YouTube po eksperimenton me "Notes", një veçori me burime të shumta që i lejon përdoruesit të shtojnë kontekst në video - Business Magazine Albania

YouTube po eksperimenton me “Notes”, një veçori me burime të shumta që i lejon përdoruesit të shtojnë kontekst në video

yt

YouTube po prezanton një veçori të re eksperimentale që do t’i lejojë shikuesit të shtojnë “Shënime” për të ofruar më shumë kontekst dhe informacion nën video. Nëse veçoria tingëllon e ngjashme, kjo ndodh sepse ndjek të njëjtin koncept si Shënimet e Komunitetit në X (dikur Twitter).

Kompania në pronësi të Google thotë se funksioni mund të përdoret për gjëra të tilla si për të sqaruar se kur një këngë është menduar të jetë një parodi, ose për t’u bërë të ditur shikuesve kur pamjet më të vjetra portretizohen si një ngjarje aktuale. Nisja vjen gjatë një viti të rëndësishëm zgjedhor në SHBA. Ndërsa dezinformimi ishte një çështje e rëndësishme gjatë zgjedhjeve presidenciale 2020, keqinformimi gjatë zgjedhjeve të 2024 është gati të jetë edhe më problem falë rritjes së AI gjeneruese. Me këtë veçori të re, YouTube ka të ngjarë të synojë të minimizojë përhapjen e dezinformatave në platformën e tij. Për të filluar, piloti do të jetë i disponueshëm në celular në SHBA në anglisht. 

Si pjesë e fazës së testimit, një numër i kufizuar përdoruesish do të ftohen për të shkruar shënime. Përdoruesit e kualifikuar do të kenë një kanal aktiv në YouTube në gjendje të mirë. Shikuesit në SHBA do të fillojnë të shohin shënime në video në javët dhe muajt e ardhshëm. Gjatë pilotimit fillestar, vlerësuesit e palëve të treta do të vlerësojnë dobishmërinë dhe saktësinë e shënimeve. YouTube do t’i përdorë këto përgjigje për të trajnuar sistemet e tij.

Nëse vlerësuesit e palëve të treta mendojnë se shënimet janë të dobishme, ato do të shfaqen nën një video. Shikuesit më pas do të pyeten nëse mendojnë se shënimi është “i dobishëm”, “disi i dobishëm” ose “i padobishëm”. Ata do të pyeten pse mendojnë se një shënim është i dobishëm ose i padobishëm. Për shembull, një person mund të thotë se gjeti se një shënim ishte i dobishëm sepse citonte burime me cilësi të lartë ose sepse ishte shkruar në një mënyrë neutrale.

YouTube më pas do të përdorë një algoritëm për të përcaktuar se cilat shënime publikohen bazuar në vlerësimet që kanë marrë. Algoritmi do të identifikojë shënime që janë të dobishme për një audiencë të gjerë. Për shembull, nëse një numër i konsiderueshëm njerëzish që më parë i kanë vlerësuar ndryshe shënimet, tani e vlerësojnë një shënim të veçantë si të dobishëm, YouTube do të ketë më shumë gjasa ta shfaqë atë shënim nën një video.

Kompania thotë se sistemi do të përmirësohet vazhdimisht pasi më shumë shënime dorëzohen dhe vlerësohen në lloje të ndryshme videosh në platformë. Ndërsa përmirëson veçorinë, YouTube do të përcaktojë gjithashtu nëse ka kuptim ta lëshojë atë zyrtarisht.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0