Ish-CEO, Howard Schultz, thotë se Starbucks duhet të rinovojë dyqanet e saj pas humbjes së fitimeve të mëdha - Business Magazine Albania

Ish-CEO, Howard Schultz, thotë se Starbucks duhet të rinovojë dyqanet e saj pas humbjes së fitimeve të mëdha

Howard Schultz

Ish-CEO i Starbucks, Howard Schultz, ka shprehur mendimin e tij në lidhje me raportin e fundit të dobët të kompanisë, duke thënë se ai beson se kompania do të rimarrë pozicionin nëse përmirëson dyqanet e saj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Schultz, i cili nuk ka më një rol zyrtar brenda Starbucks, shkroi se kompania duhet të përmirësojë porosinë e saj celulare dhe përvojën e pagesës dhe të riparojë mënyrën se si krijon pije të reja për t’u fokusuar në artikujt premium që e veçojnë atë.

“Dyqanet kërkojnë një fokus maniak në përvojën e klientit, përmes syve të një tregtari. Përgjigja nuk qëndron te të dhënat, por te dyqanet,” shkroi Schultz në një letër, postuar në LinkedIn.

Starbucks ka ulur parashikimin e tij për vitin e plotë pasi një rënie e papritur në shitjet në të njëjtat dyqane bëri që kompania të humbasë vlerësimet e Wall Street për fitimet dhe të ardhurat tremujore. Që nga raporti, aksionet e kompanisë kanë rënë me 17%, duke ulur vlerën e saj të tregut në 82.8 miliardë dollarë.

Analistët, të kapur në befasi nga performanca e dobët e zinxhirit, kanë kërkuar një shpjegim përse trafiku i Starbucks në SHBA ra me 7% në tremujor. Analistja e Bankës së Amerikës, Sara Senatore, ka pohuar se zinxhiri mund të jetë ende duke u marrë me pasojat e reagimit të mediave sociale lidhur me pozicionin e tij ndaj konfliktit në Lindjen e Mesme.

Schultz, i cili e ktheu Starbucks nga një zinxhir i vogël në një gjigant kafeje, u largua nga posti i tij i fundit si shef ekzekutiv pak më shumë se një vit më parë. Ai ia dorëzoi frenat Laxman Narasimhan, i cili më parë ishte CEO i pronarit të Lysol Reckitt. Schultz gjithashtu u largua nga bordi i Starbucks vitin e kaluar.

Ai dukej se i ofronte këshilla pasuesit të tij ndërsa përpiqej të kthente shitjet e zinxhirit.

“Udhëheqësit duhet të modelojnë si përulësinë ashtu edhe besimin, ndërsa punojnë për të rivendosur besimin dhe për të rritur performancën në të gjithë organizatën”, shkroi Schultz.

Një vit e gjysmë më parë, Schultz tha se ai nuk planifikon të kthehet më si shef ekzekutiv i Starbucks.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0