, anasjelltas, për t’i rezistuar përpjekjeve të një personi tjetër për të ndikuar tek ai. Studimi i ri shton trupin e kërkimeve ekzistuese duke e zbatuar atë në mënyrë specifike në marrëdhëniet intime, duke zbuluar se ata që ndihen më të fuqishëm janë më pak të varur nga të tjerët, mendojnë më shumë për veten dhe janë më të sigurt se të tjerët i shohin të dëshirueshëm.

“Në një marrëdhënie romantike, këto dinamika të fuqisë mund ta bëjnë partnerin më të fuqishëm të mendojë se ai sjell më shumë në tryezë sesa partneri i tyre më pak i fuqishëm”, thotë autori kryesor Gurit Birnbaum, një profesor i psikologjisë në Universitetin Reichman. “Më të fuqishmit mund ta shohin këtë si një shenjë se ata kanë më shumë opsione jashtë marrëdhënies dhe janë partnerë më të dëshirueshëm në përgjithësi.”

Lexo edhe: Dëshironi të bëheni një udhëheqës inovativ? Bëni këto 6 ndryshime në mënyrën tuaj të të menduarit

Studiuesit kryen një seri prej katër studimesh për të testuar sesi perceptimet e fuqisë së marrëdhënieve ndikojnë në interesin e një personi për partnerët alternativë. Ata rekrutuan pjesëmarrës që ishin në marrëdhënie monogame, heteroseksuale prej të paktën katër muajsh. Në studimin e parë, si një formë e manipulimit të pushtetit, pjesëmarrësve iu kërkua të përshkruanin ose një kohë kur ndiheshin të fuqishëm përballë partnerit të tyre aktual ose një ditë të zakonshme në marrëdhënien e tyre. Më pas ata shkruan një fantazi seksuale për dikë tjetër përveç partnerit të tyre. Në studimin e dytë, pas të njëjtit manipulim të pushtetit, pjesëmarrësit shikuan foto të të huajve dhe vendosën nën presionin e kohës se cilët, nëse ka, do t’i konsideronin si partnerë të mundshëm. Në studimin e tretë, pjesëmarrësit përshkruan dinamikën e fuqisë në marrëdhënien e tyre ekzistuese romantike dhe vlerësuan fuqinë e tyre të perceptuar dhe vlerën e bashkëshortit në krahasim me atë të partnerit të tyre. Më pas, pjesëmarrësve iu kërkua të përfundonin një detyrë me një person tërheqës, i cili ishte i brendshëm i studimit, dhe më pas vlerësuan dëshirën e tyre seksuale për personin e brendshëm. Në studimin e katërt, të dy partnerët në një marrëdhënie raportuan veçmas çdo ditë për tre javë për fuqinë e perceptuar të marrëdhënies së tyre, vlerën e perceptuar të tyre si partner dhe çdo aktivitet seksual – duke përfshirë fantazitë seksuale, flirtin ose seksin – me dikë tjetër përveç partnerit të tyre.

Në të katër studimet, ekipi zbuloi se perceptimet e fuqisë brenda një marrëdhënieje parashikonin në mënyrë të konsiderueshme interesin e një personi për bashkëshortët e tjerë të mundshëm – duke përfshirë fantazitë seksuale, dëshirat dhe ndërveprimet në jetën reale. Kjo do të thotë, njerëzit që e perceptonin veten se kishin më shumë fuqi në marrëdhënien e tyre, ishin më të interesuar për të tjerët si partnerë të mundshëm. “Ata me një ndjenjë më të lartë të pushtetit mund të ndihen të motivuar të shpërfillin angazhimin e tyre ndaj marrëdhënies dhe të veprojnë sipas dëshirave për rrahje afatshkurtëra ose potencialisht partnerë të tjerë më të rinj nëse lind mundësia,” thotë bashkautori Harry Reis, një profesor në Universitet. i departamentit të psikologjisë në Rochester. Njerëzit që ndihen më të fuqishëm në marrëdhënien e tyre priren ta vlerësojnë vlerën e tyre si partner më të lartë se vlera e partnerit të tyre, gjë që mund të bëhet shkatërruese.

“Kur njerëzit ndihen të fuqishëm dhe besojnë se kanë më shumë mundësi marrëdhëniesh sesa partneri i tyre aktual, ata mund të jenë më të prirur t’i kushtojnë vëmendje alternativave të tjera potencialisht premtuese,” thotë Reis. “Besimi për të pasur opsione të tjera, si partnerë të tjerë të mundshëm, mund të dobësojë angazhimin e tyre ndaj marrëdhënies së tyre aktuale.” Mbështetja për kërkimin erdhi nga Fondacioni i Shkencës së Izraelit dhe Fondacioni Binacional i Shkencës.

Burimi: University of Rochester

futurity

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0