Allweb 2024 po vjen! Gati për të takuar 10 folësit tanë? - Business Magazine Albania

Allweb 2024 po vjen! Gati për të takuar 10 folësit tanë?

Ndërsa na ndajnë vetëm pak ditë nga konferenca e marketingut digjital Allweb, ju sjellim një përmbledhje të temave që do të trajtohen nga folësit e përzgjedhur ndërkombëtarë të kësaj fushe. 

LinkedIn dhe Content Writing 

Jasmin Alic, i njohur gjerësisht si Jay nga Hey Jay, është ekspert i LinkedIn. Ai aktualisht ka mbi 240,000 ndjekës në LinkedIn dhe është bashkëthemelues i Link Up, një podkast audio në LinkedIn dhe themelues i Hey Jay—një agjensi e dedikuar për të rritur markat përmes përmbajtjes inovative sociale dhe strategjive të marketingut. 

Portofoli i tij impresionues përfshin punë me gjigantët e industrisë si Microsoft, Digicel, Shell, Dash Digital Cash, Marriott Bonvoy dhe shumë të tjerë. 

Conversion Rate Optimisation

Luiza de Lange, Lidere e Njerëzve. Marketere me përvojë që vepron si një urë midis biznesit dhe teknologjisë. E certifikuar nga Google Squared Online si një krijuese ndryshimi, ajo është kurioze kur bëhet fjalë për eksplorimin e gjërave të reja dhe është e tërhequr nga e panjohura. 

A jeni pjesë e 10% të kompanive që me të vërtetë veprojnë bazuar në të dhënat e tyre? 

Por ja diçka që mund të mos e dini: gati gjysma e trafikut të sotëm në internet vjen nga botët 🤖. Imagjinoni të merrni vendime kritike për faqen tuaj të internetit ose aplikacionin bazuar në të dhëna të shtrembëruara! Për të mos përmendur një audiencë të madhe që mund ta keni lënë pas dore… 👀

Dhe nëse mendoni se jeni krejtësisht të paanshëm në marrjen e vendimeve—e pra, ky është një paragjykim më vete!

Këto janë vetëm disa nga temat që Luiza do të diskutojë në Allweb.

Analytics & Strategy 

Robert Petkovic, me mbi 20 vjet përvojë në fushën digjitale, e filloi udhëtimin e tij si student psikologjie me një pasion për krijimin e faqeve të internetit. Me kalimin e kohës, zhvilloi me sukses disa nga faqet më të vizituara në Kroaci. Duke kaluar në menaxhimin e projekteve në web, ai luajti një rol kyç në përmirësimin e përshtatjes së faqeve të internetit për hotele të ndryshme në Kroaci, duke aplikuar teknika të avancuara të Google Analytics.

Në dekadën e fundit, ai e ka pozicionuar veten si një nga analistët më të njohur në rajon. Aktualisht, shërben si Drejtor i Analitikës në Pro Media Group dhe është mes pak specialistëve në rajonin e Ballkanit që përdorin Analitikën çdo ditë në punën e tyre. Ai bashkëpunon me ekspertët më të njohur të botës në analitikën e web-it dhe është i njohur për aftësinë e tij për të nxjerrë njohuri të vlefshme nga të dhënat e faqeve të internetit brenda disa minutash. Ai ka performuar edhe para 10,000 njerëzve.

Nëse ende nuk e keni blerë biletën tuaj, mund të drejtoheni tek: Allweb

Inteligjenca Artificiale në Komunikim & Lidership 

Sirous Kavehercy, është një tregimtar frymëzues që me stilin e tij autentik të prezantimit dhe anekdotat personale të çon në një udhëtim në botën e teknologjisë, kulturës dhe komunikimit. Si adoleshent, Sirous mësoi programimin në vitet ’80. Ai mori diplomën e tij master në Shkencat Kompjuterike dhe Inteligjencën Artificiale me nota të larta në një kohë kur Interneti dhe telefonia mobile ishin ende në fazat e para. Që atëherë, ai ka përjetuar të gjitha zhvillimet revolucionare digjitale si Interneti, World Wide Web, Telefonia Mobile, Mesazhet Mobile/Internet/Marketing në mënyrë të drejtpërdrejtë përmes punës së tij. 

Sirous ka mbi tri dekada përvojë ndërkombëtare në inovacion dhe digjitalizim si arkitekt, këshilltar, zhvillues biznesi, marketer dhe që nga viti 2011 si sipërmarrës. Kjo i ka dhënë atij një pasuri njohurish dhe ekspertizë ndërkulturore nga Azia në Evropë, Afrikë dhe SHBA. Si themelues i Tripylon Media, ai mbështet organizatat në fushën e transformimit digjital, globalizimit dhe komunikimit. Sirous ka lehtësuar dhe realizuar programe trajnimi për organizata të ndryshme qeveritare dhe korporata shumëkombëshe. Ai ka projektuar programe për punë efektive në ekip për ekipe gjeografikisht të shpërndara, menaxhimin e ekipeve multikulturorë, trajnim për të huajt dhe komunikim dhe marketing ndërkulturor.

