Studimi i ri zbulon se cila është aftësia numër 1 që punëdhënësit kërkojnë te aplikantët - Business Magazine Albania

Studimi i ri zbulon se cila është aftësia numër 1 që punëdhënësit kërkojnë te aplikantët

Studimi i ri zbulon se cila është aftësia numër 1 që punëdhënësit kërkojnë te aplikantët

Ndërsa inteligjenca artificiale vazhdon të përparojë dhe të ndryshojë tregun e punës, aftësitë e buta (soft skills) – ato aftësi njerëzore që teknologjia nuk mund t’i imitojë plotësisht – po bëhen gjithnjë e më të kërkuara. Pavarësisht zhvillimeve të mëdha teknologjike, studimet tregojnë se aftësitë e lidhura me ndërveprimet njerëzore dhe etikën e punës mbeten thelbësore për suksesin në shumë fusha.

Sipas listës së fundit të LinkedIn për vitin 2024, disa nga aftësitë më të kërkuara nuk kanë të bëjnë me teknologjinë, por me sjelljet dhe aftësitë që lidhen me ndërveprimin dhe organizimin personal. Këto aftësi përfshijnë komunikimin, lidershipin, punën në grup dhe zgjidhjen e problemeve, të cilat zënë pozicionet kryesore në këtë listë. Edhe në një botë ku teknologjia po dominon gjithnjë e më shumë, këto aftësi “të qëndrueshme” mbeten kritike për bizneset.

Një studim i fundit nga ADP, një kompani e shërbimeve menaxheriale, konfirmon këto gjetje. Ata anketuan më shumë se 1,500 biznese për të kuptuar cilat aftësi janë më të rëndësishme gjatë procesit të rekrutimit të kandidatëve të rinj. Për bizneset e vogla dhe të mesme, “kultura e fortë e punës” ishte aftësia më e rëndësishme, me 53% të bizneseve të vogla dhe 40% të bizneseve të mesme që e renditën atë si prioritet. Në bizneset e mëdha, kultura e punës zuri vendin e dytë, me 42%, ndërsa aftësia për të punuar në ekip ishte më e rëndësishmja, me 45%.

Sidoqoftë, ajo që e bën më interesante këtë gjetje është fakti që, sipas të dhënave të ADP, kuktura e fortë e punës është gjithashtu aftësia më e vështirë për t’u gjetur te kandidatët e rinj. Rreth 36% e bizneseve të vogla dhe të mesme dhe 33% e bizneseve të mëdha kanë raportuar se kjo aftësi është më e vështira për t’u gjetur.

Lexo edhe: 4 mënyrat si AI do të avancojë njerëzimin sipas CEO të Google

Një tjetër aspekt i rëndësishëm është interpretimi i ndryshëm që lidhet me etikën e punës, sidomos kur flasim për gjeneratat më të reja, si gjenerata Z. Disa drejtues biznesesh shprehen se punonjësit e rinj shpesh kanë mungesë të etikës së punës ose janë të vështirë për t’u menaxhuar. Ky perceptim ka bërë që disa punëdhënës të shmangin rekrutimin e kandidatëve të rinj nga kjo gjeneratë.

Përveç etikës së punës, disa aftësi të tjera që janë të vështira për t’u gjetur te kandidatët e rinj përfshijnë: iniciativën personale, mendimin kritik, menaxhimin e kohës, zgjidhjen e problemeve, fleksibilitetin dhe njohuritë specifike të industrisë. Këto aftësi janë jetike për një treg pune që po ndryshon me shpejtësi, dhe bizneset vazhdojnë të përpiqen për t’i gjetur këto cilësi te kandidatët e rinj.

Në fund të fundit, ndërsa teknologjia përparon, aftësitë njerëzore mbeten thelbësore për suksesin e biznesit dhe për ndërtimin e marrëdhënieve të forta në vendin e punës. Për këtë arsye, kandidatët që zhvillojnë këto aftësi të buta kanë një avantazh të madh në tregun e punës.

 

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0