Laptopi i ri që nuk ka ekran, por vetëm syze të realitetit virtual - Business Magazine Albania

Laptopi i ri që nuk ka ekran, por vetëm syze të realitetit virtual

Laptopi i ri që nuk ka ekran, por vetëm syze të realitetit virtual

Një kompani e quajtur Sightful ka dyfishuar përpjekjet syzet e realitetit virtual duke krijuar një laptop të pazakontë të quajtur Spacetop G1, i cili nuk ka një ekran. Siç raporton Laptop Mag, kompania bashkëpunoi me firmën e syzeve AR XReal për të krijuar një palë syze që trajtojnë të gjithë elementët vizualë të pajisjes – një kthesë futuriste në dizajnin e laptopit prej dekadash.

Në një reklamë 90 sekondshe ata tregojnë aftësitë e pajisjes, me përdoruesit e shfaqur duke u kthyer prapa në pishinë ndërsa shikojnë përmes një palë syze Ray Ban, të cilat mund të ruhen brenda një prerjeje në kapakun e bashkangjitur gjysmës së poshtme të pajisjes, ku do të ishte ekrani në një laptop konvencional.

Por nëse ky prototip laptopi do të arrijë të prodhohet dhe shpërndahet në masë, mbetet për t’u parë. Teknologjia është ende në fillimet e saj dhe Spacetop G1 është një pamje mjaft e veçantë e një koncepti krejtësisht të paprovuar. Çmimi i tij prej 1,900 dollarësh në fakt mund të duket trembës, përveç adoptuesve të hershëm më aventurierë të teknologjive të reja.

Në këtë laptop ju nuk do të jeni në gjendje të ekzekutoni asnjë aplikacion Windows (ose Mac) – të paktën jo në mënyrë origjinale – në pajisje. Spacetop G1 drejton një version të personalizuar të Android, që do të thotë se ndan më shumë ADN me një tablet ose smartphone sesa një laptop tradicional.

Lexo edhe: Cili është kompjuteri që u përshtatet nevojave tuaja? PC Store ju vjen në ndihmë

Syzet ekzistuese të XREAL janë lavdëruar nga recensuesit për ndërtimin e tyre të lehtë, por ato nuk ndërveprojnë me botën reale në ndonjë mënyrë kryesore, përveçse tregojnë dritaret e aplikacionit tuaj që rri pezull përpara jush. Siç kanë gjetur shumë njerëz, ato funksionojnë më mirë pasi të kombinohen me komponent fizik që bllokojnë dritën ose zbehjen elektrokromike të integruar në vetë syzet, duke e afruar konfigurimin e saj me një pajisje të realitetit virtual.

“Koncepti i një laptopi AR është sigurisht një ide interesante, por unë parashikoj probleme në zbatimin e tij, veçanërisht pasi është/nëse është i bazuar në Android,” tha për Laptop Mag bashkë-themeluesja e syzeve të realitetit të përzier VITURE Emily Wang.

Wang gjithashtu vuri në dyshim çmimin e laptopit prej gati 2000 dollarësh. Ndërsa kjo është vetëm gjysma e kostos së kufjeve Vision Pro VR të harruara më së shumti të Apple – vetë tregtohet shumë si një pajisje kompjuterike desktop e orientuar nga produktiviteti – është ende një kërkesë e konsiderueshme.

“Për shumë njerëz, ajo që marrin mund të mos jetë më e madhe se ajo që sakrifikojnë për ta marrë atë”, shtoi ajo.

Në fund të fundit, siç theksoi Wang, për të njëjtat para, përdoruesit mund të lidhin një palë syze AR në një pajisje të zakonshme Macbook ose Windows për shumë  fleksibilitet.

Me pak fjalë, ndërsa Spacetop G1 nuk mendohet të lancohet në të ardhmen e afërt, ajo është gjithsesi një përpjekje intriguese për të krijuar një përvojë AR gjithëpërfshirëse. Kompanitë kanë ende shumë për të provuar, dhe konsumatorë të panumërt për të bindur, se një palë syze të bashkangjitura në një tastierë është e ardhmja e kryerjes së punës.

Futurism

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0