Cilat strategji marketingu funksionojnë në vitin 2024? 3 ekspertë japin mendimet e tyre - Business Magazine Albania

Cilat strategji marketingu funksionojnë në vitin 2024? 3 ekspertë japin mendimet e tyre

strategji marketingu

Nuk ka një zgjidhje të thjeshtë për marketingun në vitin 2024. Marketerët digjitalë janë të ndarë kur flitet për platformat më të mira dhe shumë shqetësohen nëse kjo hapësirë është tejngopur. Në këtë mjedis, një strategji shumëkanalëshe — e përshtatur për audiencën dhe produktin tuaj — është më e rëndësishme se kurrë. Kjo është arsyeja pse Inc. ftoi ekspertët kryesorë për të udhëhequr një sesion Inc. Masters dhe për të ndarë këshillat e tyre më të mira mbi marketingun në mediat sociale, qasjet shumëkanalësh, fuqinë e të dhënave dhe më shumë.

Lauren Fortner, bashkëthemeluese e The Edit në Los Angeles, është një eksperte në mediat sociale dhe ndërtimin e komuniteteve. David Carroll, themelues i Dope Marketing në St. Paul, Minnesota, i specializuar në marketingun përmes postës direkte dhe strategjitë e bazuara në të dhëna. Bobby Steinbach, partner në themelimin i MeanPug Digital në New York City, është një strateg marketing, i përqendruar në industrinë ligjore.

Në bashkëpunim, ata ofruan një master class mbi marketingun në vitin 2024. Vazhdoni të lexoni për këshillat e tyre.

MARKETINGU NË MEDIAT SOCIALE DHE KRIJIMI I PËMBATJES

“Kur bëhet fjalë për strategjinë në mediat sociale, një nga problemet më të mëdha që përballen bizneset e vogla sot janë ndryshimet dhe aftësia për t’i ndjekur ato, sepse është një punë me kohë të plotë,” tha Fortner. “Mënyra se si Instagram-i shfaq pëlqimet dhe komentet po ndryshon, ndaj që duhet të rregulloni strategjinë tuaj.” Aktualisht, Fortner tha se platformat Meta po përdorin ndarjet si një metrikë kyçe. Pra, fokusohuni në strategjitë që promovojnë ndarjen.

Fortner gjithashtu inkurajon kompanitë të postojnë rregullisht për të rafinuar strategjinë e tyre përmes reagimeve të komunitetit: “Komuniteti juaj do t’ju tregojë se çfarë dëshiron të shohë, qoftë në komente apo nëse nxisni një pyetje në story”.

Nuk keni buxhet për krijimin e përmbajtjes? Fortner sugjeron përmbajtje me kosto të ulët si videot me telefonin inteligjent dhe dëshmitë e jetës reale.

Dhe, pa marrë parasysh madhësinë e kompanisë tuaj, mund të eksploroni gjithashtu marketingun përmes ndikuesve — nuk është e domosdoshme të jetë Mr.Beast ose asgjë. Fortner është e angazhuar për mikro-influencerët, ata që kanë 10,000 deri në 100,000 ndjekës. “Ka shumë vlerë në mikro-influencerët,” tha ajo. “Ata shpesh janë më të përballueshëm dhe audiencat e tyre të ngushta janë ende të fuqishme.”

Megjithatë, jo çdo markë ka nevojë për një strategji me influencer. Kompanitë B2B mund të shohin më pak rezultat nëse nuk operojnë në sektorë të ngushtë, ku zërat e ndikuesve janë të vlerësuar.

“Kontaktoni përmes DM-së, përpiquni të filloni ato biseda dhe ndërtoni atë marrëdhënie organike”, këshilloi Fortner, e cila rekomandon mjete për marketingun e influencerave, si Upfluence dhe Dash Hudson për të menaxhuar këto marrëdhënie dhe për të gjetur talente. Çfarëdo që të bëni, sigurohuni që është e ndërtuar për shpejtësi. “Përmbajtja e formës së shkurtër nuk do t’ju drejtojë kurrë në drejtimin e gabuar,” shtoi Carroll.

Marketingu shumëkanalësh dhe marketing tradicional

Ndërsa mediat sociale janë të rëndësishme, ato nuk mund të jenë gjithmonë pika më e mirë e fillimit — veçanërisht nëse klienti ideal e merr informacionin në mënyra të tjera. “Çdo kontakt me klientin tuaj ka vlerë”, thotë Carroll. “Disa njerëz duan të dëgjojnë audio, të tjerë mund të duan të lexojnë. Qëllimi është të mbuloni kanale të ndryshme”.

Përdorimi i shumë pikave të kontaktit është thelbësor për t’u vënë re. Steinbach theksoi se si marketingu tradicional, si postimi direkt, reklamat në TV dhe billboard-et, mund të shtohen në strategjitë digjitale për ndikim maksimal. “Renditja ka rëndësi”, tha Steinbach, duke theksuar rëndësinë e kohës në marketing.

Ripërsëritja dhe qëndrueshmëria janë gjithashtu thelbësore. “Klienti juaj ideal duhet të kontaktohet shtatë deri në 11 herë para se të njohë edhe markën tuaj,” tha Carroll. Megjithatë, këto pika kontakti duhet të përshtaten për produktin dhe audiencën, me më pak, por më të personalizuara për audiencat e targetuara. Fushatat e rregullta të shpërndarjes, të cilat ofrojnë veprime të vogla dhe të qëndrueshme, janë veçanërisht efektive për kompanitë B2B në tregje konkurruese.

LIDERSHIPI I MENDIMIT DHE MENAXHIMI I PROJEKTEVE

Një fushë ku nuk mund “të dërgoni diçka në postë” është lidershipi i mendimit, tha Steinbach: “Gjëja e vetme që mund të them se është e sigurt të funksionojë është lidershipi i mendimit për punë vërtetë të mirë. Dhe referencat e ardhshme. Gjithçka tjetër është më tepër kalimtare.”

Steinbach dhe ekipi i tij përqendrojnë përpjekjet e tyre në bizneset “ku gjaku i jetës është lexueshmëria — ky tërheq syri”.

Pasi të keni fiksuar atë mesazh dhe strategji, një sistem i mirë i menaxhimit të projekteve është kritik. Ekipi MeanPug përdor Asana. “Është një përzierje shumë e mirë e fuqisë kur keni nevojë për të, por mund të jetë e thjeshtë kur doni që të jetë”.

Steinbach beson fort se mjetet e duhura mund të bëjnë ndryshimin. “Nëse nuk keni një sistem menaxhimi projektesh dhe është i pari i juaji, do të ndryshojë jetën tuaj”, tha ai. “Në thelbin e tyre, mjetet e menaxhimit të projekteve janë thjesht për krijimin e sistemeve të parashikueshme për përfundimin e punës. Është për të mbajtur kompaninë në detyrë dhe përgjegjëse”.

Me menaxhimin e projekteve, lidershipin e mendimit dhe një strategji shumëkanalësh, këta ekspertë besojnë se biznesi juaj mund të gjejë sukses në vitin 2024.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0