Si mbajtja e gjërave të thjeshta e ndihmon kompaninë tuaj të inovojë dhe të rritet! - Business Magazine Albania

Si mbajtja e gjërave të thjeshta e ndihmon kompaninë tuaj të inovojë dhe të rritet!

Kompani

Sipas Steve Jobs: “E thjeshta mund të jetë më e vështirë se e ndërlikuar: duhet të punoni shumë për ta pastruar mendimin tuaj për ta bërë atë të thjeshtë”. Duket e qartë se mbajtja e gjërave të thjeshta do ta ndihmojë biznesin të ketë sukses. E megjithatë, është çuditërisht e vështirë për ta bërë atë.

Nëse thjeshtësia është kaq sfiduese, duhet të jeni të qëllimshëm për ta realizuar atë. Kjo është arsyeja pse shumë kompani të suksesshme e kanë prioritet aktivisht atë si vlerë. Një nga 11 parimet e menaxhimit të Nike është “thjeshtoje dhe shko”, fokusimi i ekipeve në lëvizjen e shpejtë për t’u përshtatur me teknologjitë dhe modat e reja. Thjeshtësia është një nxitës për inovacionin gjenial, pra duhet të gjenden idetë më të thjeshta që do të përmirësojnë përvojën për numrin më të madh të përdoruesve.

Thjeshtimi i inovacionit është një recetë për sukses

Disa njerëz mendojnë se për të qenë një sipërmarrës, duhet të sillen risi teknologjike novator në botë. Por, në fakt ka shumë hapësirë ​​për të inovuar në krye të teknologjive të reja, duke i thjeshtuar ato dhe duke i paketuar për raste të veçanta përdorimi. Nëse mendoni për dy nga gjigantët e teknologjisë së kohës, Google dhe Apple, asnjëri prej tyre nuk shpiku teknologjitë e tyre kryesore. Apple nuk ishte kompania e parë që krijoi një kompjuter shtëpiak ose celular, Google nuk ishte kompania e parë që zhvilloi një motor kërkimi. Ata i bënë risitë ekzistuese më të thjeshta dhe më të përshtatshme për përdoruesit, dhe kjo ishte një recetë për sukses.

Kjo është veçanërisht e rëndësishme tani në mes të një revolucioni të nxitur nga AI gjeneruese. Ka padyshim mundësi të mëdha në krijimin e teknologjive të reja të drejtuara nga AI, por ka edhe më shumë mundësi për të gjetur mënyra për t’i paketuar këto teknologji në softuer miqësorë për përdoruesit për raste të veçanta përdorimi. Për ta bërë këtë, së pari zotëroni teknologjinë dhe më pas vendoseni veten në vendin e përdoruesit tuaj të mundshëm. Përpiquni të kuptoni se çfarë është me të vërtetë e dobishme në lidhje me inovacionin dhe cilat pengesa mund të përballen njerëzit kur përpiqen ta përdorin atë. Çelësi është të gjesh një mënyrë për të thjeshtuar teknologjinë, duke e bërë më të lehtë për përdoruesit tuaj të synuar ta kuptojnë dhe ta adoptojnë atë. Bëje këtë dhe do të jesh fitues.

Punoni më zgjuar duke thjeshtuar komunikimin

Një pjesë tjetër e çdo biznesi ku thjeshtimi është tepër i rëndësishëm janë komunikimet dhe proceset. Ndërsa kompanitë rriten, bëhet më e vështirë për të marrë njerëzit në të njëjtën faqe ose për të siguruar vazhdimësi midis departamenteve. Komunikimi i dobët krijon keqkuptime, të cilat mund të çojnë në gabime. Sa më shumë njerëz të përfshirë në një projekt, aq më shumë ka të ngjarë që flukset e punës të ndërlikohen. E gjithë kjo i ngadalëson gjërat, humbet kohë dhe kufizon aftësinë tuaj për të ndikuar në biznes. Filloni me komunikimin. Përdorimi i një gjuhe të vetme dhe të thjeshtë në të gjithë kompaninë është thelbësore që njerëzit të jenë në gjendje të kuptojnë njëri-tjetrin. Për shembull, përpiquni të përdorni më pak zhargon dhe më pak shkurtime me tre shkronja, ose sigurohuni t’i shpjegoni ato nëse e bëni këtë. Duke krijuar arkiva të organizuara të dokumenteve dhe planeve historike, ju ndihmoni në bord njerëz të rinj dhe kushdo mund të gjejë informacion të rëndësishëm shpejt kur i nevojitet. Krijoni një kulturë transparence ku departamente të ndryshme ndajnë planet e tyre me njëri-tjetrin. Krijoni korniza për ta lehtësuar këtë, si rishikimet tremujore ose vendosjet e udhërrëfyesve. Nuk është e mundur që punonjësit të përfshihen në mënyrë aktive në gjithçka që ndodh në kompani, por duke i ndihmuar të gjithë të marrin pjesë në mënyrë pasive, po siguroheni që ata janë në të njëjtën faqe dhe mund të lehtësojnë idetë dhe bashkëpunimet ndërmjet ekipeve. Kur ju duhet të komunikoni, inkurajoni ekipet tuaja që ta bëjnë atë në mënyrën më të drejtpërdrejtë të mundshme. Duke e thjeshtuar komunikimin dhe duke e bërë të lehtë për t’u kuptuar, diskutimet janë më të fokusuara dhe vendimet merren më shpejt.

Vendosni thjeshtësinë në qendër të produktit tuaj

Një mentalitet thjeshtues mund të zbatohet gjithashtu për zhvillimin e produktit. Duke bërë ndryshime të vogla në rritje, ndonjëherë me grupe testuese të përdoruesve, mund të përdorni metodologjinë e inspektimit dhe përshtatjes për të kuptuar miratimin e tyre, si dhe çdo problem, dhe për të rinovuar më tej në përputhje me rrethanat. Herë pas here, ju mund t’i kombinoni të gjitha këto ndryshime të vogla në një përditësim të madh të produktit që e shpërndani për të gjithë. Richard Branson thotë: “Çdo budalla mund të bëjë diçka të komplikuar. Është e vështirë t’i mbash gjërat të thjeshta.” Thjeshtësia nuk do të vijë rastësisht , duhet të jeni të qëllimshëm. Ju duhet ta thërrisni dhe ta bëni atë një fokus për të gjithë kompaninë. Ju duhet ta vendosni atë në zemër të gjithçkaje. Dhe kur të keni sukses, ndikimi do të jetë i madh.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0