Shoqata Shqiptare e E-commerce diskuton rreth shitjeve online - Business Magazine Albania

Shoqata Shqiptare e E-commerce diskuton rreth shitjeve online

Shoqata Shqiptare e E-commerce

Shoqata Shqiptare e E-commerce (AECA), gjatë ditës së parë të eventit “Digital Strategy” organizoi një panel specifik mbi mënyrat e ndërtimit të besimit në mjedisin e biznesit.

Ndër panelistët, Znj. Delina Ibrahimaj, Ministrja për Sipërmarrjen dhe Klimën e Biznesit, shpjegoi reformat e ndërmarra nga qeveria shqiptare për të përmirësuar Klimën e Biznesit me një fokus të veçantë në tranzicionin digjital dhe skemat mbështetëse për startupet, të cilat janë kryesisht në sektorin e teknologjisë. Në anën tjetër, Z. Stephan Joss, drejtuesi i ekipit të Sektorit Privat të Helvetas në Shqipëri, theksoi komunikimin midis biznesit dhe Qeverisë si çelësi i suksesit për ndërtimin dhe restaurimin e ndërsjellë dhe një klimë të mirë biznesi në vend.

Lexo edhe: Mbrëmje gala për nënat dhe foshnjat

Panelistë të tjerë, Z. Epi Ludvik dhe Z. Davide Barbieri, sollën përpara pjesëmarrësve rëndësinë e të pasurit besim në vetvete dhe krijimin e vibrimeve pozitive si një urë e mirë për të ndërtuar me konsumatorët, veçanërisht jetike për shitësit online. Së fundmi, Z. Artan Gjergji, Sekretari i Përgjithshëm i AECA, shpjegoi punën e bërë nga kjo shoqatë e re për të luftuar informalitetin shumë të pranishëm brenda biznesit të shitjeve online. Trustmark, si një instrument besimi për konsumatorët, do të lëshohet vetëm për bizneset që përmbushin kuadrin ligjor dhe indikatorët e nevojshëm për një hashtagbiznes online të standardizuar, duke synuar rikthimin e besimit tek blerësit online vendas.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0