Brandi Personal dhe LinkedIn

Lara Acosta është sipërmarrëse dhe stratege e markës personale. Krijimi i biznesit të saj të parë, LA Digital, një agjenci marketingu për markat personale gjatë masterit të saj, ishte hyrja e saj në botën e biznesit. Duke punuar me sipërmarrës dhe themelues 1%, Lara rriti biznesin e saj dhe markën e saj personale në LinkedIn. Sot, ajo drejton programe të shituara për markat personale duke mësuar dhe arritur më shumë njerëz çdo ditë. 

Lara është gjithashtu një nga krijuesit më të mirë në LinkedIn në mbarë botën dhe u emërua krijuesja nr. 1 femër në LinkedIn në vitin 2023 – me 150,000 ndjekës në LinkedIn. 

Media Sociale dhe Marketingu i Influencerëve

Pedram Parsaian është CEO dhe Themelues i FOLLOW Austria, një Agjenci për Marketingun e Influencerëve dhe Mediat Sociale, si dhe CEO dhe Themelues i Ghost B.M. GmbH, një kompani që ndihmon në ndërtimin e markave të produkteve për konsumatorët në bashkëpunim me celebrity dhe influencues. Pedram gjithashtu është Bashkëthemelues i TrueYou Fashion, një etiketë kryesore për Tregimin e Histories dhe Stil të Rrugës në Austri. Me një background në Komunikimet Biznesore, Pedram ka mbajtur disa role menaxheriale dhe udhëheqëse në Holmes Place, ku ai ka udhëhequr me sukses ekipet e shitjeve dhe ka zbatuar strategji të reja për të arritur objektivat.

Besnikëria e Klientëve

Magda Kay, ka mbi një dekadë përvojë si trajnere dhe mentore. 

Ajo ka marrë certifikata nga ThetaHealing Institute, Agama Tantra School, Sri Kali Tantra Yoga Ashram, Yoga Alliance dhe Shoqata Malajziane e Instructors të Yogas.

Ajo ka studiuar me mësuesit mjeshtër në Indi, Tajlandë, Malajzi, Nepal dhe Bali. Duke e kombinuar pasionin e saj për sjelljen njerëzore dhe psikologjinë, Magda ofron një qasje unike për të ndihmuar njerëzit.

Si të përdorim të dhënat e PPC për të kuptuar marketingun në disa kanale dhe të flasim gjuhën e drejtuesve

Azeem Ahmad, një marketer digjital multi-disiplinar me gati dhjetë vjet përvojë në industri. Ai ka folur në konferenca ndërkombëtare dhe ka qenë pjesë në juri të ndryshme për çmimet globale të marketingut. Ka punuar prej vitesh me klientë të ndryshëm, si marka ndërkombëtare bankare dhe kompani sigurimi, marka shitjeje dhe eCommerce në pesë vende të mëdha evropiane, dhe asiston në marketingune e një brandi automjetesh në pothuajse 30 vende. 

Ka arritur disa suksese të mëdha gjatë kësaj kohe që është i lumtur t’i ndajë me ne. 

Matt Desmier
Pavarësisht nëse punon për veten e tij apo të tjerë, produkti i tij ka qenë gjithmonë i njëjtë: u ofron agjencive, bizneseve dhe kompanive të mëdha qartësi, njohuri dhe frymëzim.

Aktualisht, kjo shfaqet duke shfrytëzuar talente të shumta brenda Universitetit të Bournemouth (dhe ka shumë prej tyre) për të nxitur rritjen ekonomike në një sërë industrish.

Tema që do të trajtojë më 7 Nëntor në Tiranë: AI – Magji apo Aftësi Mashtruese?

Nuk ka dyshim se AI është një ndryshim loje. Por, cilën lojë do të ndryshojë? 

Në një shfaqje mjeshtërie mashtruese që do t’i bënte krenarë Penn & Teller, ndërsa ne të gjithë magjepsemi dhe rrëmbehemi nga risia e saj, a po bëjnë magjistarët përgjegjës për zhvillimin e motorëve të AI diçka tjetër?

Ivan Brezak Brkan

Ivan është themeluesi dhe redaktori i Netokracija, “Techcrunch-i i Ballkanit”, që e themeloi në moshën 22 vjeçare. Forbes e ka quajtur “aristokrati i internetit” në numrin e tij të veçantë për “generatën digjitale që nuk i intereson për kufij”. Si këshilltar për përmbajtjen digjitale, Ivan ka ndihmuar markat si Mastercard, A1, Microsoft dhe Raiffeisen bank me marketingun e përmbajtjes dhe brandingun e punëdhënësit.

 Nëse ende nuk e keni blerë biletën tuaj, mund të drejtoheni tek: Allweb 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0